PDA

Zobacz pełną wersję : K24 swap civic Eg3/4/5.....



Beta
22-11-15, 19:52
Siemanko, Panowie znajacy sie na rzeczy, pytanie jest takie, Chce kupić k24 zrobić silnik od 0 wszystko nowe blok głowica wyremontowane lepiej niż z fabryki.
1. gdzie znajdę do tego graty w ogóle bo szukałem po jarusach czy hapart i cienko to widze
2. czy z np. z silnika k20 czy ogólnie z tej serii do bloku są jakieś graty pasujące które można kupować pod k20 i wsadzić do 24 ?
3. 15-20k cena za włożenie tego do budy eg ale z ceną kolo 7k za silnik czy bez ?
4. oczywiście chciał bym żeby to były graty mocniejsze niż seryjne. celem chiał bym uzyskać +- 300-500hp z albo bez turbo :)

jak sie do tego zabrać czym mogę się posiłkować ?

Grzybohun94
22-11-15, 20:20
posiłkuj się googlem, na EP-klubie jak i w dziale Type R na ckpl jest dużo rzeczy opisanych. Jarusnet, jak i Chaves mogą ściągnąć cześci inne niż mają w ofercie, tylko trzeba sie odezwać.
Co do kosztów, to 15k jest ceną wsadzenia seryjnego k20A2 do 5gena (ze słupkiem rzecz jasna). Jak idzie do modzenia, tak jak z robieniem K24, myślę że koszt będzie podwojony. Modzenie Kserii jest bardzo kosztowne. Niestety.

Szukaj :)

qureku.
22-11-15, 20:25
300-500hp z albo bez turbo

300 KM w k24 to już nie są małe kwoty, wszystko powyżej to już worek monet.


3. 15-20k cena za włożenie tego do budy eg ale z ceną kolo 7k za silnik czy bez ?

Z, ale to zależy od komponentów użytych do swapu

PS. jest bardzo obszerny temat odnośnie swapowania K serii do V gena. Oczywiście to cena orientacyjne nie zawierająca żadnych kosztów remontu, czy tuningu silnika

Beta
23-11-15, 00:38
wiem niestety że jak chce zrobić mocniejszą K serie to najlepiej sprzedać dom psa z budą i okraść bank, ale to wszystko z czasem, na ten moment staram sie zebrać jak najwięcej informacji o tym jak w ogóle do tego podejść i gdzie szukać pomocy, i tak na prawdę to takim pytaniem kluczowym było by jak sie ma K20 do K 24 ? można to porównać do D serii ? że większość gratów można przekładać modzić tak jak np tłoki 1,3 w 1,5 ? czy to są bardziej indywidualne silniki do których kupujemy typowo tłoki do K24 i nie są w żaden sposób wymienne z K20.
bo jeśli są to podobne silniki to po prostu siądę, przyniosę lodówkę do pokoju i przekopie forum czytając o tym ;)

DjHammer
23-11-15, 06:12
Masz bardzo male pojecie o tym jak to wyglada, nikt ci tu wszystkiego nie napisze. To duza ilosc wiedzy, jedz lepiej do logos kto robi swapy i k serie to sie tym zajmie. A na poczatek radze duzo czytac nsjlepiej zagraniczne fora.

Beta
23-11-15, 15:15
tak masz racje o K20 i dak dalej nie mam prawie żadnego pojęcia, dla tego starałem sie tak skonstruować pytania żeby pomóc sobie jakoś w zrozumieniu tego ale już powoli zaczynam łapać budowe tego i już wiem o co powinienem pytać dalej w razie czego ;)

karamba
28-11-15, 11:04
Wsadzenie seryjnego silnika do budy 5/6g to od 15K w górę, chociaż wątpię by ktoś za tyle dał radę to zrobić...
Jak chcesz zrobić z K20 250KM to taki swap na gotowo przekracza 25K

Jak przekroczyć 300KM to nie ma odp na to pytanie jednoznacznej :p

Sam silnik to pikuś , zmiana kolektorów i przepustnicy , zrobienie wydechu to juz prawie 6K
Łapy i polosie 3K
Komp chociaż EMU 2K

I masz dopiero seryjne K20A2 na kiepskiej skrzyni ;)

lmk
25-01-16, 14:53
(...)
I masz dopiero seryjne K20A2 na kiepskiej skrzyni ;)

karamba, co masz na myśli pisząc "kiepskiej"? Chodzi o przełożenia? Brak szpery? Czy generalnie słabą wytrzymałość pod K24?
Możecie polecić jakieś sprawdzone rozwiązania na zachowanie wspomagania czy klimy przy swapie do eg/ek? Jeśli taki swap miałby trafić do daily drive'a to takie wyposażenie jednak byłoby przydatne.

karamba
25-01-16, 22:16
Miałem na myśli to co oferuje skrzynia EP3. Najdłuższe FD z wszystkich , zaledwie 4,7 , same przełożenia nie są aż takie złe. Do tego szpera występuje tylko w wersji JDM ? Zwykłe nie miały szpery. Zatem to najbiedniejsza skrzynia do jakiejś szybszej jazdy.

Sozan_
31-01-16, 00:55
Jak ma się dużo hajsu to można iść grubiej w K26 :cool:

http://www.ebay.com/itm/BRIAN-CROWER-STROKER-KIT-Honda-K20-Blk-Head-LW-rods-BC0058-2-6LITER-/151554094135?hash=item234953f437:m:measdn6Kvm0mxsV 5unInIXg&vxp=mtr

majson
31-01-16, 12:39
Jak ma się dużo hajsu to można iść grubiej w K26 :cool:

http://www.ebay.com/itm/BRIAN-CROWER-STROKER-KIT-Honda-K20-Blk-Head-LW-rods-BC0058-2-6LITER-/151554094135?hash=item234953f437:m:measdn6Kvm0mxsV 5unInIXg&vxp=mtr

Nie zapomnij ze zwiekszajac srednice tloka, zrobi sie K27 ;)

https://www.youtube.com/watch?v=clQQz6vF2G0

Ładnie leci jak na N/A