Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Civic VI MB6 VTI B18C4 - 200km/h - 7000rpm



hotair777
23-11-15, 12:04
Witam,

Posiadam Civica w serii i problem w tym, że przy 200km/h i 7000rpm samochód więcej nie pojedzie. Czuć jednak, że to nie koniec, tak jakby coś go ograniczało. Słyszałem coś o zwężkach w kolektorze, potrafi ktoś coś powiedzieć więcej na ten temat.

Pozdrawiam

Guscioren
23-11-15, 12:05
Witam,

Posiadam Civica w serii i problem w tym, że przy 200km/h i 7000rpm samochód więcej nie pojedzie. Czuć jednak, że to nie koniec, tak jakby coś go ograniczało. Słyszałem coś o zwężkach w kolektorze, potrafi ktoś coś powiedzieć więcej na ten temat.

Pozdrawiam

To sie nazywa moment obrotowy ;) Zwężki to masz w 1.4
W sumie 200km\h licznikowe to na 4 zamykam, 210 leciałem pare razy, ale do 220 z 210 to trochę by mi zajęło :D

hotair777
23-11-15, 12:48
Czyli wszystko ok ?
Fakt 210 leciałem wczoraj na autostradzie, ale było delikatnie z górki.

Aha .. zapomniałbym, nie będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tu : Nagle od wczoraj zaczął mi wariować obrotomierz. Skacze, wariuje. Czego to może być wina ? Sygnał bierze z czujnika w aparacie a ten z wałka ?

MichałCK
23-11-15, 15:54
Hm ja bym nie powiedział że wszystko okej.
200km/h licznikowe to trochę za mało jak na V-max MB6, jak nawet moje D16Y2 leci 210 licznikowe (ok. 205km/h wg. GPS)
Nie chodzi mi o trzymanie gazu w podłodze przez 5 minut i katowanie silnika bo wtedy może i trochę więcej by poleciał - tylko katowanie przez 2 minuty od punktu A do punku B :)
Tak że mogę stwierdzić że 200km/h ma Vmax moje D16Y2 osiągane bez większych męczarni na prostej drodze o dystansie ok 3500m oczywiście nie z górki bo to wtedy to jest kłamstwo, a nie wynik.
Niech się wypowie więcej użytkowników MB6 bo mój silnik to zupełnie inna bajka...

Jedras
23-11-15, 18:13
Czyli wszystko ok ?
Fakt 210 leciałem wczoraj na autostradzie, ale było delikatnie z górki.

Aha .. zapomniałbym, nie będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tu : Nagle od wczoraj zaczął mi wariować obrotomierz. Skacze, wariuje. Czego to może być wina ? Sygnał bierze z czujnika w aparacie a ten z wałka ?
Moduł w aparacie zaplonowym pada i dlatego obrotomierz może swirować... 200kmh moje mc2 robi lekko, ostatnio z głupa się sprawdzałem z bmw 528 i przy licznikowych 220kmh odpuscilismy... UKP pokazuje 211kmh ale jakie obroty były to Ci nie powiem.. mb6 też spokojnie da radę tyle a jak nie masz odelzonego koła zamachowego to tym bardziej

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka