kastetus
25-10-15, 10:29
Witam moja d14a8 bierze olej filmik tutaj. https://www.youtube.com/watch?v=W-RJ8QjWD_E&feature=youtu.be
czy to pierścienie czy uszczelniacze ? czy chcąc wymieniać pierścienie obejdzie się bez planowania glowicy pod warunkiem ze zostanie odkrecona odpowiednim momentem ?(głowica splanowana wczesniej do granic mozliwosci (wczesniejsza byla peknieta) po tym czasie nigdy nie byla przegrzana ani nie osiągnęła temp. powyżej roboczej i zostala dokrecona odpowiednim momentem z nowa uszczelka. Prosze o odpowiedzi tych co sie znaja a nie tych co beda wypisywali to co gdzies przeczytali np. w kazdym przypadku jest konieczne planowanie glowicy itd. w samochodzie wymieniłem bardzo dużo podzespołów wiec myślę ze wymiana pierscieni i uszczelniaczy bedzie najlepszym wyjsciem z uwagi na to ze będę wiedział czym jeżdżę. bo niechętnie podchodzę do swapow gdzie kupuje kota w worku a za tydzien, dwa albo wymiana UPG albo branie oleju. wymiana glowicy miala miejsce gdzies 3 miesiace temu po tej ingerencji skonczylo sie wywalanie plynu itd. i jesli montowac ja ponownie to koniecznie na nowej uszczelce ? czy rozsądniej było by zalać gęstszego oleju np 10w50, 10w60 sprzedac i komus i jeszcze komus by posluzyl poniewaz chcialbym pobawic sie w doloty i kolektory mam w nim sekwencje i cieszy mnie jazda tym samochodem a tuning takiego auta mija sie z celem. prosze o profesionalne odpowiedzi pozdrawiam !
czy to pierścienie czy uszczelniacze ? czy chcąc wymieniać pierścienie obejdzie się bez planowania glowicy pod warunkiem ze zostanie odkrecona odpowiednim momentem ?(głowica splanowana wczesniej do granic mozliwosci (wczesniejsza byla peknieta) po tym czasie nigdy nie byla przegrzana ani nie osiągnęła temp. powyżej roboczej i zostala dokrecona odpowiednim momentem z nowa uszczelka. Prosze o odpowiedzi tych co sie znaja a nie tych co beda wypisywali to co gdzies przeczytali np. w kazdym przypadku jest konieczne planowanie glowicy itd. w samochodzie wymieniłem bardzo dużo podzespołów wiec myślę ze wymiana pierscieni i uszczelniaczy bedzie najlepszym wyjsciem z uwagi na to ze będę wiedział czym jeżdżę. bo niechętnie podchodzę do swapow gdzie kupuje kota w worku a za tydzien, dwa albo wymiana UPG albo branie oleju. wymiana glowicy miala miejsce gdzies 3 miesiace temu po tej ingerencji skonczylo sie wywalanie plynu itd. i jesli montowac ja ponownie to koniecznie na nowej uszczelce ? czy rozsądniej było by zalać gęstszego oleju np 10w50, 10w60 sprzedac i komus i jeszcze komus by posluzyl poniewaz chcialbym pobawic sie w doloty i kolektory mam w nim sekwencje i cieszy mnie jazda tym samochodem a tuning takiego auta mija sie z celem. prosze o profesionalne odpowiedzi pozdrawiam !