SniFF
09-12-15, 18:31
Witam was wszystkich serdecznie mam problem z silnikiem B18C4, tak jak napisałem w temacie nawiązuje do UPG, mianowicie 2 tygodnie temu zrobiłem remont silnika nowe panewki, pierścienie ,rozrząd, uszczelniacze, prowadnice , uszczelki, śruby ARP i tp no i głównie OEM uszczelka głowicy, złożyłem wszystko i było wszystko niby ok oleju nie pali ale okazało się ze płyn chłodniczy wpada do cylindra, myślałem że za słabo dokręciłem głowicę bo dałem moment dokręcania z manuala a nie tak jak ARP zalecało więc rozebrałem głowicę poczyściłem wszystko i dokręciłem na taki jak ARP zaleca plus coś od siebie czyli na 110 NM i znów to samo nie wiem o co chodzi uszczelka dobrze ułożona, odtłuszczona, gniazda szpilek wyczyszczone, kolejność dokręcania zachowana głowica robiona planowana u DZIAK Motosport sprawdzałem też płaszczyznę bloku i wyszło, że blok prosty więc o co chodzi?