Zobacz pełną wersję : B18C4 nie pali na jeden cylinder na biegu jałowym .
Witam taki problem gdy odpalę samochód wszystko jest ok zagrzeje się zejdzie ze sanie wszystko git po przejechaniu się i załonczeniu parę razy vteca przestaje pracować jeden cylinder pierwszy od strony rozrządu na wolnych obrotach,pod dodaniu delikatnie gazu wraca wszystko do normy puszcze gaz utyka na ten gar,Zostały podmienione kable,swiece,aparat zapłonowy,nowa uszczelka kolektora sącego,reuglowalem zawory i nadal to samo. Ciśnienie na tłokach sprawdzane i na każdym jest po 14 cos prawie 15. Gdy silnik ostygnie wszystko wraca do normy.Miał ktoś kiedyś taki problem ?
Świece i wtryskiwacze ok?
piotrstrojek
27-10-15, 09:47
Kable zapłonowe, kopułka, palec?
Wszystko podmieniane i nadal to samo ;/
piotrstrojek
27-10-15, 16:29
To podjedź jeszcze do jakiegoś magika i sprawdź kompresję na cylindrach :]
Sprawdzana wszystko ok po 14 coś pisałem wyżej ^^
Wygląda jakby wtryskiwacz malo paliwa podawał i dlatego na jalowym jeden gar się wyłącza. Podniesiesz mu obroty wszystko wraca do normy. Sprawdziwylbym jeszcze raz wtryskiwacze.
Zasada jest prosta jak kompresja ok, albo iskra niedomaga albo paliwo... nic innego na to wplywu nie moze miec.
podmień wtryski, albo chociaż zamień je miejscami i sprawdz czy problem pojawi się na innym cylindrze.
Już tak podmieniałęm i nadal to samo ;/ raz pracuje tłok na wolnych raz nie ;/
MA ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
W jaki więc sposób sprawdziłes, że jest problem na tym określonym cylindrze?
Po wyjęciu wtyczki od wtrysku nie ma żadnej różnicy a na pozostały 3 jest .
I rozumiem, że zawsze na tym cylindrze bez znaczenia jaki jest podłączony wtrysk. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie wariuje podawany sygnał na wtyczce wtrysku (pomiar napięcia) i czy sama wiązka nie jest naruszona.
Zawsze na tym samym bez znaczenia czy zamienię kostkę ;/ dziś gdy jechałem wszystko było ok jak dojechałem do domu już kulał ;/ Zastanawiam się nad wyjęciem głowicy tylko pierw chciałbym wszystko wykluczyć żeby nadaremnie tego nie robić ;/
no to pozostaje problem w wiązce/wtyczce wtrysku tego cylindra
A co myślicie o wypalonym zaworze bo jeszcze to mam w głowie ?
a po co sprawdzałeś kompresje? :)
Gdyby byl problem z zaworami na tym cylindrze to przeciez nie mialbys tam kompresji ,
tak jak Forious pisze.
Podobno że może być kompresja jak zawór jest wypalony ale nie wiem ile w tym prawdy ;/
Może być to wina pompy paliwowej bo u mnie jeszcze jest z 1.5 ?
Że na wolnych obrotach nie ma ciśnienia? Nie...
Pisałem już.. sprawdź wiązkę.
W poniedziałek zdejmę deskę i przegladne cala wiazkę od poczatku do konca :)
Furious, że Ci się jeszcze chce tutaj pisać... ;)
Chce mu sie bo próbuje pomóc za co dzieki :)
Ale Ty sobie nie pozwalasz pomóc... ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.