Zobacz pe³n± wersjê : Honda Civic MC2 problem z UPG
Witam was wszystkich serdecznie mam problem z silnikiem B18C4, tak jak napisa³em w temacie nawi±zuje do UPG, mianowicie 2 tygodnie temu zrobi³em remont silnika nowe panewki, pier¶cienie ,rozrz±d, uszczelniacze, prowadnice , uszczelki, ¶ruby ARP i tp no i g³ównie OEM uszczelka g³owicy, z³o¿y³em wszystko i by³o wszystko niby ok oleju nie pali ale okaza³o siê ze p³yn ch³odniczy wpada do cylindra, my¶la³em ¿e za s³abo dokrêci³em g³owicê bo da³em moment dokrêcania z manuala a nie tak jak ARP zaleca³o wiêc rozebra³em g³owicê poczy¶ci³em wszystko i dokrêci³em na taki jak ARP zaleca plus co¶ od siebie czyli na 110 NM i znów to samo nie wiem o co chodzi uszczelka dobrze u³o¿ona, odt³uszczona, gniazda szpilek wyczyszczone, kolejno¶æ dokrêcania zachowana g³owica robiona planowana u DZIAK Motosport sprawdza³em te¿ p³aszczyznê bloku i wysz³o, ¿e blok prosty wiêc o co chodzi?
Moze uszczelka jest lewa, wiadomo jeden na milion sie zdarza jakas wadliwa. Do jednego konkretnego cylindra wpada czy do wszystkich?
Dziêki za odpowiedz s³uchaj dok³adnie nie wiem za pierwszym razem ewidentnie widaæ by³o ¿e leci do 1 i 3 cylindra teraz patrzy³em przez ¶wiece to jest w ka¿dej niby ale minimalnie tak czy inaczej wydawa³o siê ¿e bd ok ale dzi¶ przewody by³y twarde i znów tak jak przed robot± lecia³o ch³odziwo przez ch³odnice czyli kompresja idzie w uk³ad ch³odzenia ...
Mo¿e popuszcza przy kolektorze ss±cym? Kiedy¶ mia³em taki przypadek, uszczelka kolektora pu¶ci³a i p³yn zasysa³o z króæca przy flanszy kolektora ss±cego.
No ale gdyby to uszczelka kolektora to raczej by plyn lecia³ do czwartego cylindra prawda ?Sam juz nie wiem co mo¿e byæ przyczyn± ...
bartek_levis
10-12-15, 09:07
a nie zamieni³e¶ przewodów od krokowego w ss±cym ? i przez kolektor na 4 gary Ci podaje p³yn zamiast powietrza ?
Nie ma takiej opcji gdy¿ kolektor zosta³ tylko odkrêcony od glowicy a wszystkie wê¿yki pozosta³y pod³±czone. Czy mo¿liwe jest ze akurat trafi³em na lipn± upg ?
bartek_levis
11-12-15, 09:05
wszystko jest mo¿liwe, na pewno dociskanie jej drugi raz te¿ nie by³o dobrym pomys³em, a co do p³ynu dla ¶wiêtego spokoju sprawd¼ czy w kolektorze nie ma, wiesz w rutynie czy po¶piechu ró¿nie bywa :P
W którym ? W wydechowym jest xd ale w dolotowym to w±tpiê ale sprawdzê
a uszczelka by³a drugi raz ta sama ? g³owica by³a sprawdzona przed kolejnym dokrêceniem ?
Upg da³em to samo bo wygl±da³o dobrze i mia³o przelot 30km wiem wiem powinienem daæ nowe tym razem dam nowa i domy¶lam siê ze po prostu ¼le dokrecilem przez najprawdopodobniej ¼le wyczyszczenie gniazda w bloku wgl jak w koñcu jest z arp dokrecanie siê mocno do bloku czy lekko
Robisz to na dwa etapy, najpierw dokrecasz wszystkie po 35nm a pozniej ponownie juz 110nm.
Jak wkrecales szpilki w blok?
Edit. Zapomnialem ze to arp
MadSkillz84
13-12-15, 21:08
A g³owicê to planowa³e¶? Czy tylko oczy¶ci³e¶?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.