Zobacz pełną wersję : civic em2 remont silnika
magnus8891
25-11-15, 22:58
Witam wszystkich
chcial bym sie zapytac czy ktos juz robil kompletny remont silnika w civic em2
jakie to sa koszta i czy wogole sie oplaca to robic
bo powiem szczeze ze chcial bym troche zadbac o ten samochod bo poprzedni wlasciciel zabardzo niedbal o niego
Co to znaczy czy sie oplaca?? i po co chcesz robic remont?? sa jakies oznaki tego ze jest to niezbedne? ile ma przebiegu?? na jakim oleju jezdzi?? samochod widmo na forum... Kompletny remont to: rozrzad, uszczelniacze, uszczelka pod głowica i pierscienie oraz mnostwo pobocznych elementów ktore nalezy wymienic. Ile?? Same graty i to nie OEM wyniosa Cie pewnie koło 1500-1800 zł. Do tego robocizna. Jesli masz umiejetnosci to koszt całkowity juz znasz. Jesli nie masz to robocizna moze roznie wyniesc w zaleznosci od fachury.
niestety remont silnika porzadny to nie tylko pierscienie uszczelka pod glowica i uszczelniacze zaworowe
panewki gl i korbowodowe, pasowanie wszystkiego, spr owalizacji cylindra byc moze rozwiert na nadwymiar, zrobienie gruntownie glowicy czyli docieranie zaworow prowadnice uszczelniacze planowanie
mysle ze sama glowa z 900 zl reszta dolu przy opcji bez rozwiertu tez z 1000 pln czesci z tys wiec mysle tak bezpiecznie remont miedzy 3 a 5 k :)
Fakt, masz racje :) dochodza jeszcze kochane panewki, o których zapomniałem z rana :)
bo nie masz hondy to o nich nie pamietasz
ale wybaczam Ci...
btw ten koszt jest realny wiec niech autor sie nie dziwi ze tak wychodzi ... za tysiac remontu nie zrobi... nie ma opcji :)
Rzeczywiście, koszty spore. Moim zdaniem nieopłacalne. A jak robić za takie pieniądze, to na
dobrych podzespołach. Wszystko by było dobrze, jakbyś złożył jak leci, ale jak koledzy po wyżej
pisali trzeba to spasować. Przy panewkach cie szlak trafi, gdy się okaże, że np. wał do regeneracji.
Zanim zaczniesz zamawiać części, trzeba pomierzyć luzy. Samo rozebranie silnika
już generuje koszty, ponieważ jak byś stwierdził, że nie robisz remontu to trzeba dać nowe
uszczelki.
ogolnie to lepiej robic SWAP na K20 :P
bo nie masz hondy to o nich nie pamietasz
ale wybaczam Ci...
btw ten koszt jest realny wiec niech autor sie nie dziwi ze tak wychodzi ... za tysiac remontu nie zrobi... nie ma opcji :)
No coz, przy tym samochodzie nie mam co za bardzo dlubac. Choc ostatnio zauwazylem ze mi plastik z tylu w klapie rezonuje :P powazna sprawa :P
Rejczel ,że swap na K20 innej opcji nie ma :)
magnus8891
26-11-15, 17:06
Mam przejechane 225 tysu oleju nie bierze ale chodzu mi o to ze jak go kupilem to mial *****iste przyspiesxenie a teraz rozpedza sue wolniej i to nie jest przyzwyczajenie do tego samichodu tylko naorawde teraz wolniej przyspiesza chyba ze to przez stozek i dolot simota ktury zamontowalem
Zacznij od sprawdzenia stanu swiec... tu moze lezec przyczyna
ja bym zaprzestal daleszego pisania po napisaniu
chodzu mi o to ze jak go kupilem to mial *****iste przyspiesxenie a teraz rozpedza sue wolniej i to nie jest przyzwyczajenie do tego samichodu tylko naorawde teraz wolniej przyspiesza
d17 jest slaba jednostka ten kto ma wie :)
Mam przejechane 225 tysu oleju nie bierze ale chodzu mi o to ze jak go kupilem to mial *****iste przyspiesxenie a teraz rozpedza sue wolniej i to nie jest przyzwyczajenie do tego samichodu tylko naorawde teraz wolniej przyspiesza chyba ze to przez stozek i dolot simota ktury zamontowalem
a pokaz foto jak masz zamontowany stożek ? w tym tez może lezec przyczyna ale zacznij od swiec
magnus8891
26-11-15, 19:39
Swiece mam nowe a stozek z ta rora to montuje sie do przepustnicy jest simota na allegro kupowalem podobno jest dedykowany do em2 tak sprzedawca mowil
Kompletny remont silnika to koszt ok 2500-3000zł.
Wliczając w to pierścienie, uszczelniacze, zawory, panewki (główną i korbowodowe), honowanie bloku i regenerację zaworów.
to pokaz chociaż jaki zestaw kupiłeś ? albo zdjecie z pod maski
Kompletny remont silnika to koszt ok 2500-3000zł.
Wliczając w to pierścienie, uszczelniacze, zawory, panewki (główną i korbowodowe), honowanie bloku i regenerację zaworów.
No chyba nie do końca a skoronpiszesz ze zawory nowe to po co je regenerować? A co z głowica? Zostawiamy a prowadnice a docieranie gniazd zaworowych??
magnus8891
26-11-15, 23:10
to jest wlasnie ten zestaw co kupilem
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-dolot-simota-honda-civic-vii-2001-i5707635192.html
kolego zdejmij stozek, wroc do stanu pierwotnego i zobacz co bedzie, jesli nie pomoze to trzeba szukac przyczyny czemu slabo przyspiesza a nie odrazu myslec o remoncie:) oleju nie bierze to daj sobie spokoj z remontem. Mysle ze dzis robic remont tego silnika to mozna bardziej dla sztuki jak ktos lubi, hobbystycznie jesli juz ktos mial by naprawde silnik padniety (ale raczej nie ty) to doradzil bym mu poszukac drugiego z jakiegos wiarygodnego zrodla z malym przebiegiem np z rozbitka. Do ufo czyli kolejnej generacji silnik mozna znalezc za 500zl. Cena jest taka bo na te silniki niema popytu, prawie sie nie psuja. W 7gen z tego co mowicie juz silniki nie sa tak dobre, ale jak znow zauwazam z waszych wpisow np panewki leca dopiero jak ktos silnik zaniedba i pojezdzi bez oleju (czy z za niskim jego poziomem)
Mozesz tez z ciekawosci zmierzyc cisnienie w cylindrach, to prosta nie droga robota, ogolnie nie ma to jak fabrycznie zlozony silnik. No chyba ze masz ochote i umiejetnosci zrobic samemu remont po to by miec zadowolenie ze to co miales rozlozone na stole teraz cie wiezie :)
to jest wlasnie ten zestaw co kupilem
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-dolot-simota-honda-civic-vii-2001-i5707635192.html
Najgorszego z mozliwych wyborów dokonałes... silnik bedzie na nim mulic bo dostaje ciepłe powietrze...Takie cos to powinno byc zakazane w sprzedazy. Moja propozycja to kup gumowa obejme, doloz kawałek aluminiowej rury o odpowiedniej srednicy, przeniesc skrzynke z bezpiecznikami na kielich kolumny (jest tam nawet nagwintowany otwór pod montaz). Wtedy puszka filtra zmiesci Ci sie w miejscu bezpieczników. Drugie rozwiazanie to zrobienie CAI'a w dol, a trzecie to zostanie przy standardowym filtrze i rezonatorze.
Dokładnie tak jak mlawa85 prawi. Jak chcesz zostać przy filtrze stożkowym to zrób jak pisze.
Koledzy Ci podadzą procedurę uczenia "biegu jałowego" jak doprowadzisz dolot do porządku.
Najgorszego z mozliwych wyborów dokonałes... silnik bedzie na nim mulic bo dostaje ciepłe powietrze...Takie cos to powinno byc zakazane w sprzedazy. Moja propozycja to kup gumowa obejme, doloz kawałek aluminiowej rury o odpowiedniej srednicy, przeniesc skrzynke z bezpiecznikami na kielich kolumny (jest tam nawet nagwintowany otwór pod montaz). Wtedy puszka filtra zmiesci Ci sie w miejscu bezpieczników. Drugie rozwiazanie to zrobienie CAI'a w dol, a trzecie to zostanie przy standardowym filtrze i rezonatorze.
Właśnie i do tego zmierzalem. I sądziłem że tak będzie z tym odlotem rób jak mlawa mówi:)
magnus8891
27-11-15, 12:01
oki to zrobie porzadek z tym dolotem i zglosze sie na ta procedure uczenia biegu jalowego
No chyba nie do końca a skoronpiszesz ze zawory nowe to po co je regenerować? A co z głowica? Zostawiamy a prowadnice a docieranie gniazd zaworowych??
Wkradł się mały błąd. Miało być regeneracja głowicy :)
Remont się nie opłaca, zrobiłem kompletny remont wraz z regeneracją głowicy. Wyszło dużo.. żałuję, że się na swap nie skusiłem.
Dlaczego remont się nie opłaca? Za te pieniądze nic sensownego nie kupisz :P
Ten remont kosztował mnie jakieś 4500pln.
Potwierdzam ze się nie opłaca :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.