PDA

Zobacz pełną wersję : B18C4 nie pali na jeden cylinder na biegu jałowym .



Dziara
26-10-15, 17:06
Witam taki problem gdy odpalę samochód wszystko jest ok zagrzeje się zejdzie ze sanie wszystko git po przejechaniu się i załonczeniu parę razy vteca przestaje pracować jeden cylinder pierwszy od strony rozrządu na wolnych obrotach,pod dodaniu delikatnie gazu wraca wszystko do normy puszcze gaz utyka na ten gar,Zostały podmienione kable,swiece,aparat zapłonowy,nowa uszczelka kolektora sącego,reuglowalem zawory i nadal to samo. Ciśnienie na tłokach sprawdzane i na każdym jest po 14 cos prawie 15. Gdy silnik ostygnie wszystko wraca do normy.Miał ktoś kiedyś taki problem ?

Kriss91
26-10-15, 21:10
Świece i wtryskiwacze ok?

Dziara
27-10-15, 01:38
Tak.

piotrstrojek
27-10-15, 09:47
Kable zapłonowe, kopułka, palec?

Dziara
27-10-15, 10:09
Wszystko podmieniane i nadal to samo ;/

piotrstrojek
27-10-15, 16:29
To podjedź jeszcze do jakiegoś magika i sprawdź kompresję na cylindrach :]

Dziara
27-10-15, 16:44
Sprawdzana wszystko ok po 14 coś pisałem wyżej ^^

smok
27-10-15, 19:48
Wygląda jakby wtryskiwacz malo paliwa podawał i dlatego na jalowym jeden gar się wyłącza. Podniesiesz mu obroty wszystko wraca do normy. Sprawdziwylbym jeszcze raz wtryskiwacze.

kamil39
28-10-15, 08:31
Zasada jest prosta jak kompresja ok, albo iskra niedomaga albo paliwo... nic innego na to wplywu nie moze miec.

Furious
28-10-15, 08:47
podmień wtryski, albo chociaż zamień je miejscami i sprawdz czy problem pojawi się na innym cylindrze.

Dziara
28-10-15, 11:17
Już tak podmieniałęm i nadal to samo ;/ raz pracuje tłok na wolnych raz nie ;/

Dziara
28-10-15, 17:17
MA ktoś jeszcze jakieś pomysły ?

Kriss91
28-10-15, 17:49
W jaki więc sposób sprawdziłes, że jest problem na tym określonym cylindrze?

Dziara
29-10-15, 02:46
Po wyjęciu wtyczki od wtrysku nie ma żadnej różnicy a na pozostały 3 jest .

Kriss91
29-10-15, 09:54
I rozumiem, że zawsze na tym cylindrze bez znaczenia jaki jest podłączony wtrysk. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie wariuje podawany sygnał na wtyczce wtrysku (pomiar napięcia) i czy sama wiązka nie jest naruszona.

Dziara
29-10-15, 11:05
Zawsze na tym samym bez znaczenia czy zamienię kostkę ;/ dziś gdy jechałem wszystko było ok jak dojechałem do domu już kulał ;/ Zastanawiam się nad wyjęciem głowicy tylko pierw chciałbym wszystko wykluczyć żeby nadaremnie tego nie robić ;/

Furious
30-10-15, 09:48
no to pozostaje problem w wiązce/wtyczce wtrysku tego cylindra

Dziara
30-10-15, 12:05
A co myślicie o wypalonym zaworze bo jeszcze to mam w głowie ?

Furious
30-10-15, 12:15
a po co sprawdzałeś kompresje? :)

kamil39
30-10-15, 12:21
Gdyby byl problem z zaworami na tym cylindrze to przeciez nie mialbys tam kompresji ,
tak jak Forious pisze.

Dziara
30-10-15, 13:03
Podobno że może być kompresja jak zawór jest wypalony ale nie wiem ile w tym prawdy ;/

Dziara
30-10-15, 17:07
Może być to wina pompy paliwowej bo u mnie jeszcze jest z 1.5 ?

Furious
30-10-15, 18:42
Że na wolnych obrotach nie ma ciśnienia? Nie...
Pisałem już.. sprawdź wiązkę.

Dziara
31-10-15, 10:22
W poniedziałek zdejmę deskę i przegladne cala wiazkę od poczatku do konca :)

Furious
31-10-15, 15:40
a po co całą deskę?

HEG8
01-11-15, 00:50
Furious, że Ci się jeszcze chce tutaj pisać... ;)

Dziara
01-11-15, 18:44
Chce mu sie bo próbuje pomóc za co dzieki :)

HEG8
01-11-15, 20:42
Ale Ty sobie nie pozwalasz pomóc... ;)

Furious
01-11-15, 22:13
:)