46and2
06-08-08, 16:37
Witam serdecznie,
Forum przeglądam regularnie od pewnego czasu i powoli przyswajam zawarte tu informacje. Odezwać się przyszło mi dopiero teraz, gdyż powstał mały problem związany z instalacją gazową w naszym autku.
Jest to silnik 1.4iS + instalacja gazowa Landi Renzo II gen. z emulatorami wtrysku i LCU.
Problem taki jak w nazwie tematu. Od pewnego czasu diody w kabinie nie pokazują stanu gazu w zbiorniku. Pali się cały czas czerwona, jakby był pusty, a pusty nie jest. Instalacja przełącza się bezproblemowo. Problem pojawiał się bardzo sporadycznie wcześniej, ale trwał kilka minut i sytuacja wracała do porządanego stanu (czasem gdy się mocniej nacisnęło na pedał, co może być całkiem normalne, a czasem 'sam z siebie').
Autko jest z 98r. a instalacja ma już 6 lat :( choć zakładana jeszcze we Włoszech, bo auto było sprowadzane. Siłą rzeczy przy takim roczniku coś się musi dziać, czego wyrazem była niedawna wymiana emulatora wtrysku - to też była ciekawa usterka, która nadaje się na kolejny temat. Przejechane było ok 1,5kkm od eliminacji poprzedniego problemu i zastanawiam się czy może to mieć jakikolwiek związek z obecnym stanem?
Jestem z Łodzi. Honda była ostatnio serwisowana w Bosch Service + Nagaz, więc raczej zaufane zakłady. Zanim gdziekolwiek pojadę, chciałbym zasięgnąć opinii internautów, bo taka wycieczka jest bardzo kosztowna :/ Przypuszczam, że to tylko drobna usterka niewymagająca interwencji speców, którzy za samo otwarcie maski biorą kilkadziesiąt PLN.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
PS
Szukałem na forum, lecz podobnego problemu nie znalazłem.
Forum przeglądam regularnie od pewnego czasu i powoli przyswajam zawarte tu informacje. Odezwać się przyszło mi dopiero teraz, gdyż powstał mały problem związany z instalacją gazową w naszym autku.
Jest to silnik 1.4iS + instalacja gazowa Landi Renzo II gen. z emulatorami wtrysku i LCU.
Problem taki jak w nazwie tematu. Od pewnego czasu diody w kabinie nie pokazują stanu gazu w zbiorniku. Pali się cały czas czerwona, jakby był pusty, a pusty nie jest. Instalacja przełącza się bezproblemowo. Problem pojawiał się bardzo sporadycznie wcześniej, ale trwał kilka minut i sytuacja wracała do porządanego stanu (czasem gdy się mocniej nacisnęło na pedał, co może być całkiem normalne, a czasem 'sam z siebie').
Autko jest z 98r. a instalacja ma już 6 lat :( choć zakładana jeszcze we Włoszech, bo auto było sprowadzane. Siłą rzeczy przy takim roczniku coś się musi dziać, czego wyrazem była niedawna wymiana emulatora wtrysku - to też była ciekawa usterka, która nadaje się na kolejny temat. Przejechane było ok 1,5kkm od eliminacji poprzedniego problemu i zastanawiam się czy może to mieć jakikolwiek związek z obecnym stanem?
Jestem z Łodzi. Honda była ostatnio serwisowana w Bosch Service + Nagaz, więc raczej zaufane zakłady. Zanim gdziekolwiek pojadę, chciałbym zasięgnąć opinii internautów, bo taka wycieczka jest bardzo kosztowna :/ Przypuszczam, że to tylko drobna usterka niewymagająca interwencji speców, którzy za samo otwarcie maski biorą kilkadziesiąt PLN.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
PS
Szukałem na forum, lecz podobnego problemu nie znalazłem.