Zobacz pełną wersję : Wydech D16Y3
Mam do was pytanko czy jest ryzyko wydmuchania uszczelki pod głowicą w D16Y3 po założeniu kolektora 4-2-1 i na całym wydechu średnica 2.25 cala
daj sobie spokój z tym wydechem wywalisz kupę kasy a to i tak nic nie da i będzie prze okrutnie pierdziało, wiem z własnego doświadczenia też swapowałem na d16y3 i tak chciałem pomodzić, jak już to kup tylko kolektor 421 a i tak będzie brzęczał metalicznie
Głównie chodzi o to ze cały wydech sie sypać zaczyna tłumik środkowy juz mi raz pękł wiec szybki spaw zeby kilka dni wytrzymał a co myślisz o wrzuceniu kolektora od d16z6 i reszta od angielki z serduchem b18c4 tam jest chyba równe 2 cale jak dobrze pamietam
bartek_levis
09-11-15, 08:27
w b18c4 jest środkowy z rurą 45mm a co do uszczelki, ryzyko jest zawsze chyba ze fabrycznie nowy silnik kupiłeś :) ale pierwsze słyszę żeby uszczelka waliła przez zmianę wydechu
Głównie chodzi o to ze cały wydech sie sypać zaczyna tłumik środkowy juz mi raz pękł wiec szybki spaw zeby kilka dni wytrzymał a co myślisz o wrzuceniu kolektora od d16z6 i reszta od angielki z serduchem b18c4 tam jest chyba równe 2 cale jak dobrze pamietam
W MB6\MC2 Masz wydech 2 cale który przy końcu zwęża sie w 1.8 cala :)
No ale będzie to miało jakiś sens zrobić kolektor 4-2 i 2-1 od d16z6 a reszta od VTi fastback (bo sam mam fastback w wersji iLS) czy ratować to co mam jakis wynalazek spawany kilkanascie razy przez wczesniejszego wlasciciela
No ale będzie to miało jakiś sens zrobić kolektor 4-2 i 2-1 od d16z6 a reszta od VTi fastback (bo sam mam fastback w wersji iLS) czy ratować to co mam jakis wynalazek spawany kilkanascie razy przez wczesniejszego wlasciciela
Wydech o VTI dostaniesz w 50-100zł cały środkowy, ale teraz pytanie ile on Ci wytrzyma ;)
Ja na twoim miejscu zagłębił bym sie w temat rurki od rovera 420d bo były dwa rodzaje jedna byłą 2 calówka a druga 2,25. Nie jest w jakiś wielkich pieniądzach a masz nówkę sztukę. Jest odpowiedni temat do tego wydechu z rovera i trochę rzeźby jest bo sam przerabiałem temat. Brakuje Ci z 1 metr materiału między środkowym wydechem a kolektorem (tam gdzie kacior jest) i flansze trzeba przerabiać. Ja osobiście poszukałem kawałek starej rurki 2,25 cala + tłumik zamiast kata + tłumik drgań a między flansze zakupiłem uszczelki od rovera które jakoś sie zaadaptowało do flanszy która miałem dorobioną do starego wydechu w którym już na końcowym miałem 2,25cala :P
No tak ale jak uda mi się dostac igłę od VTi to warto sie bawic z tym od rowera i przerabiac spawac po kilka razy ? Jak w VTi są identyczne długości a tez nie kosztuje jak kilo złota
A też nie chce robić z tego rakiety która słychać na 10 km ja chce tylko poprawic sprawność w zakresie niskich obrotów zakladajac 4-2-1 a srodkowy i koncowy przy okazji bo mam w tragicznym stanie gdyby nie był zgnity to bym go nawet nie ruszał bo po całości jest 1,8 cala
No tak ale jak uda mi się dostac igłę od VTi to warto sie bawic z tym od rowera i przerabiac spawac po kilka razy ? Jak w VTi są identyczne długości a tez nie kosztuje jak kilo złota
A też nie chce robić z tego rakiety która słychać na 10 km ja chce tylko poprawic sprawność w zakresie niskich obrotów zakladajac 4-2-1 a srodkowy i koncowy przy okazji bo mam w tragicznym stanie gdyby nie był zgnity to bym go nawet nie ruszał bo po całości jest 1,8 cala
Jak CI sie uda dostać igłe z VTI (w co wątpie) to bier. Tragedii nie ma przy przerabianiu tego od rovera a już mi 3 lata jeździ i nadal zero oznak korozji :)
A tego od rowera to kupowac nowy czy szukac na szrotach ? A jak nowy to jaka cena jest takiego wynalazku :d
Tylko teraz jakoś nie widze w ofercie tych 2 cale.
http://allegro.pl/rura-srodkowa-rover-400-rt-45-rt-420d-420di-i5768410897.html
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.