BartEG
10-12-15, 20:28
Witam,
Moim problemem jest brak swiecacej kontrolki check engine po przekreceniu kluczyka, wskazowka od obrotomierza idzie na 500/600 obr oraz nie slychac ze pompa paliwowa dziala.
Wczesniej mialem d13b7, po wymianie samego slupka na d15b7 pojawil sie ten problem. Bezpieczniki wszedzie dobre, swieci sie kontrolka oleju, ladowania. Przed wymiana wszystko bylo w 100% sprawne, niektorzy mowia ze przekaznik, stacyjka itd , wydaje mi sie ze nie mozliwym jest to ze nagle sie popsulo tylko stojac. Inni przyjmuja teze ze masa jest niedobra od przewodow, ale kazda byla dokladnie wyczyszczona i max przykrecona zatem to raczej tez odpada. Nie wiem gdzie moge szukac problemu. Napewno cos nie tak z elektryka tylko co.. Wtyczki wszystkie podlaczone, nie ma mowy, ze zle wpiete, bo kazda jest inna.. Pomocy :(
Moim problemem jest brak swiecacej kontrolki check engine po przekreceniu kluczyka, wskazowka od obrotomierza idzie na 500/600 obr oraz nie slychac ze pompa paliwowa dziala.
Wczesniej mialem d13b7, po wymianie samego slupka na d15b7 pojawil sie ten problem. Bezpieczniki wszedzie dobre, swieci sie kontrolka oleju, ladowania. Przed wymiana wszystko bylo w 100% sprawne, niektorzy mowia ze przekaznik, stacyjka itd , wydaje mi sie ze nie mozliwym jest to ze nagle sie popsulo tylko stojac. Inni przyjmuja teze ze masa jest niedobra od przewodow, ale kazda byla dokladnie wyczyszczona i max przykrecona zatem to raczej tez odpada. Nie wiem gdzie moge szukac problemu. Napewno cos nie tak z elektryka tylko co.. Wtyczki wszystkie podlaczone, nie ma mowy, ze zle wpiete, bo kazda jest inna.. Pomocy :(