Zobacz pełną wersję : Turbo Kit
michas_wawa
04-08-08, 14:56
Co mozecie powiedziec odnosnie turbo kitow ktore sa dostosowane do danego silnika ( D16Y7 )
Jak sie spisuje w praktyce
czy warto itp :)
Szukaleś na forum? tematow było na prawde dużo....
Co konkretnie masz na myśli, Michas? Jeśli są przystosowane do konkretnego silnika, to najlepiej, jak może być. Ale to wciąż za mało informacji.
Cześć, myślicie że ten turbo kit, będzie dobry do hondy 93 hatchback
http://www.procivic.com/pages-product_car_part_info/category-70_88/product-651/index.html ???
i czy do tego turbo muszę kupic blow off, bo słyszałem ze to chroni costam
michas, piotr, wpiszcie w szukajkę słowo "turbo" i przeczytajcie to co jest w tym dziale. Tu jest naprawdę pełno informacji.
a potrafi mi ktoś odpowiedzieć czy ten zestaw co podałem w linku będzie dobry? i czy potrzebny jest blow off
blow jest potrzebny bo po odjeciu gazu powietrze ktore bedzie napompowane bedzie wracalo po lopatkach turbiny.a tak sobie syka do atmosfery
w tym linku co pokazales jest do wybory zestaw pod konkretny silnik wiec skor producent robi zestawy dedykowane tzn ze bedzie pasowal
a czy poza rocznikiem, to Twoja honda ma jakis silnik? te zestawy pasuja do D16Z6 i D15B7.
dzięki wielkie, możesz powiedzieć z tej stronki co musiałbym jeszcze niezbędnego kupić aby to wszystko styklo, (podam ci link gdzie będziesz mógł wygodniej wybierać na stronce)
http://www.procivic.com/pages-main_pg/category-70_88/engine-turbo-kits-and-parts.html
słyszałem że trzeba jakieś zegary kupić itp, z góry oczywiście dziękuje
Edit:
silnik to D16Z6
Jak się dowiedziałeś że to turbo pasuje akutat do tych typów?
już wszystko się dowiedziałem, na stronce jest możliwosc wyboru auta jakie sie ma, roczniku, i samo filtruje częsci jakie możemy zamontować w swoim car
z najwazniejszych wskaznikow potrzeben cie beda BOOST otaz EGT.to musi byc.dobrze jakby by wskaznik AFR.
a Pati wiedzial poniewaz w stanach Si byly oznaczane wersje z seria b.
generalnie zestaw jest kompletny zeby jezdzilo.mecz patiego a jaki sposob jest to strojone(o ile jest) itp.
o cholera, a w polsce kazdy mechanik - elektryk będzie umiał to podłączyć ? chodzi mi i turbo i te wskażniki?
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.
edit
hm, a przypadkiem nie EX ? , oznaczenie dx to raczej d16y7 i d15b7
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.
edit
czlowiek cale zycie sie uczy, moj blad.:cool:
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.
edit
sory, że wtrące, ale od zawsze kiedy widuje D16Z6 w 5g miały one oznaczenie ESi, a nie Si. Nie wiem czemu, ale Si kojarzy mi się D16A9, Ciamach miał taką. No chyba, że to znowu jakieś uesańskie dzikie węże.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.