PDA

Zobacz pełną wersję : Swap elektryki wiązek i zmiana ecu



Metalizator
06-12-15, 14:29
Witam.
Mam zrobionego swapa w ej9 przedliftowym. Silnik to D16w4, wiązka przerobiona z y7 na y8 pod ecu P2P z y8.
Nie dawno edukując się na forach dowiedziałem się że tak naprawdę to nie wiadomo czy to jest dobrze pomyślane z tym ecu pod względem dobranych map i powinienem mieć oryginalnego kompa PDT. Sek w tym że cały czas myślałem że w4 to jest obd2b a y8 czy y7 to obd2a. Teraz czytając fora piszą ludzie że to jest obd2a a przecież polifty miały już obd2b.
Tyle się już oczytałem że nie wiem już nic:->
pomóżcie i powiedzcie czy można to ecu Pdt podpiąć u mnie bez problemu? Było by wszystko oryginalne.
Czy w ogóle jest sens, czy te mapy rzeczywiście są różne? A może y8 ma trochę lepsza mapę niż w4 co sprawia że ma lepsze osiągi?

Metalizator
09-12-15, 21:40
Ludzie, czy nikt nie przerabial takiego tematu? Może ktoś podłączał taki oryginalny komputer na takiej wiązce i da znać czy to biega bez problemu?
Chciał bym wiedzieć też czy jeśli zastosuje się pdt to czy będzie aktywne chłodzenie wtrysków? Ponoć te silniki mają taki bajer:)

pablo__89
12-12-15, 23:14
Bez problemu możesz zapodać kompa od y8, byle by osprzęt czyli aparat, wtryski były zgodne czyli takie jak przy y8. Y8 to to samo co W4 różnią się tylko osprzętem.

Metalizator
15-12-15, 01:05
To ja tak jeżdżę na tym P2P już parę lat. Taką informacje zdobyłem że chcąc podłączyć oryginalnego kompa musiał bym podłączyć drugą sondę więc to jak dla mnie mija się z celem.
Zastanawiam się trochę nad P28 ale z tego co zdążyłem poczytać na forach tu też jest trochę grzebania. Ponoć przy aparacie zapłonowym coś trzeba przelutowywać pod obd1, krokowca zmienić, nie do końca wiadomo jakie wtryski są w tym silniku bo jedni mówią że mają 190cc inni 240cc, no ciężko jednoznacznie stwierdzić