Metalizator
06-12-15, 14:29
Witam.
Mam zrobionego swapa w ej9 przedliftowym. Silnik to D16w4, wiązka przerobiona z y7 na y8 pod ecu P2P z y8.
Nie dawno edukując się na forach dowiedziałem się że tak naprawdę to nie wiadomo czy to jest dobrze pomyślane z tym ecu pod względem dobranych map i powinienem mieć oryginalnego kompa PDT. Sek w tym że cały czas myślałem że w4 to jest obd2b a y8 czy y7 to obd2a. Teraz czytając fora piszą ludzie że to jest obd2a a przecież polifty miały już obd2b.
Tyle się już oczytałem że nie wiem już nic:->
pomóżcie i powiedzcie czy można to ecu Pdt podpiąć u mnie bez problemu? Było by wszystko oryginalne.
Czy w ogóle jest sens, czy te mapy rzeczywiście są różne? A może y8 ma trochę lepsza mapę niż w4 co sprawia że ma lepsze osiągi?
Mam zrobionego swapa w ej9 przedliftowym. Silnik to D16w4, wiązka przerobiona z y7 na y8 pod ecu P2P z y8.
Nie dawno edukując się na forach dowiedziałem się że tak naprawdę to nie wiadomo czy to jest dobrze pomyślane z tym ecu pod względem dobranych map i powinienem mieć oryginalnego kompa PDT. Sek w tym że cały czas myślałem że w4 to jest obd2b a y8 czy y7 to obd2a. Teraz czytając fora piszą ludzie że to jest obd2a a przecież polifty miały już obd2b.
Tyle się już oczytałem że nie wiem już nic:->
pomóżcie i powiedzcie czy można to ecu Pdt podpiąć u mnie bez problemu? Było by wszystko oryginalne.
Czy w ogóle jest sens, czy te mapy rzeczywiście są różne? A może y8 ma trochę lepsza mapę niż w4 co sprawia że ma lepsze osiągi?