PDA

Zobacz pełną wersję : Wydech D16Y3



WARIATPRO
06-11-15, 12:54
Mam do was pytanko czy jest ryzyko wydmuchania uszczelki pod głowicą w D16Y3 po założeniu kolektora 4-2-1 i na całym wydechu średnica 2.25 cala

er-robert
08-11-15, 22:23
daj sobie spokój z tym wydechem wywalisz kupę kasy a to i tak nic nie da i będzie prze okrutnie pierdziało, wiem z własnego doświadczenia też swapowałem na d16y3 i tak chciałem pomodzić, jak już to kup tylko kolektor 421 a i tak będzie brzęczał metalicznie

WARIATPRO
09-11-15, 00:10
Głównie chodzi o to ze cały wydech sie sypać zaczyna tłumik środkowy juz mi raz pękł wiec szybki spaw zeby kilka dni wytrzymał a co myślisz o wrzuceniu kolektora od d16z6 i reszta od angielki z serduchem b18c4 tam jest chyba równe 2 cale jak dobrze pamietam

bartek_levis
09-11-15, 08:27
w b18c4 jest środkowy z rurą 45mm a co do uszczelki, ryzyko jest zawsze chyba ze fabrycznie nowy silnik kupiłeś :) ale pierwsze słyszę żeby uszczelka waliła przez zmianę wydechu

Guscioren
09-11-15, 09:39
Głównie chodzi o to ze cały wydech sie sypać zaczyna tłumik środkowy juz mi raz pękł wiec szybki spaw zeby kilka dni wytrzymał a co myślisz o wrzuceniu kolektora od d16z6 i reszta od angielki z serduchem b18c4 tam jest chyba równe 2 cale jak dobrze pamietam

W MB6\MC2 Masz wydech 2 cale który przy końcu zwęża sie w 1.8 cala :)

WARIATPRO
09-11-15, 10:35
No ale będzie to miało jakiś sens zrobić kolektor 4-2 i 2-1 od d16z6 a reszta od VTi fastback (bo sam mam fastback w wersji iLS) czy ratować to co mam jakis wynalazek spawany kilkanascie razy przez wczesniejszego wlasciciela

Guscioren
09-11-15, 10:42
No ale będzie to miało jakiś sens zrobić kolektor 4-2 i 2-1 od d16z6 a reszta od VTi fastback (bo sam mam fastback w wersji iLS) czy ratować to co mam jakis wynalazek spawany kilkanascie razy przez wczesniejszego wlasciciela

Wydech o VTI dostaniesz w 50-100zł cały środkowy, ale teraz pytanie ile on Ci wytrzyma ;)
Ja na twoim miejscu zagłębił bym sie w temat rurki od rovera 420d bo były dwa rodzaje jedna byłą 2 calówka a druga 2,25. Nie jest w jakiś wielkich pieniądzach a masz nówkę sztukę. Jest odpowiedni temat do tego wydechu z rovera i trochę rzeźby jest bo sam przerabiałem temat. Brakuje Ci z 1 metr materiału między środkowym wydechem a kolektorem (tam gdzie kacior jest) i flansze trzeba przerabiać. Ja osobiście poszukałem kawałek starej rurki 2,25 cala + tłumik zamiast kata + tłumik drgań a między flansze zakupiłem uszczelki od rovera które jakoś sie zaadaptowało do flanszy która miałem dorobioną do starego wydechu w którym już na końcowym miałem 2,25cala :P

WARIATPRO
09-11-15, 11:45
No tak ale jak uda mi się dostac igłę od VTi to warto sie bawic z tym od rowera i przerabiac spawac po kilka razy ? Jak w VTi są identyczne długości a tez nie kosztuje jak kilo złota

A też nie chce robić z tego rakiety która słychać na 10 km ja chce tylko poprawic sprawność w zakresie niskich obrotów zakladajac 4-2-1 a srodkowy i koncowy przy okazji bo mam w tragicznym stanie gdyby nie był zgnity to bym go nawet nie ruszał bo po całości jest 1,8 cala

Guscioren
09-11-15, 12:20
No tak ale jak uda mi się dostac igłę od VTi to warto sie bawic z tym od rowera i przerabiac spawac po kilka razy ? Jak w VTi są identyczne długości a tez nie kosztuje jak kilo złota

A też nie chce robić z tego rakiety która słychać na 10 km ja chce tylko poprawic sprawność w zakresie niskich obrotów zakladajac 4-2-1 a srodkowy i koncowy przy okazji bo mam w tragicznym stanie gdyby nie był zgnity to bym go nawet nie ruszał bo po całości jest 1,8 cala

Jak CI sie uda dostać igłe z VTI (w co wątpie) to bier. Tragedii nie ma przy przerabianiu tego od rovera a już mi 3 lata jeździ i nadal zero oznak korozji :)

WARIATPRO
09-11-15, 13:35
A tego od rowera to kupowac nowy czy szukac na szrotach ? A jak nowy to jaka cena jest takiego wynalazku :d

Guscioren
09-11-15, 15:48
Tylko teraz jakoś nie widze w ofercie tych 2 cale.
http://allegro.pl/rura-srodkowa-rover-400-rt-45-rt-420d-420di-i5768410897.html