Zobacz pełną wersję : Klikanie w przednim zawieszeniu
Siemka, czy ktoś wie co może klikać w przednim zawieszeniu po lewej stronie? Mam tak już od dłuższego czasu, tydzień temu wymieniłem górne mocowanie amortzatora i końcówki drazkow, a kilka miesięcy temu wymieniłem maglownice. Klikanie jest przy małych szybkich ruchach kierownicą (wtedy praktycznie cały czas klika) lub przy pełnym skrecie można usłyszeć raz. Strasznie to irytujące jest. Na ktoś jakieś pomysły? Dzięki, aha dodam że to jest anglik.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dodam że przegub zewnętrzny też wymieniłem
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bunkerites
26-11-15, 22:33
Magiel kolego.W nim wymienia się tuleje sprężyne oraz ślizg.Ślizg fabryczny jest z tworzywa.Wymieniłem ślizg na mosiężny i jest cisza.Ten z tworzywa się wyrabia i są konkretne luzy.
juz tyle wymieniles to pewnie zwociles tez uwage na sworznie, u mnie pojawia sie czasem ciche "stuk" jak zrobie caly skret kolami, a jak bylem na przegladzie to diagnosta cos mowil ze prawy sworzeń ma juz troche luzu
Właśnie magiel był wymieniany, i luzow nie mam, a co do sworzni to jeszcze są ok, luzow nie ma tylko guma lekko przedarta.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bunkerites
27-11-15, 13:30
To że był magiel wymieniany nie oznacza że masz ślizg nie wytarty.Ja bym sprawdził ślizg jak i tuleje na maglu
Ewentualnie jakby tak było to z jakim kosztem trzeba się liczyć?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
jak guma przedarta to godziny niestety policzone
bunkerites
29-11-15, 09:44
Sworzen kosztuje 60-80 zl.Tuleja magla z sprężynka części oem około 160 zł.Mosiężny ślizg produkcja Project-K 180zł
Dzięki bunkerites sprawdzę to na dniach i dam znać.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Kobert Tobie też dziękuję, każda rada jest cenna
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Jeżeli jesteście zainteresowani to znalazłem problem razem z kolegą który ogarnia temat. Klikanie to było spowodowane luzami na tłoku amortyzatora już się w pewnym sensie wyrobił i lekko na boki się ruszał. Bardzo ciężkie do wyczucia, .moze się wydawać że to gorne mocowanie amortyzatora. Także zamykam temat i mam nadzieję że komuś się sprzyda. Pozdro600
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
no dokladnie ja mialem to samo dokladnie
a tak dla potomnych to moim zdanie lozysko gorne nie wplywa na stukanie a ew na lekkosc krecenia kierownica
stuki z przodu moga byc z lacznika stabilizatora, sworzen ale to juz na wiekszych dziurach no i magiel gl na kostce gdzie wyboje sa male ale z duza czestotliwoscia :)
No Właśnie został mi jeszcze sworzen do wymiany i będzie już git 😀
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Magiel kolego.W nim wymienia się tuleje sprężyne oraz ślizg.Ślizg fabryczny jest z tworzywa.Wymieniłem ślizg na mosiężny i jest cisza.Ten z tworzywa się wyrabia i są konkretne luzy.
A gdzie można nabyć taki mosiężny ślizg???
Gdzie regenerują tak magle??
A przy okazji taka sytuacja
Dzisiaj pierwszy raz zdjąłem przednie koło w nowej furze mojej żonki i ujrzałem taki prześwit
Jest to norma 7genie czy coś tam brakuje ???
Pytam bo z drugiej strony jest tak samo a dziwi mnie to bo chyba syf tamtędy leci na silnik itd
http://fotoo.pl//out.php?i=1064332_dsc-0368.jpg
bunkerites
28-12-15, 19:16
W D16 i w K20 wymieniłem na mosiężny.Kupiony od firmy Projekt-K.Mają stronę na Facebooku
W D16 i w K20 wymieniłem na mosiężny.Kupiony od firmy Projekt-K.Mają stronę na Facebooku
Sam wymieniales ten slizg czy wysyłałeś do nich maglownicę ???
Odnosnie fotki jaka zamiescilem to kojarzysz moze jak to u Ciebie wygląda???
U mnie tez taka japa ze swiat z drugiej strony widac :p
bunkerites
29-12-15, 15:38
Dałem mechanikowi gdyż nie mam kanału.Wymiana jest banalnie prosta.Dostajesz z slizgiem instrukcje.Najlepiej wymienić tuleje sprezynke i ślizg.Nie ma sensu nikomu maglownicy wysyłać.
panowie wymienial ktos z was sworzen wachacza? Widze ze połoś przeszkadza, jest jakis sposob na wymiane zeby nie wyciagac półosi? I czy dam rade to zrobic bez sciagacza?
Sworzen jest w zwrotnicy i tak trzeba rozbierac, ponoć da sie wybić mlotkiem ale lepiej podjechac do kogos kto ma prace.
Nowy sworzen ma w komplecie zeger i ma byc tym zabezpieczony, oryginal tez jest zabezpieczony zegerem? Troche to przyrdzewialo i wogole go nie dostrzegam :)
Tak też jest zabezpieczony,
dzieki. Po zdjeciu kola zobaczylem ze i tak nie mam juz prawie klockow, wiec odrazu klocki tarcze trzeba kupic i na raz to zrobic
sworzen wymieniony, zajelo to ze 2godziny, jest troszke roboty. Zegera na starym jednak nie bylo. Dostalem troche wskazowek od kolezanki "drabi" jak u niej to bylo robione za co dziekuje:) ma takie samo auto i w nim tez nie bylo zegera, wiec mysle ze oryginalnie sworzen jest tylko wciskany bez zabezpieczenia. Jesli ktos bedzi wymienial sworzen chetnie pomoge, porobilem tez troche fotek
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.