Zobacz pełną wersję : Ep2 em2 czy ej8 prośba o pomoc.
Witam, mam problem i zwracam sie do was o pomoc, do teraz jedzilem Vgenem hb i gdy w koncu udalo mi sie uzbierać wiecej pieniedzy mam zamiar kupic nowa gen. Mam problem którą wybrać. Do wyboru mam ej8 1997r d16y8 z pewnej reki po wymianie zawieszenia, pierscieni, zrobiony dolot, wydech, gwint, fela jak należy. Piekna ciemnożółta skóra w srodku itd. Czy lepiej wybrać juz nowsza gen czyli VII ep2 lub em2. Do dyspozycji mam 13 tyś. Prosze was o porady bo mam straszny dylemat. Z góry wam dziękuję.
Nie jeździłem poprzednimi generacjami ,ale po 20k km EM2 ,stwierdzam że jeśli kupisz zadbany egzemplarz to jedynym problemem może być wymiana oleju i żarówek.
Mógłbyś coś wiecej o nie powiedzieć m.in. jak spalanie, na co zwracać uwage przy zakupie etc. :)
Za 13 to szalu nie ma odnosnie generacji i ich specyfikacji to przeszukaj dzial VIi g
Polecam wejsc w dzial Grupy towarzyskie i Em2 lans squad.na pierwszej stronie kolega mlawa85 wszystko szczegolowo opisal .
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
masz do wydania 13 tyś to szukaj auta za 10 ;)
Albo dozbieraj kaski i kup sobie EP3 albo ej8 z B-serią,chyba ,że uda się kupić EM2 z K-serią :D takie moje zdanie po naszym d 17 :)
bunkerites
11-11-15, 18:38
za 13 tys to kupi zadbanego maks 6 gen.Wymysł że ktoś odda K serie za ten pieniądz można wsadzić w między bajki 😃
Od stycznia do sierpnia śledziłem ofery VII gen 1.6 po lifcie. Powiem Ci, że zadbaną krajówkę poniżej 15 tys. nie dostaniesz. Przed liftem chodzą w okolicach ~10 tys, więc jeśli Cię nie razi ich przód to może weź tę wersję pod uwagę. Dolicz, że po zakupie dobrze jest wymienić filtry (powietrza, oleju+olej, kabinowy), pełny rozrząd (pasek, napinacz, pompa wyniósł mnie z robocizną ok. 550zł), regulację luzów zaworów no i w zależności od egzemplarza może się trafić dodatkowo wymiana tarcz+klocki i zawieszenie. Można dostać za niecałe 15 tys ściągane ale do kwoty trzeba doliczyć wszystkie inne formalności (tłumaczenia, rejestracja auta ściąganego(257zł), recykling (500zł)) co może wynieść grubo ponad 2 tys (w zależności z jakiego kraju ściągany). Jeśli chcesz coś nowszego to dozbieraj jeszcze. Wg mnie przesiadka z V gen na VI dużego funu Ci nie da (ale to tylko moje przypuszczenia, nie hejtuję posiadaczy VI! :P).
A nie myślałeś o Accordzie VI gen? Najlepszym wyborem byłby 1.8 tylko ciężko je dostać ale jak już to za te pieniądze byś go spokojnie dostał ;).
Miałem przyjemność zobaczyć jak sprawuje się Civic VII w Coupe ale po swapie na 1.6 120KM bodajże. Autko bardzo zrywne, elegancko się zbiera, można poszaleć. Poza tym bardzo pojemne jak na Coupe. Spory bagażnik no i spokojnie dwie wypasione osoby zmieszczą się z tyłu :D.
Serdeczne pozdro!
O accorda VI to dopiero auto tylko zjeździłem pół Podkarpacia i bardzo trudno o zadbany egzemplarz. Tylko, że auto konkretne i nie oszukujmy sie civic VII przy nim to blaszak.
Ja za swoja VII przed liftem dałem ponad 13k. tylko stan rewelacyjny. Do tego zestaw startowy ok 1500 zł, plus LPG 2,4k
rm_125 i tak i nie :P. Accord VI większy, ciekawe wersje silnikowe, nawet nieźle się prezentuje ale wg mnie wizualnie to leży przy Civicu VII (EP2/EP3). Głownie wnętrze ale również kształty. Wnętrze powiedziałbym, że rodem z lat 90. No i rocznik. Różnica 5 lat przy niektórych aut to bardzo dużo. Accord VI miał bodajże ostatni wypust w 2000 roku a Civic VII w 2005 roku. Zależy kto czego oczekuje po aucie. Ja kierowałem się wizualną stroną, bo uwielbiam patrzeć na ładne auta. Do takich zaliczam swojego Civica. Mocne auta są super - wiadomo. Niestety bardzo lubią namawiać do złego. Stąd w moim przypadku padł wybór na mniejszą pojemność o mocy 110KM. Szkoda kasy na mandaty, poza tym nie mogę sobie teraz pozwolić na wydatek kilku stówek za przekroczenie prędkości :P.
Serdeczne pozdro!
Accord VII koniec serii to 2002 ale co kto lubi
Oj powiem CI że 110 KM ale raz dwa jest 100 ;)
Chodziło mi o ostatni wypust serii VIVI, był chyba w 2000 roku ale nie jestem pewien. A mówiąc o 110 KM miałem na myśli swoją EP2 :P
Accord VII koniec serii to 2002 ale co kto lubi
Oj powiem CI że 110 KM ale raz dwa jest 100 ;)
nie przesadzajmy ze takei raz dwa
Bierz ta prelude co stoi na olx za 10500 .zglebiona .podlubana na 150KM .pewnie jakos sie odpycha .sam bym przygarnal ale szkoda mi swojego a czyjegos projektu tez nie chce ☺
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Grzybohun94
12-11-15, 17:21
jest fajny sedes za 14k, myślę że bez felg byś za 12k kupił. 6gen ferio, biały z Bserią.
13k i poliftowe EP2? zapomnij, chyba że lubisz mieć kierę po prawej :D 15-16k nie mniej, może więcej. Auto jest spoko, ale... no mocy nie ma w ogóle w porównaniu do poprzednich generacji z D16, o Bserii nie mówiąc.
analyzer64
12-11-15, 17:25
Za 13kpln w ogóle nie podchodziłbym do tematu siódmej generacji. Bierz 6gen, z taką kwotą można znaleźć zadbany egzemplarz, być może z jakąś mocniejszą jednostką np. po swapie na B18C4.
Za 13kpln w ogóle nie podchodziłbym do tematu siódmej generacji. Bierz 6gen, z taką kwotą można znaleźć zadbany egzemplarz, być może z jakąś mocniejszą jednostką np. po swapie na B18C4.
Popieram przedmówce:D i tak jak pisałem wcześniej bierz 6 gena z mocną B-seria albo dłubniętym d16 który ma 150 koni :D jak byś szukał z B-serią to dokładnie obadaj silnik bo to nie są tanie rzeczy w naprawieniu jak by co :) jak szukałem Hondy nie było nic z mocną jednostką w 6 generacji coupe oczywiście :D Kupiłem EM2 i myślałem,że 125 koni robi robotę ale się myliłem :) Dlatego zbieram już pieniądze na K-Serie tą słabszą 2.0 160 koni.
Pozdro
Pozostaje mi tylko potwierdzić słowa kolegów. Za 13 tyś nie kupisz polifta w dobrym stanie ( dolicz pakiet startowy ). Jak zależy Ci na nowszym aucie to zostaje tylko przedlift. Jesli natomiast wolisz wiekszą moc kosztem starszego auta to rozglądaj sie za VI gen
Wybrałeś coś już ,oglądałeś,jechałeś ?
Na wstępie bardzo wam dziękuję za tyle rad. Oglądałem 2 EP2 z mojej okolicy i to ej8. Jak narazie zafascynowała mnie ta VI. EP Niby z zew. piekna ale z tych przeze mnie oglądanych stan mechaniczny w nie za dobrym stanie(granica od 10-12 tyś)
Grzybohun94
15-11-15, 20:18
mając tyle kasy możesz kupić 6gena w naprawdę dobrym stanie. żeby mieć EP w dobrym stanie i mieć kase na pierwze wymiany to najwygodniej 20k na EP2 poświęcić łącznie. Niestety, jeszcze te polifty aż tak nie staniały :D
20 koła?? no bez przesady :) mozna juz cos wyrwac za 16 i tez bedzie w fajnym stanie. Przykład: rok temu moi znajomy sprzedawal EP2 Sporta za 16 tys. z 2004 r. z niskim przebiegiem. Lakier oryginał. Natomiast trzeba sie nastawiac ze poszukiwania moga troche zajac :)
Ja rok temu dalem 17 po oplatach i tez stan b.dobry. ale mudzie chca za malo igle. ;) o moja z k20 w zasadzie nikt konkretny nie pisal.. gdy cena byla mocno atrakcyjna no ale coz ;)
Nadmienie jeszcze ze wszyscy przez zakupem twierdza ze 1.6 jest eko i dynamiczny. Kupuja je i nagle post typu ze slabo bardzo ze 1.5 z V g jest szybsze itp i ze pala po 9 -10 l ;) ale niestety tak jest w VII g nie ma wyboru silnikow sa 4 na krzyz przy czym ep2 a ep3 to 50% min kasy wiecej
analyzer64
16-11-15, 09:35
K20A1/A3 chyba najlepiej sprawdza się w budzie EP.
lepiej sie sprawdza w budzie coupe :P
Grzybohun94
19-11-15, 15:26
mlawa cos o tym wie.
Mówię o całkowitym koszcie auta, wiadomo że jak ma się auto z 2004 czy 2005 roku z D16V1 to przebieg około 160-190kkm będzie, jeśli kosztuje te 17k. Koszta to naprawy i zestaw startowy, z czego skrzynia i maglownica mogą dać po portfelu, dlatego tyle podałem. Co do EP3... bez 30k w kieszeni nie szukałbym auta, bo raz że trudno o niebite EP3, dwa że części są droższe niż w Dserii.
Taaa, od kiedy D16V1 jest dynamiczny? :D żeby zaczał być trzeba wpakować sporo kasy w niego, aby druta nie zrobić przy okazji :P
ekonomiczny - tak i nie. po mieście potrafi wciągnąć i 12/100, ale w trasie spalanie rzędu 5-6/100 jest do osiągnięcia, ale musisz mocno się pilnowac żeby nie przekraczać 3k rpm - w efekcie jedziesz jakieś 80-100 km/h i nie więcej... można lubić ten silnik, do dupowozu może być, ale żeby robić cuda to chyba lepiej zmienić auto, bo inwestowanie w EP2 jest... powiem tak, coś co w starej Dserii osiągasz za 200-400pln tutaj osiągasz za 1.5-2k. (wydech, dolot, etc). Bezsensu
analyzer64
19-11-15, 15:38
Ja za swoją w marcu dałem 17800zł dokładnie (auto z końca 2005 roku), w cenie dostałem nowe sprzęgło Exedy, nowy pasek alternatora, opony zimowe, całkiem dobre radio. Tylko że to EP1, a nie EP2. Wg mnie 16kpln t ojest obecnie minimum jeśli chodzi o polifta.
Z tuningiem tego to jest porażka, bo za markowy kolektor wydechowy 4-2-1 trzeba dać lekko ponad 1000zł (patrzyłem na DC Sports).
Panowie, dyskusja na temat EP3 nie ma najmniejszego sensu. Każdy wie, autor pewnie też, że to nie jest jego półka cenowa. Druga sprawa to, to, czego dejavu55 oczekuje po swoim przyszłym aucie. Weźcie pod uwagę, że nie każdy chce świrować, mieć kilka sekund do setki itd. Niektórym wystarczy to co daje dany egzemplarz (np. mi EP2). Jedni powiedzą, że to auto nawet nie jeździ, a drugim jazda sprawia wiele frajdy. Polecanie tutaj Type-R'a mija się z założeniami autora.
Serdeczne pozdro!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.