Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Podnieść moc!



Bar00n
16-11-15, 09:09
Witam!
Mam pytanie dotyczące silnika d14a8, który mam w Angielce (mb2).
Co trzeba zrobić by podnieść moc?
Mam już zrobione takie rzeczy jak dolot stożkowy, kolektor wydechowy 4-2-1, kolektor ssący z z6 i przelot.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam!
Tomek

MichałCK
16-11-15, 09:22
Za wiele już niestety nie zdziałasz, są projekty zakładania czapki z VTEC ale trochę w D14 szkoda zachodu, generalnie jest to mało rozwojowy motor.
Co do stożka to musi być on odgrodzony od komory silnika i mieć dodatkowo nawiew zimnego powietrza - w innym przypadku nic nie daje po za fajnym dźwiękiem.

Bar00n
16-11-15, 09:36
Jeszcze wałki i zamach odelzyc.
Dolot CAI jest już.
No cóż dzięki za pomoc i pozdrawiam :)

MichałCK
16-11-15, 09:45
Jeszcze wałki i zamach odelzyc.
Dolot CAI jest już.
No cóż dzięki za pomoc i pozdrawiam :)

Tak, z D16B2 bodajże możesz założyć wałek :)
Co do zamachu to jak kto woli, do jazdy co dziennej średni pomysł bo będzie szybko zwalniać po odjęciu gazu :D

Najlepiej to chyba skrzynie hybrydę :)

Pozdro!

Labed2007
16-11-15, 10:20
Możesz jeszcze zrobić strojenie na zewnętrznym kompie(Zastec z łodzi robi takie coś za 1200zł używając modułu power-tec).
Strojenie jest ważne, teraz gdy już masz zrobione kilka modów obawiam się, że możesz mieć zbyt ubogą mieszankę gdy jedziesz w górnych partiach obrotów z gazem w podłodze.
Widziałem D14 po wałku, dolocie ,wydechu i ssącym. Po przejechaniu kilkunastu tys. km wykręcone świece były przegrzane(biało-granatowe).

via
16-11-15, 12:37
kolektor ssący z z6

Możesz, choć tak w kilku słowach, opisać czy dożo z tym rzeźby w d14a8 ?

LEMS
16-11-15, 15:26
Kompa od d14a8 da sie w ogole stroic?

!markos
16-11-15, 15:41
Co trzeba zrobić by podnieść moc?Wymienić silnik. Wszystkie inne rozwiązania - poza wymianą samochodu - nie mają sensu.

gundik1
16-11-15, 16:03
Wytaniij katalizator , podobno 10 km wiecej

maxiKaz
16-11-15, 17:45
Wytaniij katalizator
No, super pomysł, pały i krokodyle zakupiły dużo nowego sprzętu do analizy spalin i już czekają;)

Bar00n
16-11-15, 18:30
Silnika nie zmieniam(póki co), kupiłem rok temu Angielkę od 1 właściciela.
Co do rzeźby w silniku d14a8 z ssakiem z6 jest tylko plug&play.
Katalizatora niemAm już od jakiegoś czasu od silnika idzie kolektor 4-2-1 przez cały samochód rurka 1.75 cała ze środkowym tłumikiem a na końcu jest ala mugen.
Z silencerem jest fajnie basowi itd, ale jak sąsiada chce się dać popalić to bez silencerem po godzinie jazdy łeb boli.
Co do strojenia kompa można, bo już dzwoniłem, i nie jest to aż takie drogie 400-600 zł z procedura dawka itd.

esel
16-11-15, 18:40
Tutaj znajdziesz sporo pomysłów na modyfikacje ;)

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?15180

!markos
16-11-15, 18:48
kupiłem rok temu Angielkę od 1 właścicielaI co, jest z tego powodu tak superwyjątkowa, że chcesz ukręcić bat z g#wna?

gundik1
16-11-15, 19:28
drze jape a nie jedzie ?? golfiarze w twojej wiosce pewnie niezly ubaw maja :D

via
16-11-15, 19:34
Co do rzeźby w silniku d14a8 z ssakiem z6 jest tylko plug&play.

Zanim wyrażę zdziwienie :) dopytam, czy pisząc z6 masz na myśli ssak z d16z6 ?

Bar00n
16-11-15, 21:39
@esel
Dzięki :) napewno skorzystam

@!markos
Widzę, ze odrazu jesteś sceptycznie nastawiony.
Chce zobaczyć ile da się wyciągnąć z tego silnika, po drugie jest to moja sprawa na co wydaje pieniądze, po 3 na swap, który zamierzam zrobić póki co mnie nie stać.

@gundik1
Golfiarze może w twojej wiosce są, ja mieszkam w mieście.
A za 2 lata będziesz lizał dupsko jak zobaczysz co będę mieć.
Nie pozdrawiam.

@via
Tak mam na myśli ssący z d16z6

via
16-11-15, 22:40
Tak mam na myśli ssący z d16z6

W ssącym D16z6 masz kanał wodny w kształcie "karty sim", a w d14a8 kanał wodny ma kształt koła. Jak sobie z tym problemem poradziłeś ?

!markos
17-11-15, 07:14
jest to moja sprawa na co wydaje pieniądzeOczywiście, nawet nie śmiem tego podważać. Staram się tylko zaoszczędzić Ci kasy wydanej bez sensu. Przeznacz ją na coś innego, a pożytku będzie z tego więcej. Ten silnik zostaw w spokoju, szczególnie, że podobno zamierzasz kiedyś zrobić swap (co swoją drogą też trzy razy bym przemyślał).


A za 2 lata będziesz lizał dupsko jak zobaczysz co będę mieć.Z pewnością tak właśnie będzie, wszyscy będziemy Ci zazdrościć, już jesteś fajny, a jak zrobisz fajne 1.4, to będziesz jeszcze fajniejszy :rolleyes:

Krawiec
17-11-15, 09:02
ale jak sąsiada chce się dać popalić to bez silencerem po godzinie jazdy łeb boli palisz sąsiada ? Czy chcesz dać popalić sąsiadom ?



A za 2 lata będziesz lizał dupsko jak zobaczysz co będę mieć. - jak na osobę, która ma 4 posty na forum szybko nawiązujesz znajomości.

bartek_levis
17-11-15, 09:15
@esel
Dzięki :) napewno skorzystam

@!markos
Widzę, ze odrazu jesteś sceptycznie nastawiony.
Chce zobaczyć ile da się wyciągnąć z tego silnika, po drugie jest to moja sprawa na co wydaje pieniądze, po 3 na swap, który zamierzam zrobić póki co mnie nie stać.

@gundik1
Golfiarze może w twojej wiosce są, ja mieszkam w mieście.
A za 2 lata będziesz lizał dupsko jak zobaczysz co będę mieć.
Nie pozdrawiam.

@via
Tak mam na myśli ssący z d16z6

https://31.media.tumblr.com/e2ff51bc06bd2d568ef4f96ea5fa77f9/tumblr_ncow7kOlOE1smr45to1_500.gif
czekam na tekst typu: "ten samochód ma u mnie dożywocie..." :)
owszem jak zrobisz ze 150 KM z d14 N/A mało kto będzie Ci bił brawo może parę golfów wciągniesz, ale ale - jakim kosztem ? ten silnik jest toporny w dłubaniu, zainwestujesz w chooj hajsu a przyrost w mocy marny a auto dalej nie będzie jechać, jak chcesz mocną Hondę to po pierwsze zbieraj na swap b18, b20 vtec, h22, k20 to są silniki które możesz dłubać i masz jakieś sensowne wyniki a jeśli to ma jeszcze zpier***ać to sory ale ta buda jest strasznie ciężka potrzebujesz więcej momentu aby to bujnąć niż np w EG

!markos
17-11-15, 10:17
czekam na tekst typu: "ten samochód ma u mnie dożywocie..."O, to to to!

Krawiec
17-11-15, 16:54
jak chcesz mocną Hondę to po pierwsze zbieraj na swap b18, b20 vtec, h22, k20 to są silniki które możesz dłubać tylko pomyśl od razu o SWAPie hamulców, żeby to potem zatrzymać :)

Poll
17-11-15, 18:27
Pomijając milion wątków o tym to posty o niesłuszności jego działań są z pupy. Jak ma chęci coś podłubać to niech to robi.

Guscioren
17-11-15, 18:30
Ej a możę to John87 ver2.0? Tylko że wrócił z DE do PL i przesiadł sie z Tajperów do 5d :D?
Rzeźba w gównie w dodatku ciężka buda. Chcesz się bawić w wyścigi kupuj 5g i ładuj tam K serie ^^ W d14 jak chcesz podnieść sensownie moc to po prostu go zmieniasz na d16\b18 itd.

gundik1
17-11-15, 19:23
@esel
Dzięki :) napewno skorzystam

@!markos
Widzę, ze odrazu jesteś sceptycznie nastawiony.
Chce zobaczyć ile da się wyciągnąć z tego silnika, po drugie jest to moja sprawa na co wydaje pieniądze, po 3 na swap, który zamierzam zrobić póki co mnie nie stać.

@gundik1
Golfiarze może w twojej wiosce są, ja mieszkam w mieście.
A za 2 lata będziesz lizał dupsko jak zobaczysz co będę mieć.
Nie pozdrawiam.

@via
Tak mam na myśli ssący z d16z6

ja sie do tego przyznaje i nie wstydze , ale ty i te pierdzace tlumiki mnie bawia , slychac a nie widac , odnosze wrazenie ze masz 18 lat , a co ty mozesz wiedziec co, ja bede mial za 2 lata ?? ja tez pracuje zarabiam

LEMS
18-11-15, 00:27
W ssącym D16z6 masz kanał wodny w kształcie "karty sim", a w d14a8 kanał wodny ma kształt koła. Jak sobie z tym problemem poradziłeś ?

Robisz "kanapke" z dwoch uszczelek. Bodaj od d14a2 i d16z6... ale nie chce nikogo w blad wprowadzac.
Kanapka u mnie dziala bez zarzutu, ale nie ja to robilem.

!markos
18-11-15, 06:49
Pomijając milion wątków o tym to posty o niesłuszności jego działań są z pupy. Jak ma chęci coś podłubać to niech to robi.Oczywiście, nigdy nie próbuj nikomu tłumaczyć, że jak zmieni podejście, to pewnie wyjdzie na tym lepiej. Trochę jak jakieś megautopijne bezsensowne pomysły na turbotuningi, których nikt nigdy wcześniej nie robił - też pewnie stało się tak dlatego, że to nie ma sensu. Niech się sam przejedzie, tak jest zdecydowanie najlepiej :rolleyes: