PDA

Zobacz pełną wersję : civic 2.2 cdti traci moc



leonizator
16-11-15, 10:18
Witam .
A więc mój problem jest taki ze auto tak jak by traci moc i się dusi. I to w okolicach 2-3 tys obrotów. Jeżeli silnik jest zimny to nie mam żadnych problemów a jak już się trochę na grzeje to zaczyna się dlawic. Sam juz nie wiem co to jest. Wiec proszę o pomoc. Sensory map i maf wyczyszczone egr tez. I dalej brak poprawy.
Czy to może być kończące się sprzęgło. Ale zaznaczę ze dlawi się też na luzie jak go w kręcę na ok 2tys obrotów. I tak dzieje się na każdym biegu. Wciskam gaz a on potrzebuje paru sekund żeby wejść na obroty i złapać moc.
Z góry dziękuję za pomoc

jozek_marek
18-11-15, 06:55
A w tryb awaryjny nie wchodzi? Filtr paliwa kiedy był zmieniany? OEM, czy zamiennik? Jak zamiennik to jaka półka?

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

leonizator
18-11-15, 11:45
W tryb awaryjny nie wchodzi. Filtr paliwa był nie dawno zmieniany tak mówił mi poprzedni właściciel i mechanik który zmieniał mi kolektor wydechowy to potwierdził ze filtr bym zmieniany. Ale jaki jest założony to nie mam pojęcia. Myślisz ze lepiej zminic go na OEM? Jest trochę roboty przy zmianie :-) juz wydałem sporo kasy na wymianę kolektora wydechowego i nie chce wydawać pieniędzy na części które nie trzeba wymieniać

Rikoo
18-11-15, 12:04
ile masz przelatane ostatnio u naszym lt tak samo bylo i okazala sie turbina

leonizator
18-11-15, 12:50
ile masz przelatane ostatnio u naszym lt tak samo bylo i okazala sie turbina

No trochę mam. 260tys. Ale turbo wygląda bardzo ładnie. Bo widziałem jak zmieniałem kolektor wydechowy

jozek_marek
19-11-15, 07:34
U mnie w accordzie były podobne objawy, przebieg również podobny ale wchodził w tryb awaryjny. Niestety były to wtryski.
W civicu ale 7gen miałem za to czujnik ciśnienia na pompie CR ale również wchodził w tryb awaryjny i dodatkowo gasl. Nie chciał odpalić do czasu przestygniecia.
Zaczął bym od filtra paliwa bo w sumie wystarczy raz zalać kiepskie paliwo i juz jest z niego śmieć. Albo chociaż zlac z niego paliwo (jest od spodu taka nakrętka i po odkreceniu schodzi paliwo z filtra tak jak z odstojnika).

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

CMC
23-11-15, 17:24
Moim zdaniem wymienić filtr paliwa na markowy i przelać preparatem do czyszczenia wtrysków ale najlepszym - moim zdaniem Motulem, jak pomoże to wskazuje na wtryski, ale po czyszczeniu tym preparatem w aucie, w którym mechanik już chciał wymienić wtryski przelatało już 3 lata i 40 000 km i jest gitara.

jozek_marek
24-11-15, 11:31
Mój mechanik zalewa filtr tym preparatem i na pierwszy odpał idzie na wtryski ten czyscik.
Osobiście również leje motula, ale lepsze opinie na forach ma liqui moly.
Ale u siebie idę hardkorowo - za filtrem paliwa robie powrót paliwa a na wtryski ze słoika idzie tylko czyscik.
Niestety przed wymiana wtryskow nie znałem tych preparatów(było to 4 lata temu), a szkoda - i tak były do wymiany.

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

irecki26
24-11-15, 12:27
Mając kiedyś toyotę diesla lałem liqui moly 2666 równiez bezpośrednio w filtr paliwa i dodatkowo do ropy olej do dwusuwów. Oszczędziło mi to wymiany wtrysków, korekcja wróciła do normy. W hondzie da się hdsem spr. korekcje bez wyjmowania wtrysków?

leonizator
28-11-15, 00:00
Teraz już też zaczynam myśleć ze to wtryski. Jeszcze nie sprawdzałem intercoolera i jego rur.
Czyścil ktoś kiedyś może intercooler ?

butler.gdansk
28-11-15, 06:40
Wielu z nas wymieniło go na większy... Ale by ktoś czyścił OEM to nie słyszałem.

Lucas.FK2
29-11-15, 10:06
Mój kumpel w Accordzie miał podobny przypadek do twojego z tym,że bardzo nie naturalnie wkręcał sie na obroty. (bardzo słabo)
Przysiedliśmy do tego z kolegą i wyczyściliśmy EGR czujnik IMRC i drugi również na wlocie przed nim. Wszystko zmywaczem do hamulców CRC. Intercooler również był wyciągnięty,miał sporą warstwę syfu na sobie i w środku też. No to pod karcher i sprężarkę i od razu zaczął prezentować poziom. Aku odłączone było przez ten czas i finalnie czuć było różnicę po tych 'zabiegach'

leonizator
01-12-15, 15:27
Mój kumpel w Accordzie miał podobny przypadek do twojego z tym,że bardzo nie naturalnie wkręcał sie na obroty. (bardzo słabo)
Przysiedliśmy do tego z kolegą i wyczyściliśmy EGR czujnik IMRC i drugi również na wlocie przed nim. Wszystko zmywaczem do hamulców CRC. Intercooler również był wyciągnięty,miał sporą warstwę syfu na sobie i w środku też. No to pod karcher i sprężarkę i od razu zaczął prezentować poziom. Aku odłączone było przez ten czas i finalnie czuć było różnicę po tych 'zabiegach'

A jak dokładnie wyczysciles ten czujnik imrc ? Psikales do środka ?
Odpialem kostkę z tego czujnika i auto chodzi normalnie . Nie zamula ani nic. Tylko teraz check engine się świeci . Także podejrzewam ze to ten imrc.
Nie wiesz jaka on powinien mieć rezystancjie? Mój ma 35 omow

Lucas.FK2
01-12-15, 15:39
ja go calkowicie wykręciłem i w te wypustki gdzie ma podpięte wężyki tam psiuknąłem zmywacza a na samym końcu sylikon w Sprayu. Potem trochę nim potrząchałem i jakoś działa na razie.

artax
02-12-15, 11:54
ja go calkowicie wykręciłem i w te wypustki gdzie ma podpięte wężyki tam psiuknąłem zmywacza a na samym końcu sylikon w Sprayu. Potem trochę nim potrząchałem i jakoś działa na razie.
piszecie o IMRC Denso 480 (fioletowy)?

leonizator
02-12-15, 13:01
piszecie o IMRC Denso 480 (fioletowy)?

Tak o denso . A czemu kolega pyta.? Wczoraj go psiknalem sprayem do egr. Ale chyba za bardzo nie pomogło. Ogólnie jak w niego dmucham . To nie przepuszcza powietrza z górnej rurki. Tylko z dolnej i od filtra. Nie wiem czy tak powinno być czy się zapiekl

artax
02-12-15, 21:50
Tak o denso . A czemu kolega pyta.
pytam bo wymieniałem niedawno.Zapaliło kontrolkę na tablicy(auto normalnie jechało)Podłączenie HDS i diagnoza ,"przycinania" IMRC. Wymieniony na sprawną używkę i jest ok.Jest to norma w tym silniku (awarie tego czujnika)Na szczęscie jedna z nielicznych wad :)

Tarnowska
07-12-15, 08:46
W którym miejscu znajduje się ten czujnik imrc? I do czego służy ten czujnik? Błąd mi wywala ale nie zauważam zmiany podczas jazdy.