PDA

Zobacz pełną wersję : MB8 Immobiliser pod oryginalną wiązkę VTi B18 SWAP elektryki Europejczyka



vinci13
03-12-15, 00:51
Witam, przetrzepałem forum ale idealnie precyzyjnej odpowiedzi nie znalazłem. Posiadam Aerodecka póki co 1.4 na wiosnę planuje kupić a w zasadzie już szukam drugiego całego auta z B18C4 , HB lub Aero jako dawce ALE ! europejczyka Nie angola. mam zamiar wyjąć z niego cała wiązke pod deską i całą silnikową czyli tak w zasadzie tu pojawia się pierwsze pytanie

Czy w takim przypadku wszystko czyli cała resztę jak swiatła tył itd podłacze bez problemu pod wiązkę B18 w moim D14 ?
Czy istnieje jakaś opcja aby Imo pozostało takie jakie jest teraz ? Nie chce z niego rezygnować ale tez nie chce zmieniać zamków stacyjki ?
I jakie problemy jeszcze mogę napotkac ?

Generalnie w skrócie kupuje Civica VTi B18C4 z kierownicą po dobrej stronie wyjmuje z niego cała elektryka, wkładam to zamiast mojej obecnej wiązki i wszystko powinno grać. liczę sie z tym ze jakaś kostka czy inny kabel może nie do końca pasowac ogarniam elektrykę w takim stopniu ze ogarnę ale co możę jednak stanać na przeszkodzie abym do wiosny znalazł rozwiazanie i miał gotowy plan z góry dzięki ;D

Salata
03-12-15, 10:12
Nie lepiej zakupić ori Vti i sprzeda swoje auto?
Chyba że masz juz troche modów zdrowa blachę i duużo sympatii do Hondy to mozna swapować.

Lucas.FK2
03-12-15, 17:20
Ale jak chcesz kupić europejczyka to jaki ma sens przekładanie tego wszystkiego? Wolałbym odratować tego mb6/mc2

vinci13
03-12-15, 18:26
Mam wyjatkowo zdrowa blache idealny lakier zero absolutnie zero rdzy i bardzo zadbane wnetrze. Nie chce zmieniac auta na takie z kublem nowych spraw do ogarniecia. Chce tylko inny silnik. A wracajac do tematu ? Jak to wyglada z tym immo ?

Karpiczek
03-12-15, 19:06
Immo z ecu mozna usunac i nie ma potrzeby wymiany stacyjki i wkladow.

vinci13
03-12-15, 19:11
Immo z ecu mozna usunac i nie ma potrzeby wymiany stacyjki i wkladow.

No tak tak to ja wiem, ale Immo zostaje. jakie by nie było nie chce go usuwać. Antena ze stacyjki jest spięta do modułu ( modułu czego ? ) czy jest on zakodowany do komputera ? czy może gdzybym posiadal klucz matke ( czerwony ) z samochodu dawcy dał bym radę dodać aktualne klucze ?

bartek_levis
04-12-15, 08:56
Karpiczek ma rację lepiej usunąć, programowanie tanie nie będzie i nie każdy chce robić hondy na immo o aso to nawet nie wspominam koszt wywalenia immo z ECU ok 150 zł odpinasz moduł i działasz na swoich kluczykach, druga sprawa że dla złodziei immo to żadne zabezpieczenie więc śmiało możesz żyć bez niego. co do wiązki to wszystko pasuje tył spina się przy lewym słupku na 2 kostki resztę tylko układasz i wsio musi działać, kwestia centralnego (w vti chyba była centralka za konsolą a w 1,4 masz w drzwiach pasażera) i elektrycznych szyb z tyłu jeśli masz to z dawcy możesz wypruć oem wiązkę pod nie

vinci13
04-12-15, 18:18
Karpiczek ma rację lepiej usunąć, programowanie tanie nie będzie i nie każdy chce robić hondy na immo o aso to nawet nie wspominam koszt wywalenia immo z ECU ok 150 zł odpinasz moduł i działasz na swoich kluczykach, druga sprawa że dla złodziei immo to żadne zabezpieczenie więc śmiało możesz żyć bez niego. co do wiązki to wszystko pasuje tył spina się przy lewym słupku na 2 kostki resztę tylko układasz i wsio musi działać, kwestia centralnego (w vti chyba była centralka za konsolą a w 1,4 masz w drzwiach pasażera) i elektrycznych szyb z tyłu jeśli masz to z dawcy możesz wypruć oem wiązkę pod nie


A no i to rozumie, szyby elektryczne tył mam, co do centralnego w VTi był chyba modul z tyłu z tego co pamiętam, no ale to jakoś ogarnę : ] dzięki wielkie

wtomasz
06-12-15, 18:05
W komputerze OBD1 (seryjny komputer B18C4 to P9K) immo jest w osobnej kostce pdo kierownicą, wiec możesz je podmienić, nic w komputerze nie trzeba zmieniać. Ja właśnie jestem w trakcie wrzucania B18C4 zamiast D14A8 w budzie MB2. Wiązka silnikowa jest oczywiście do wymiany (wiadomo), z wiązka kabinową są dwie opcje, albo przeciągasz przez grodzia po stronie kierowcy dodatkowy przewód i (jak dobrze pamiętam) 7-9 po stronie pasażera i musisz mieć komplet wtyczek do kompa aby się połączyć (bo brakuje pinów, chyba że będziesz sztukował).

Karpiczek
06-12-15, 22:45
P9K nie jest obd1.

wtomasz
07-12-15, 13:39
Tak się składa, że mam P9K na OBD1.

Karpiczek
07-12-15, 21:50
Tak się składa, że mam P9K na OBD1.

Wtyczki ma podobne do obd1 stąd może takie stwierdzenie. Środek ecu jest obd2.