Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Turbo Kit



michas_wawa
04-08-08, 14:56
Co mozecie powiedziec odnosnie turbo kitow ktore sa dostosowane do danego silnika ( D16Y7 )
Jak sie spisuje w praktyce
czy warto itp :)

bartiH22A
04-08-08, 17:23
Szukaleś na forum? tematow było na prawde dużo....

havok
04-08-08, 18:03
Co konkretnie masz na myśli, Michas? Jeśli są przystosowane do konkretnego silnika, to najlepiej, jak może być. Ale to wciąż za mało informacji.

piotr3339
05-08-08, 14:47
Cześć, myślicie że ten turbo kit, będzie dobry do hondy 93 hatchback

http://www.procivic.com/pages-product_car_part_info/category-70_88/product-651/index.html ???
i czy do tego turbo muszę kupic blow off, bo słyszałem ze to chroni costam

kenny
05-08-08, 15:08
michas, piotr, wpiszcie w szukajkę słowo "turbo" i przeczytajcie to co jest w tym dziale. Tu jest naprawdę pełno informacji.

piotr3339
05-08-08, 16:49
a potrafi mi ktoś odpowiedzieć czy ten zestaw co podałem w linku będzie dobry? i czy potrzebny jest blow off

sadam
05-08-08, 17:09
blow jest potrzebny bo po odjeciu gazu powietrze ktore bedzie napompowane bedzie wracalo po lopatkach turbiny.a tak sobie syka do atmosfery
w tym linku co pokazales jest do wybory zestaw pod konkretny silnik wiec skor producent robi zestawy dedykowane tzn ze bedzie pasowal

Pati
05-08-08, 17:14
a czy poza rocznikiem, to Twoja honda ma jakis silnik? te zestawy pasuja do D16Z6 i D15B7.

piotr3339
05-08-08, 17:17
dzięki wielkie, możesz powiedzieć z tej stronki co musiałbym jeszcze niezbędnego kupić aby to wszystko styklo, (podam ci link gdzie będziesz mógł wygodniej wybierać na stronce)


http://www.procivic.com/pages-main_pg/category-70_88/engine-turbo-kits-and-parts.html

słyszałem że trzeba jakieś zegary kupić itp, z góry oczywiście dziękuje




Edit:
silnik to D16Z6

Jak się dowiedziałeś że to turbo pasuje akutat do tych typów?

już wszystko się dowiedziałem, na stronce jest możliwosc wyboru auta jakie sie ma, roczniku, i samo filtruje częsci jakie możemy zamontować w swoim car

sadam
05-08-08, 18:33
z najwazniejszych wskaznikow potrzeben cie beda BOOST otaz EGT.to musi byc.dobrze jakby by wskaznik AFR.
a Pati wiedzial poniewaz w stanach Si byly oznaczane wersje z seria b.
generalnie zestaw jest kompletny zeby jezdzilo.mecz patiego a jaki sposob jest to strojone(o ile jest) itp.

piotr3339
05-08-08, 19:19
o cholera, a w polsce kazdy mechanik - elektryk będzie umiał to podłączyć ? chodzi mi i turbo i te wskażniki?

Pati
05-08-08, 19:54
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.

edit

gutted
05-08-08, 20:03
hm, a przypadkiem nie EX ? , oznaczenie dx to raczej d16y7 i d15b7

sadam
06-08-08, 00:22
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.

edit

czlowiek cale zycie sie uczy, moj blad.:cool:

Fawor
08-08-08, 00:17
Sadam - zanim sie odezwiesz to pierw wiedz co piszesz. Si z Bserią to tylko był rocznik 99-00. Wczesniej (92-95) Si to było D16Z6. 96-98 nie było Si i najmocniejsze to było Ex, czyli D16Y8. 92-95 Ex to też D16Z6, ale tylko coupe i z innym wyposażeniem niż Si.

edit
sory, że wtrące, ale od zawsze kiedy widuje D16Z6 w 5g miały one oznaczenie ESi, a nie Si. Nie wiem czemu, ale Si kojarzy mi się D16A9, Ciamach miał taką. No chyba, że to znowu jakieś uesańskie dzikie węże.

Pati
08-08-08, 00:59
mowimy o rynku w us.