Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : tłumik końcowy



WARIATPRO
14-11-15, 15:13
pytanko do was jaki wydech końcowy zakładać żeby nie darło się w niebogłosy jak dołożę po garach
silnik d16y3
kolektor żeliwny 4-2-1 od d16z6
tłumik środkowy rover 420d średnica 2,25''

fełtek
14-11-15, 16:30
pytanko do was jaki wydech końcowy zakładać żeby nie darło się w niebogłosy jak dołożę po garach
silnik d16y3
kolektor żeliwny 4-2-1 od d16z6
tłumik środkowy rover 420d średnica 2,25''

Kup sobie seryjny wydech i tyle. Będzie cicho tak jak chcesz.

http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-honda-civic-1-4-1-5-16v-hb-5d-chrom-i5126145477.html

WARIATPRO
14-11-15, 18:00
Chodzi mi o to zeby nie darlo się jak golfy tylko bylo przyzwoicie bo jakbym chcial zeby bylo całkiem cicho to bym wgl nawet kolektora nie zmienial -.-

Dobra inaczej jakie sa nazwy producentów ktory produkuje dedykowane tlumiki koncowe dla hondy i nie seryjne

er-robert
14-11-15, 21:17
Ale pojechałeś z tą rurą od diesla 2,25 bez jakiegokolwiek tłumika środkowego, po za tym ta średnica Ci nic nie da a jedynie silnik może kompresję stracić , mogłeś zostawić serię.
Z własnego doświadczenia wiem że jak założysz końcowy nie seryjny tylko przelotowy to łep urywa, ja wydałem 1300zł i jak psu w dupę bo to na nic się nie zdało końcowy tłumik był od PROEX niby dedykowany ale on był bez jakichkolwiek uchwytów i rury dolotowej, oczywiście samochód musiałem odstawić żeby mi dogięli gdzieś rurę masa kombinowania i ta impreza samego końcowego kosztowała 430zł, tłumik miał być seryjny ale guzik prawda co tam piszą. Pomimo wybrania seryjnej głośności było przeokropnie głośno, dokupiłem tłumik środkowy od mazdy taki większy to już były 2 środkowe coś tam pomogło ale tylko do 2500tys obr a powyżej to już wiadomo co się działo że nic w samochodzie nie było słychać jak się mówiło.
Wynik tego eksperymentu jest taki że wróciłem do fabrycznego wydechu i mam spokój i o dowód się nie boję. A tak na marginesie też mam d16Y3 i tłumik końcowy do sprzedania zrobiłem na nim 800km.

WARIATPRO
15-11-15, 02:02
A koncowy masz dedykowany dla civica czy jakis wynalazek ?

er-robert
15-11-15, 19:13
dedykowany pod ten model i pod ten silnik

WARIATPRO
15-11-15, 19:43
Wez mi podeslij fotki na pw i napisz jak sie to zachowywalo

bartek_levis
16-11-15, 12:38
też odradzam proex jedyne co się zgadzało z opisem to kształt puszki, brakowało rury dolotowej, wieszaków, długość 5 cm za krótka i rura wydechowa krótka, i wydaje mi się że robi się coraz głośniejszy z czasem, gdybym wiedział ile z tym zachodu żeby to sensownie ogarnąć kupił bym seryjny i w 10 min wymienił

kamil39
16-11-15, 13:45
Montuje sie z rovera 2,0 ale Benzyny, mozesz caly z rowera zamontowac, bedzie lepsza srednica, cicho po koncowy komorowy,
ale duzej roznicy nie bedzie wzgledem serii w mocy.

WARIATPRO
16-11-15, 14:59
Juz zdecydowałem bedzie kolektor od d16z6 i reszta seria tak jak było kumpel w swoim d15b2 mial chinola kolektor reszta 2,5 i darlo sie niesamowicie i zalozyl spowrotem serie oprocz kolektora roznica w mocy ogromna i o niebo ciszej