Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z wycieraczkami

Sebson95
01-11-15, 08:30
Witam. Gdzie w hondzie vi hatchback 1.4 90km znajduje się silniczek od tylnej wycieraczki ? Bo tylko leje spryskiwacz a wycieraczka sie nie Wlacza a silniczka też nie słychać.

MM63
01-11-15, 12:41
U nas w 5D znajduje się w tylnej klapie.

W 3D podobno jest przy lewym przednim nadkolu, a z samą wycieraczką jest połączony wałem kardana.

Sebson95
01-11-15, 17:17
Kolego a co to 3D i 5D bo to moja pierwsza Honda i jestem zielony jeszcze w tych sprawach.

MM63
01-11-15, 18:57
Jedź do warsztatu i niczym się nie przejmuj.
Jak można się nawet nie domyślać gdzie jest silniczek wycieraczki.

MichałCK
01-11-15, 19:54
Sprawdź bezpiecznik który jest za to odpowiedzialny, potem baw się z silniczkiem.
Na logikę musi być pod tapicerką klapy jak to w każdym aucie.
3D,5D to liczba drzwi, więc to nie twój dział.
Wszelkie pytania kieruj do działu Civic 92-00 & CRX delsol..

Lub zrób tak jak pisze MM63, i niczym się nie przejmuj :)

Sebson95
01-11-15, 21:57
Domyslalem sie ze może być w tylnej klapie. Ale doszly mnie słuchy ze w nadkolu mogą być itp. Wolalem sie upewnic

Guscioren
01-11-15, 23:33
http://cdn.mashable.com/wp-content/uploads/2009/12/picard-facepalm.jpg

Radzyn
02-11-15, 01:06
To się nie dzieje na prawdę...
MM63 - wyrzuty sumienia uzasadnione!
(za to co z nami zrobiłeś w tym wątku, czyli zachwianie wiary w homo sapiens) :p

kamil39
02-11-15, 08:13
Chlopie pomysl logicznie, gdzie ma byc silniczek wycieraczki jak nie w poblizu wycieraczki ?
Silniczek pracuje Ci pod maska i sila woli porusza wycieraczka? No bez jaj

Sebson95
02-11-15, 08:25
Skoro jakiś kolega wyżej pisał że w 3 drzwiowym może być w przednim nadkolu ?? to co ja mam wszystko sprawdzać?, Chciałem się upewnić bo od tego jest forum a tu grasuje grupa cwaniaków którzy c**** umieją tak naprawdę ale do dissowania kogoś to pierwsi *******one ścierwa

Guscioren
02-11-15, 09:28