PDA

Zobacz pełną wersję : pare pytan



-NeJk-
18-11-15, 12:48
Witam. Drazek zmiany biegow ma luz.drga mi przy odpaleniu silnika oraz przy wysprzeglaniu na drugim biegu.jak to naprawic.nastepny problem to drgania przy ruszaniu na pierwszym biegu na polsprzegle bez dodania gazu ciezko ruszyc takie drgania mocne sa ale to nie zawsze jak wolniej pedal puszczam to jest lepiej. Obroty mam na starcie 300/400. A i jeszcze auto wkrece sie tylko do 6500 tys .civic 7 gen 1.6 vtec .jak niezrozumiale opisane to poprawie.

bunkerites
18-11-15, 19:50
Sprawdź wszystkie poduszki silnika oraz poduche skrzyni biegów

rm_125
19-11-15, 08:00
Mój D16V1 też się wkręca do 6,5 tyś. Ale przy tym silniku nie ma sensu aż to tylu krecić

-NeJk-
19-11-15, 10:27
300/400 nawet po wylaczeniu swiatel spadna na 200 obroty na na cieplym silniku na luzie to nie za malo ? Silnik mam D16v7

mlawa85
19-11-15, 10:48
najpierw to wyreguluj zawory bo silnik lapie za niskie obroty dlatego bedzie telepac buda. Prawidłowe obroty powinny byc wyzsze w granicach 700 obr.

-NeJk-
19-11-15, 12:17
Tylko ze ja mialem regulacje zaworow robiona 20tys temu. Jak go kupilem to mial tez takie obroty pozniej koles mi zawory ustawial rozrzad itd a niby ponowne ustawienie zaworow po 40 tys .

mlawa85
19-11-15, 12:18
a nie swieci Ci sie kontrolka check engine?? nie łapie jakis błedów??

-NeJk-
19-11-15, 12:24
Nic mi sie nigdy nie zaswiecilo .to teraz moze byc tak ze bledy sa ale nie pokazuje ?

mlawa85
19-11-15, 12:49
Mozesz podlaczyc pod kompa diagonostycznego, być moze cos sie zapisalo w pamieci.

-NeJk-
19-11-15, 13:40
A reset przez odlaczenie aku by cos dal? Gdzies pisali ze reset sie robi odpala auto i 10min na jalowym pracuje zeby nauczyl sie od nowa pracy na niskich obrotach. Czy to nie to ?

mlawa85
19-11-15, 17:04
ale po co chcesz go uczyc obrotów jak ewidentni widac ze to nie tu lezy problem. Czy po wyregulowaniu zaworów silnika dalej tak samo pracuje??Masz zaufanie do osoby tora to robila?? zna sie na tym?? Mialem kiedys w Coolcie identyczne objawy i okazało sie ze przyczyna lezała w zle wyregulowanych zaworach. Po wyregulowaniu pieknie pracował :)

DRIVERRS
20-11-15, 13:40
Błędy silnika się naprawia a nie kasuje, samo kasowanie błędu nie usunie usterki.

-NeJk-
20-11-15, 21:06
Spoko dobra dalbym do ponownej regulacji tylko ze u mnie nikt nie chce hond tykac.a ile kosztuje regulacjs zaworow ? Bo juz zapomnialem

bunkerites
20-11-15, 22:35
50 zl

mlawa85
20-11-15, 23:13
50-80, w tych granicach. Silnik Hondy jest prosty jak budowa cepa. Skad jestes??

analyzer64
21-11-15, 11:04
Regulacja zaworów jest na tyle prosta, że można to zrobić samemu przy pomocy szczelinomierza. Ja co regulację zmieniam też uszczelkę, choć wiem że spore grono osób zakłada na starą.

kobert
12-12-15, 18:19
witam. Chce jechac na kanal wymienic olej w silniku, jaki klucz bede potrzebowal do spustu?

kobert
12-12-15, 23:21
dalem rade, zwykla 17tka