Sebson95
10-11-15, 12:29
Witam. Rozpocznę nowy temat ponieważ chce opisać wszystko co zaobserwowałem w ciagu 2 tygodni od kupna Hondy.
Pierwszym problemem bylo spadanie obrotów do minimum podczas wrzucania na luz ale problem ustal po wyczyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego. Lecz problem wrocil w troche innych okolicznościach a mianowicie podczas skręcania gdy jadę na luzie obroty spadają również do minimum, a gdy skręcam na biegu to auto zaczyna dławić i lekko szarpać. Drugim problemem jest slaba moc do 4tys autko praktycznie nie ma mocy. Dodam ze jest założony filtr stożkowy który juz jest na wykończeniu ale chce założyć seryjny filtr oraz tłumik WN sport. Nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na te problemy?
Rozrząd byl wymieniany 10 tys km temu a paski piszcza jak wścieknięte... Wymieniany byl również aparat zaplonowy oraz kable. Swiece okolo roku temu i sonda lambda, i wszystkie filty i oleje. (oprócz stożka). Wie ktos czy któryś z tych rzeczy może mieć wpływ na problemy ? Honda Civic 1.4 90km 1999r.
Pierwszym problemem bylo spadanie obrotów do minimum podczas wrzucania na luz ale problem ustal po wyczyszczeniu przepustnicy i silniczka krokowego. Lecz problem wrocil w troche innych okolicznościach a mianowicie podczas skręcania gdy jadę na luzie obroty spadają również do minimum, a gdy skręcam na biegu to auto zaczyna dławić i lekko szarpać. Drugim problemem jest slaba moc do 4tys autko praktycznie nie ma mocy. Dodam ze jest założony filtr stożkowy który juz jest na wykończeniu ale chce założyć seryjny filtr oraz tłumik WN sport. Nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na te problemy?
Rozrząd byl wymieniany 10 tys km temu a paski piszcza jak wścieknięte... Wymieniany byl również aparat zaplonowy oraz kable. Swiece okolo roku temu i sonda lambda, i wszystkie filty i oleje. (oprócz stożka). Wie ktos czy któryś z tych rzeczy może mieć wpływ na problemy ? Honda Civic 1.4 90km 1999r.