PDA

Zobacz pełną wersję : Duży upływ prądu 0,26A ?



cOObra
03-12-15, 18:08
Czy taki upływ na postoju to dużo za dużo dla Civica z pełną elektryką ?

!markos
03-12-15, 19:17
A co ma do tego ilość odbiorników przy wyłączonym zapłonie? Nic.
Zmierz co bierze ten prąd.

Sidd
03-12-15, 20:04
noooo, sporo. to po dobie brakuje 6,24Ah, a po tygodniu ... praktycznie nie masz akumulatora. Mi ostatnio padł, więc mierzyłem i bierze 0,07A i to nadal uważam, że sporo.

cOObra
04-12-15, 10:49
Dziwne rzeczy się ostatnio dzieją z samochodem, kilka dni temu odpaliłem pod sklepem, światełka przygasły a auto zgasło. Próbuję zakręcić a tu jeden obrót i tylko przekaźnik już słychać ??!!. Prąd ładowania 14,1V bez świateł, 13,8V na światłach, 13,6V z dmuchawą. Akumulator ok 2lata Bosch S4. Czasem na chwilę zostawię autko i już nie odpalę. Innym razem stoi 2 dni i odpala. Obawiam się że to może być więcej niż jeden problem, upływ to jedno ale coś jeszcze podczas jazdy.
PS. Jak mierzę prąd upływu to najpierw jest 0,06 i ok 5 sekund rośnie do 0,26.

kamil39
04-12-15, 12:36
Jak ma auto zakrecic jak taki duzy pobor akumulator rozladowuje? 0,26A to jest bardzo duzy pobor. Znajdz przyczyne podobru prady to sie problem rozwiaze...

delek
04-12-15, 22:02
Wyciągaj po kolei bezpieczniki i mierz przy którym przestanie kraść prąd. Najczęściej to jest odbiornik niefabryczny - radio, alarm, zamek centralny itd.

PIMPEK_EJ2
04-12-15, 22:48
Ja bym szukał problemów w radiu albo alarmie. Syrena zwykła czy z podtrzymaniem? Prąd ładowania też z dupy jest. 13,8 to dolna granica. Możliwe że sam alternator go pobiera. Mierzyłeś napięcie na włączonych wszystkich odbiornikach?

piroman
04-12-15, 23:34
nie prąd ładowania tylko napięcie ;)

na bank jakiś niefabryczny element instalacji pożera prąd. Czysta seria ciągnie poniżej 0,05A