froscio
09-10-15, 07:35
Witam,wiem jest temat osobny jest ale w nim więcej niewiadomych jak wiadomych .
Problem z odpaleniem przy przejściu z D13B2 na B7 .
Wiązki z coupe.Po przekręceniu kluczyka pompa nie ciągnie paliwa , check(po odpięciu masy ze skrzynki lekko się żarzy) i kontrolka oleju nie pali się , tylko z aku. Prąd dochodzi do przekaźnika , ale już z niego do pompy nie idzie , jak podepnę masę bezpośrednio na nóżkę z przekaźnika to pompa zaczyna pracować ale cały czas .Silnik kręci tylko o 4 tysięcy . Masy wszystkie sprawdzone ;/.
Problem z odpaleniem przy przejściu z D13B2 na B7 .
Wiązki z coupe.Po przekręceniu kluczyka pompa nie ciągnie paliwa , check(po odpięciu masy ze skrzynki lekko się żarzy) i kontrolka oleju nie pali się , tylko z aku. Prąd dochodzi do przekaźnika , ale już z niego do pompy nie idzie , jak podepnę masę bezpośrednio na nóżkę z przekaźnika to pompa zaczyna pracować ale cały czas .Silnik kręci tylko o 4 tysięcy . Masy wszystkie sprawdzone ;/.