assane
10-11-15, 11:40
Witam jak w temacie mam seryjny zawias i chciałbym obniżyć delikatnie auto o 3 cm . Czytałem na forum sporo i gwint różnego rodzaju na takie obniżenie to strata pieniędzy. Pomijając ze te tanie są twarde i do d... Chciałbym aby zawieszenie amortyzowalo a nie jechalo się jak taczka.
I teraz pytania do was.
Co lepiej zrobić
kupić sprezyne np eibach gdzie musze się liczyć z wydatkiem powiedzmy 300 zł używki ?
Zrobić tak zwany top hats czyli do czapek dospawac tulejki po 3 cm i ściskam sprezyne zmniejszając skok amortyzatora ?
Cięcie sprężyn jakieś pseudo gwint go cos tam za 300 zł odpadają. Bo znam takich artystów co to montują czy tną a potem placz.
I ostatnie pytanie co da większy komfort ? scisnie ta sprężyna o te 3 cm seryjna czy eibach na seryjnym amorze ? Niestety nie mam porównania seria vs eibach
I teraz pytania do was.
Co lepiej zrobić
kupić sprezyne np eibach gdzie musze się liczyć z wydatkiem powiedzmy 300 zł używki ?
Zrobić tak zwany top hats czyli do czapek dospawac tulejki po 3 cm i ściskam sprezyne zmniejszając skok amortyzatora ?
Cięcie sprężyn jakieś pseudo gwint go cos tam za 300 zł odpadają. Bo znam takich artystów co to montują czy tną a potem placz.
I ostatnie pytanie co da większy komfort ? scisnie ta sprężyna o te 3 cm seryjna czy eibach na seryjnym amorze ? Niestety nie mam porównania seria vs eibach