Zobacz pełną wersję : Problem z kompresja B16A2
Witam. Jestem w trakcie swapu b16a2 i po włożeniu silnika i pomiarze kompresji wartości są po Max 3 bary na każdy cylinder, zaznaczam ze silnik przed wyciagnieciem był użytkowany przez rok przeze mnie w innej hondzie i wszystko było w porządku, silnik dwa lata czekał w garażu na montaż i w tym czasie zostały wymienione wszystkie uszczelki które nie wymagały ściągnięcia glowicy oraz oczywiście rozrząd. Co może być przyczyną tak niskiej kompresji?
Pierścienie się zapiekły i tyle... ale niech się jeszcze ktoś inny wypowie ;-)
A co najlepiej w takim przypadku zrobić?
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
najlepiej zerknac do srodka jak to tam wyglada(jakas warsztowa kamerka), jesli nie byl za dobrze slupek zabezpieczony to tam moze byc sajgon korozyjny itd, jak na kazdym cylindrze jest taka kompresja to odpalenie i jakas plukanka raczej nie zda egzaminu i bedzie Cie czekalo rozbieranie silnika i remont.
wiesko1261
19-10-15, 16:55
Pierścienie się zapiekły i tyle... ale niech się jeszcze ktoś inny wypowie ;-)
u mnie tak było po pół roku tylko D seria ( zastały się pierścienie ) :) wyjąć poczyścić kanały pierścieni , przeczyścić otworki w tłokach na olejowych i nowe pierścienie :)
wtedy będziesz dopiero zadowolony
Warto próbować sposobu z nafta czy raczej od razu głowica out i do remontu?
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
banderas_rr
19-10-15, 18:20
miałem kiedyś podobny problem z Yamahą obeszło się bez rozbierania silnika była odpalona na zaciąg pochodziła do zagrzania i gaszona trzy razy i później już ciśnienie złapała ale gdyby nie pomogło to wykręć wszystkie świece ,ustaw tłoki w takiej pozycji żeby stały mniej więcej w połowie szklanek i do każdego z cylindra nasikaj wd40,zostaw silnik na 24h po tym czacie pokręć walem kilkakrotnie kluczem nie rozrusznikiem i dosikaj kolejną dawkę i co 15 minut ruszaj kilkakrotnie góra dół tłokami ,powtórz to kilka razy później na rozruszniku wydmuchaj cylindry,połóż jakiś ręcznik lub coś w tym stylu na kapie zaworowej żebyś nie zachlapał całego silnika wraz z garażem,jak będziesz widział ze już dmucha czystym powietrzem zakładaj świece i próbuj,po tym zabiegu jak nie puści to niestety tłoki do góry i czyszczenie ręczne pierścieni i rowków w tłokach.Nie zapomnij po tych zabiegach wymienić olej żebyś później panewek nie wymieniał.
Nafta powinna pomóc. Ale wpierw warto zaglądnąć co tam się dzieje dokładnie.
Tsubasa Ozora
23-10-15, 00:22
wszystkie pierścienie na wszystkich cylindrach nie mogły się zapiec jest to raczej nie realne. Najprawdopodobniej problem jest w głowicy a dokładnie zaworach wydechowych które najczęściej na wskutek dużej ilości nagaru zardzewiały lekko na przylgniach gniazd i nie domykają się do końca . Co nie zmienia faktu że powinieneś również zmienić pierścienie skoro tak czy siak "czapkę trzeba ściągać"
Ok. Mechanicy którzy ogarniaja mi samochód zdjeli wałki, coś przy zaworach porobili i silnik odpalił, jak będę odbierał samochód zapytam co i jak i napisze to może się komuś na przyszlosc przyda. Dzięki za pomoc
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.