domik9610
25-10-15, 11:38
Witam, pacjent to d16a japoński odpowiednik d16z6.
Po przełożeniu dobrze działąjącego silnika wraz z wiązką kabinową i pompką paliwa do innej budy silnik zapalił bez problemu zagrzał się, pracował normalnie itp, ale podczas jazdy zaczął chodzić na 3 baniaki (nie działał 2 cylinder od strony aparatu zapł) tak od załączenia się fiteka 5 tyś/Obr już mało to było czuć ale było coraz gorzej, aż do momentu gdy silniczek wgl nie odpala :mad:
- iskra jest jasnobrązowy nalot na 3 a ta jedna świeczka lekko wigotna i lekko ciemna ( świece już troche zmęczone ale nie działał tylko 1 cylinder )
- wtryski dobrze pracują
- kopułka wyczyszczona
- uszczelka pod ssącym nowa
dodam jeszcze, że wczoraj jak jeszcze łapała to po lekkim dodaniu gazu odraqzu gasła i nie mogła się wogóle na te 800 obrotów wkręcić
Pozdrawiam
Po przełożeniu dobrze działąjącego silnika wraz z wiązką kabinową i pompką paliwa do innej budy silnik zapalił bez problemu zagrzał się, pracował normalnie itp, ale podczas jazdy zaczął chodzić na 3 baniaki (nie działał 2 cylinder od strony aparatu zapł) tak od załączenia się fiteka 5 tyś/Obr już mało to było czuć ale było coraz gorzej, aż do momentu gdy silniczek wgl nie odpala :mad:
- iskra jest jasnobrązowy nalot na 3 a ta jedna świeczka lekko wigotna i lekko ciemna ( świece już troche zmęczone ale nie działał tylko 1 cylinder )
- wtryski dobrze pracują
- kopułka wyczyszczona
- uszczelka pod ssącym nowa
dodam jeszcze, że wczoraj jak jeszcze łapała to po lekkim dodaniu gazu odraqzu gasła i nie mogła się wogóle na te 800 obrotów wkręcić
Pozdrawiam