PDA

Zobacz pełną wersję : Buczenie po 4tyś/obr na każdym biegu



Genax
29-10-15, 23:46
Czy tylko u mnie występuje głośne "buczenie" po przekroczeniu 4tyś/obr.? Nie mówcie mi, że tak chodzi silnik w EM2 bo w VI gen. w coupe przy 150km/h miałem ciszę. Dolot sprawdzony i nie ma nigdzie dziury. Mam zamiar jeszcze sprawdzić wydech.

vnv_nation
30-10-15, 10:50
Ciszę? Mnie w 6genie powyżej 150 dziewczyna pytała czy odlatujemy :D

Genax
31-10-15, 10:15
Chodzi mi o głośność silnika :D

bunkerites
01-11-15, 09:09
Głośno w aucie jest .Czy jadę ep2 lub ep3.Sposób to maty wygluszajace lub zmiana auta na accorda który jest cichszy
.

DRIVERRS
01-11-15, 10:21
Dolot masz seryjny? U siebie mam stożek i przy 4tys i 6 tys to najglosniej go słychać.

kurak91
01-11-15, 11:00
Jak wciska się gazu Tak:-) jak się jedzie normalnie to jest w miarę ale jest głośno jak to w civicach ą

Genax
01-11-15, 20:50
Dolot seryjny. Dlaczego w takim razie w coupe VI gen. nie słyszałem silnika przy 140-150km/h tylko powiew wiatru? Mógłby ktoś nagrać swój silnik w EM2 przy 140km/h? :) Wcześniej miałem buczenie po depnięciu pedala do końca lecz przy dokręceniu dokładnie dolotu, buczenie ustało. Muszę pojechać gdzieś na sprawdzenie tłumika. Chociaż może sprawdzę jeszcze raz dolot bo wydaje mi się, że po dokręceniu dolotu jest trochę głośniejsze buczenie.

#DRIVERRS
Mam chyba nawet dokładnie tak samo z obrotami, że od 4tyś do 6tyś jest najgłośniej.

Genax
03-11-15, 15:00
Łapie mi lewe powietrze przy puszce od dolotu bo jak odkręciłem resztę i zostawiłem samą puszkę gdzie znajduje się filtr to po zatkaniu silnik nie gaśnie. Poprzykręcałem wkrętami dodatkowymi lecz nadal gdzieś łapie. Obejma, która znajduje się po filtrem też jest przykręcona na maksa. Chyba lepiej kupie jakąś dobrą używkę.

bunkerites
08-11-15, 07:47
To by ci auto mulilo na lewym powietrzu

Genax
08-11-15, 12:48
I wydaje mi sie, że lekko przymulilo.

bunkerites
08-11-15, 14:18
Regulacja zaworów 😃

Genax
08-11-15, 14:41
Przez to może buczeć?

bunkerites
08-11-15, 17:23
Nagraj z kabiny buczenie.Regulowales od kupna auta zawory ?

vnv_nation
08-11-15, 17:35
Dlaczego w takim razie w coupe VI gen. nie słyszałem silnika przy 140-150km/h tylko powiew wiatru?


Bez zartow prosze :)



Przez to może buczeć?


od zaworow? jasne ze nie
jakas nieszczelnosc mozesz miec w dolocie powietrza
moze katalizatora nie masz? albo srodek wypruty? tez bedzie glosniej
przejrzyj ogolnie caly tlumik, moze gdzies na laczeniu z kolektorem z przodu? albo kolektor gdzies nieszczelny?

Genax
08-11-15, 19:10
Bez zartow prosze :)





od zaworow? jasne ze nie
jakas nieszczelnosc mozesz miec w dolocie powietrza
moze katalizatora nie masz? albo srodek wypruty? tez bedzie glosniej
przejrzyj ogolnie caly tlumik, moze gdzies na laczeniu z kolektorem z przodu? albo kolektor gdzies nieszczelny?

Dobrze pamiętam moment kiedy zdziwiłem się przy 140-150km/h, że nie słyszę prawie silnika. Sprawdzałem cały wydech i nic tam nie znalazłem. Na 100% jest nieszczelność ponieważ po zatkaniu dolotu silnik nie gaśnie. Zostawiłem samą puszkę gdzie znajduje się filtr i po zatkaniu go silnik nadal nie gasł. Po zatkaniu bezpośrednio przepustnicy silnik gaśnie więc po prostu kupię chyba samą puchę.


Nagraj z kabiny buczenie.Regulowales od kupna auta zawory ?

Nie :D

rm_125
08-11-15, 19:28
U mnie jest głośno ale prze to, że założyłem tłumik basowy.

Wyśle walnąć jakaś mate w bagażniku bo i tka wystaje butla. może to coś wytłumi.
Widziałem że ludzie bawią się w wygłuszanie całego auta ale ile z tym roboty ;)