Zobacz pełn± wersję : Remont czy tuning
Mam juz silniczek do remontu i tak sie zastanawiem, czy wyremontowac go na orginalnych czesciach i pozostawic moc nominalna, czy przypadkiem nie sprobowac poexperymentowac z tlokami od b16b czy nie trzeba przypadkiem do tego zakladac jakichs innych waleczkow (itd). obecnie mam b16a1 ale niechcial bym przeprowadzac remontow co jakis czas bo jedna czy druga czesc nie wytrzyma. jak jest ze strojeniem. Poopowiadajcie troche jak sie orjetujecie w temacie.
DZIEKI
nie wiem, jak się ma sprawa przy b16a1, ale gdy dowiadywałem się o koszty tuningu przy b18c4 to całkowite koszty ciężko zamkn±ć w 8tys.
chodzi o tłoki, pierscienie, szlif bloku, sprężynki, talerzyki, wałki, strojenie,
kwestje mechaniczne zrobil bym sam. ze stanow tloki nie sa takie drogie, ale niewiem czy jak zaloze tloki to czy przypadkiem niemusze zakladac wlasnie walkow (itd) Natomiast jak zakladac tloki to przydalo by sie poszlifowac blok, bo slyszalem (czytalem) ze glowicy to niema co dotykac.
mówię Ci że taka suma się zbiera, niestety nie ma jak tego zrobić połowicznie, albo się robi albo nie
znaczy ze jak sie robi to trzeba juz robic wszystko???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.