Shad
05-08-08, 00:08
Witam, kłopot jest następujący.
Niedawno, tj. kilka dni temu zmieniałem zegary w Hondzie, wszystko było cacy, aż tu nagle patrzę następnego dnia nie działa mi obrotomierz... Na pierwszy rzut poszła najprostsza metoda, czyli rozkręciłem wszystko, wyjąłem i złożyłem spowrotem do kupy, wsadziłem, działa. Uradowany myślałem, że koniec zegarowych cyrków a tu wskaźnik paliwo/temperatura w ogóle odbiega od normy. Są one zamontowane na jednym zegarze (EJ6, Coupe 98). Wskaźnik poziomu paliwa spadł poniżej czerwonej kreski tak jakby bak był pusty i tam sobie stoi a na bank jest więcej wachy, a co do wskaźnika temperatury - odwrotnie - ten poszedł na samą górę i przekroczył czerwoną kreskę oznaczoną jako HOT i tam się ulokował. Operacja wyjęcie-włożenie nie zdała rezultatu.
Czy ktoś może miał podobny problem ?? Czy ktoś wie jak to rozwiązać ??:(
Byłbym wdzięczny bo średnio fajnie się na tym jeździ.
Pozdro
Niedawno, tj. kilka dni temu zmieniałem zegary w Hondzie, wszystko było cacy, aż tu nagle patrzę następnego dnia nie działa mi obrotomierz... Na pierwszy rzut poszła najprostsza metoda, czyli rozkręciłem wszystko, wyjąłem i złożyłem spowrotem do kupy, wsadziłem, działa. Uradowany myślałem, że koniec zegarowych cyrków a tu wskaźnik paliwo/temperatura w ogóle odbiega od normy. Są one zamontowane na jednym zegarze (EJ6, Coupe 98). Wskaźnik poziomu paliwa spadł poniżej czerwonej kreski tak jakby bak był pusty i tam sobie stoi a na bank jest więcej wachy, a co do wskaźnika temperatury - odwrotnie - ten poszedł na samą górę i przekroczył czerwoną kreskę oznaczoną jako HOT i tam się ulokował. Operacja wyjęcie-włożenie nie zdała rezultatu.
Czy ktoś może miał podobny problem ?? Czy ktoś wie jak to rozwiązać ??:(
Byłbym wdzięczny bo średnio fajnie się na tym jeździ.
Pozdro