Zobacz pełną wersję : Civic MB2 jakie sprężyny obniżające
bochen.gfc
09-10-15, 12:32
Witam.
Jakiej marki sprężyn najlepiej użyć do obniżenia auta na seryjnym amortyzatorze max 40mm? Nie chcę aby auto była twarde. Chcę, aby było w miarę komfortowe gdyż Honda jest użytkowana na co dzień i żeby nie dobijało mi amora na nierównościach. Miał ktoś może styczność ze sprężynami JAMEX-a?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?241425-Obni%BFanie-MB-jaka-spr%EA%BFyna&highlight=spr%EA%BFyny
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?123969-Obni%BFenie-Honda-Civic-5D-MB2-D14Z4-%28amorki-i-spr%EA%BFyny%29&highlight=spr%EA%BFyny
Takich nie bierz ;) jak w giełdzie bo akurat ktoś wystawił:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?246282-Spr%EA%BFyny-eibach-pro-kit-do-6g
Przede wszystkim nie kupuj sprężyn pod 3D, czyli takich jak wyżej.
bochen.gfc
09-10-15, 21:08
Przede wszystkim nie kupuj sprężyn pod 3D, czyli takich jak wyżej.
Racja. Szukam dedykowanych tylko i wyłącznie.
Ja zakupiłem H&R 29994 jakieś 2 miesiące temu jestem zadowolony są to sprężyny dedykowane, auto ładnie usiadło oczywiście bez przesady a i komfort podróżowania pozostał na fajnym poziomie
dragon_mk1
10-10-15, 06:54
Też słyszałem dobre opinie na ich temat
bochen.gfc
06-02-16, 09:43
Lock
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Prosze o całkowite usuniecie tematu.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Pochwal sie jakie wybrales? Moze w przyszlosci wzorowalbym sie na tym? ;)
bochen.gfc
09-02-16, 18:49
Pochwal sie jakie wybrales? Moze w przyszlosci wzorowalbym sie na tym? ;)
Jak bedziesz kupowal to tylko dedykowane. I nie bierz za miękkich do beda dobijac amory. Podobno eibachy sa miękkie i nie sa takie fajne. Osobiscie nigdy takich nie mialem. W tej chwili jeżdżĘ na HR ale przod mi wysoko troche stoi bo mam chyba dedykowane do angielek z silnikami b serii ktory jest ciezszy od serii d i dlatego taki efekt. Teraz bede zakladal apexy.
Jak bedziesz kupowal to tylko dedykowane. I nie bierz za miękkich do beda dobijac amory. Podobno eibachy sa miękkie i nie sa takie fajne. Osobiscie nigdy takich nie mialem. W tej chwili jeżdżĘ na HR ale przod mi wysoko troche stoi bo mam chyba dedykowane do angielek z silnikami b serii ktory jest ciezszy od serii d i dlatego taki efekt. Teraz bede zakladal apexy.
Różnica jest koło 40-60kg w silnikach więc raczej to nie jest problemem.
Wszystkie OEM spreżyny z przodu mają jeden numer OEM czy to 1.4 czy vti czy nawet AERO vti. Wydaje mi sie że Ci dali po prostu jakąś sprężyne która ma być zamiennikiem oryginału a nie -xx. Szkoda że moje H&R są już dojechane tak bym Ci napisał jaki ja mam numer na nich wymalowany. Niby są do 5d i spełniają swoje zadanie.
Różnica jest koło 40-60kg w silnikach więc raczej to nie jest problemem.
Wszystkie OEM spreżyny z przodu mają jeden numer OEM czy to 1.4 czy vti czy nawet AERO vti. Wydaje mi sie że Ci dali po prostu jakąś sprężyne która ma być zamiennikiem oryginału a nie -xx. Szkoda że moje H&R są już dojechane tak bym Ci napisał jaki ja mam numer na nich wymalowany. Niby są do 5d i spełniają swoje zadanie.
Do TypeS wychodziły HRy chyba o tym samym numerze ale innym oznaczeniu. Były to twardsze sprężyny, ale nie obnizały o 35mm. Fełtek miał to samo, a jego wersja to właśnie TypeS
To póki temat stoi, skorzystam i nie będę tworzył nowych.
Przy zakupie używanych sprężyn / amortyzatorów - na co zwrócić uwagę, aby nie kupić byle 'G'?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.