PDA

Zobacz pełną wersję : Przeróbka lusterek od anglika

LebronJames
10-10-15, 21:03
Witam.

Honda Civic, 6gen, 1998, 5 drzwi.

Chciałbym przerobić lewe lusterko na "europejskie". Zdarzyło mi się kupić samochód z pękniętym prawym lusterkiem. Szkoda gadać przez co już do tej pory przeszliśmy z moją Hondzią od czasów zakupu. Jestem załamany.

Dziś okazało się, że te "wymarzone" lusterka - wreszcie jednakowe, do mojego modelu i w kolorze - tak naprawdę pochodzą od Anglika i kąt rozwarcia uniemożliwia mi obserwację drogi w lewym lusterku. Patrzę na własny wóz. Na tym etapie pewnie wiele osób olałoby sprawę, ale ja jestem młodym kierowcą i nawet nie chce myśleć o takich utrudnieniach.

Sprawa bywa skomplikowana, a przez poprzednie reklamacje minął już okres zwrotu pieniędzy.

Czy ktoś z użytkowników zajmował się już takimi poprawkami w tych lusterkach i wie jak, lub na co zwrócić uwagę? Pewnie jutro się za to zabiorę bo już mam serdecznie dosyć słowa "lusterko", ale może jeszcze przed tym ktoś tutaj coś napisze.

Dzięki za poświęcony czas.

MM63
10-10-15, 21:41
Trójkąta musisz chyba zmienić :0

mirasek
10-10-15, 22:42
Zdecydowanie, aby tylko śrubki od dołu trójkąta się poodkręcały. Jak nie wyrzuciłeś starego lusterka to jesteś w domu :)

Bodzio 5D
11-10-15, 00:34
Typowa "ofiara" kupna "wersji europejskiej" ...ja też tak wyrzuciłem stówę w błoto...
Dopóki nie kupiłem "polskiej" wersji-wkręciłem wkręt pod mocowanie i było git, ale niestety wtedy lusterko się nie składało ;(

LebronJames
11-10-15, 15:00
Dzięki za odpowiedzi. Z trójkątami wszystko ok, lusterko rozebrałem bez problemu, niestety mechanizm obracający lusterkiem to nie to czego się spodziewałem. Domowymi sposobami chyba się nie przerobi. Mocowanie, jest to jakaś opcja jeśli sprzedawca nie będzie chciał ich przyjąć. Boję się tylko, że woda zacznie przeciekać do środka. Już jakieś ślady korozji na drzwiach pod lewym trójkątem są, więc chyba nie warto ryzykować, bo polecą szybko.