Zobacz pełną wersję : Proste i niedrogie zwiekszenie mocy Civic 1.3 95r.
WaszMiszcz
12-12-15, 19:52
Witam.
Kupilem niedawno Hanie V z silnikiem 1.3 z 1995roku,auto podoba mi sie,lecz chcialbym troche zwiekszyc moc.
Jako ze jestem zielony w tych sprawach,pisze tu do Was,chcialbym niewielkim kosztem zwiekszyc moc,bezpiecznie abym nie musial sie bac ze panewki ujrza swiatlo dzienne oraz z silnikiem nic sie nie stanie.
Oczywiscie nie chce go zylowac na 200 kucy,chcialbym aby moja Hanka wyciskala ze 100-110 kucy,bylo by idealnie :).
Nie mam za duzo pieniedzy do zainwestowania w silnik,gdyz w aucie musze jeszcze niestety zrobic slawna w tych autach blacharke :/.
Mialbym do wydania 1200-1500zl na podwyzszenie mocy,mozecie mi cos polecic lub poradzic ? Za odpowiedzi z gory dziekuje,oraz mam nadzieje ze mi pomozecie :).
Pozdrawiam
Zrobić z niego D13Z6. Chyba najlepszy sposób na ogarnięcie tego tematu, chyba się powinieneś zmieścić na upartego w tych pieniądzach by było dobrze :)
WaszMiszcz
13-12-15, 14:23
Raczej wolalbym sie nie bawic w swap,malo sie znam,a nie dam nikomu dlubac w mojej Hani..:D Myslalem nad zmiana walka,jakis kolektor 4-2-1 i takie lekkie modyfikacje :)
W przyszlym miesiacu chce zalozyc stozkowy filtr powietrza,nie wiem czy da on cos mocy ale warto sprobowac :) Tez chce ja tak zrobic,aby po wcisnieciu pedalu gazu nie bylo wiru w baku..:)
D13z6 to nie swap a założenie głowicy z d16z6 (z vteciem) + dołożenie wtrysku wielopunktowego. Trzeba przerobić do tego wiązkę i wystroić. Wydaje mi się że to jedyna słuszna opcja jeśli chcesz na prawdę coś pomodzić bo grzebanie w gaźniku to męka i niewielu się na tym zna. A jak nie chcesz się w to bawić to wałek i kolektor można założyć ale nie ugra się na tym dużo, za to koszty mniejsze w 500zl powinieneś się zmieścić.
WaszMiszcz
13-12-15, 19:58
A silnik wytrzyma,nie bedzie problemu z zywotnoscia :) ?