Zobacz pełną wersję : Ek3 swap hebla tył z mc1 problem z abs
Witam
Przekładam do ek3 w sedanie tylny hebel z mc1 i otrzymałem info na forum że kostki od abs'u pasują a tu taki ch... nie pasują teraz moje pytanie mam lutować kable czy co zrobić żeby abs był sprawny?
Przerabiał ktoś taki temat?
Nie da rady wypiąć pinów ze starej kostki i przełożyć samej kostki do nowych pinów?
Są 2 kabelki ale oby dwa czarne i teraz pytanie który czarny do którego czarnego?:D
Czarny do czarnego a czarny do czarnego, to proste :P
A tak serio to ja bym przełożył w ten sposób. Dopasuj kostki jakbyś je miał je spiąć razem znaczy "cyckami" w tą samą stronę i przełóż kable.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3f0d6a98798a.jpg (http://naforum.zapodaj.net/3f0d6a98798a.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1e6cf0d4aabb.jpg (http://naforum.zapodaj.net/1e6cf0d4aabb.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/99e19407cace.jpg (http://naforum.zapodaj.net/99e19407cace.jpg.html)
Pomaranczowe kostki ek3 rozowa mc1...
Wgl przewody abs w mc sa o wiele krotsze od ek3, moge uciac je przy czujniki i przylutowac kable z kostka od ek3?
Jak dla mnie to nie mozna ich lutowac, to sa czujniki, ktore dzialaja na zasadzie oporu- od oporu daja odpowiedni sygnal do kompa abs o predkosci kol- wydaje mi sie ze ucinajac/ lutujac kabel zmieniasz jego opornosc, nie lepiej sprzedac te czujniki z angielki(szybko Ci pojda) i kupic odpowiednie z 6g ?
ja bym obcial i lutowal,ew na skretke, swego czasu nawet robilem z przednich czujniki na tyl pod tarcze i tez dzialalo :)
pawel83waski
18-11-15, 13:30
Jam mam i sam lutowalem, wyszlo 50 ohmow wiecej od ori, na obu czujnikach tyle samo... zero problemow z abs ;)
Wazne jak je polutujesz!
Najlepiej nie skrecac tylko, wcisnac jeden w drugi (zeby wlokna obu wzajemnie sie przenikaly, sa sztywne wiec nie ma z tym problemu), scisnac i "zalac" cyna.
Lutuj od strony kostki i tak jak pisze MIXTURANT.
A jak myslisz o sprzedarzy tych i kupieniu odpowiednich to dzwon do Sknerusa McKwacza :D
Wi@S4 via Taptalk
Bede ciał i lutował ale nie czujnik tylko w budzie przełoże lkostke od mc1.
Abs sprawny taka metoda jak pisałem w ostatnim poscie :)
...Był sprawny nagle wywalił bład!!!
Odłączenie aku na jakiś czas powinno skasować bład abs'u?
Możesz sprawdzić błąd ABSu samodiagnostyką taką jak w przypadku CE. Powinno wymrugać błąd po zmostkowaniu kostki od samodiagnostyki.
pawel83waski
20-11-15, 06:08
Od diagnostyki ABS jest druga kostka... info znajdziesz w necie ;)
Wi@S4 via Taptalk
W takim razie sorry za wprowadzenie w błąd :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.