Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wywalający płyn ze zbiorczniczka VTI



Paatryk127
22-11-15, 17:42
Witam posiadam Honde Civic EJ9 od niedawna z silnikiem b18c4 i zauważyłem że ubywa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przez korek i nie wiem co się dzieje, wątpię że to uszczelka pod głowicą ponieważ auto ładnie grzeje w środku, temperatura wody jest normalna nie gotuje się, nie miesza płynu z olejem ani odwrotnie, wiecie co jej dolega?

reaktor
22-11-15, 20:23
jak przez korek wywala to na 99% uszczelka

moze byc korek jeszcze nniesprawny
podjedz do agarnietego warsztatu niesch sprawdza poziom co 2 w płynie chłodniczym


a to nie ma wiekszego znaczenia
ponieważ auto ładnie grzeje w środku, temperatura wody jest normalna nie gotuje się, nie miesza płynu z olejem ani odwrotni

Paatryk127
23-11-15, 07:27
jak przez korek wywala to na 99% uszczelka

moze byc korek jeszcze nniesprawny
podjedz do agarnietego warsztatu niesch sprawdza poziom co 2 w płynie chłodniczym


a to nie ma wiekszego znaczenia
ponieważ auto ładnie grzeje w środku, temperatura wody jest normalna nie gotuje się, nie miesza płynu z olejem ani odwrotni

Dodam jeszcze ze po dodaniu gazu węże nie puchną ani nic :/

Piterksg
24-11-15, 01:00
sprawdź korek....podmień na jakiś czas, ta sprężynka mogła się wydymać.Jeżeli nie ma objawów UPG jedynie to przychodzi na myśl

Paatryk127
24-11-15, 02:58
sprawdź korek....podmień na jakiś czas, ta sprężynka mogła się wydymać.Jeżeli nie ma objawów UPG jedynie to przychodzi na myśl

Ale korek zbiorniczka czy chlodnicy??

reaktor
25-11-15, 02:37
chłodnicy

magnum
25-11-15, 07:23
Moim zdaniem to nie uszczelka i uwazam ze zbyt czesto pada to stwierdzenie na forum zwlaszcza ze nie ma objawow typowych UPG, mialem tak samo w b18c4 i mialem kumulacje 3 usterek, pierwsze wewnetrzny kolniez pod korkiem chlodnicy byl wykruszony po drugie waz ze zbiorniczka wyrownawczego ten dochodzacy do chlodnicy byl luzny i zamiast plynu ze zbiorniczka zasysalo powietrze ,zalozenie opaski pomoglo, no i po trzecie czujnik wlaczenia wiatraka zalaczal wiatrak ale za pozno, po wykreceniu i wsadzenia do garnka z woda wlaczal sie jak bylo 98 stopni i to z wielkim trudem a manual mowi 91do 95 i nowy wlacza sie duzo wczesniej,oba dla testu w garnku z woda z termometrem i miernikami. http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/24/90df15a4d2186a6cfbd1cf7aae13512a.jpg

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Paatryk127
25-11-15, 07:29
Moim zdaniem to nie uszczelka i uwazam ze zbyt czesto pada to stwierdzenie na forum zwlaszcza ze nie ma objawow typowych UPG, mialem tak samo w b18c4 i mialem kumulacje 3 usterek, pierwsze wewnetrzny kolniez pod korkiem chlodnicy byl wykruszony po drugie waz ze zbiorniczka wyrownawczego ten dochodzacy do chlodnicy byl luzny i zamiast plynu ze zbiorniczka zasysalo powietrze ,zalozenie opaski pomoglo, no i po trzecie czujnik wlaczenia wiatraka zalaczal wiatrak ale za pozno, po wykreceniu i wsadzenia do garnka z woda wlaczal sie jak bylo 98 stopni i to z wielkim trudem a manual mowi 91do 95 i nowy wlacza sie duzo wczesniej,oba dla testu w garnku z woda z termometrem i miernikami. http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/24/90df15a4d2186a6cfbd1cf7aae13512a.jpg

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

No i chyba to byl ten wlasnie luzny wezyk bo dzisiaj rozgrzalem auto i mu ostro dalem no i korek od wyrownawczego suchutki, zobaczymy w weekend