Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wtryski do b16a2



no_name21
07-10-15, 15:18
Siema, mam taki setup: seryjny nigdy nie otwierany słupek b16a2 do tego rozwiercony ( kanały tez) ssak b16 z skunk alpha 70mm,cai, wydechowy plm mfg wyjście 2,5 z przelotem 2,5 zakończonym oemlookiem 2''( będzie tez 2,5 lub 2.36 nie wiem jeszcze), wałki i sprężynki itr. Mam takie pytanie czy seryjne wtryski b16( one mają tyle co d16z6 240cc?) oblecą czy coś da zmiana na wydajniejsze? Ewentualnie jakie można założyć p&p pod wtyczki zeby tam nic nie dłubać w kablach.pozdro

kamilgt
07-10-15, 23:51
Kurcze ciężko coś całkowicie p&p można założyć z Prelude H22 96-99 290cc, ale trzeba wtyczki przelutować na obd2 albo z Prelude H22 92-96 310cc wtedy wtyki pasują ale trzeba dołożyć resistor box'a. :) I tak koniecznie trzeba stroić i zmieniać wtryski raczej na miejscu chwilę przed strojeniem więc raczej robota dla tunera.

no_name21
08-10-15, 06:43
Strojone będzie właśnie, a jakby się trafiły jakieś większe np 310cc itd to ok czy będą za duże?

kamilgt
08-10-15, 13:01
Będą ok, 290cc też będą ok i nie brak inwestować w resisotr box'a tylko przelutować wtyczki. :)

no_name21
08-10-15, 15:02
Wiesz jakie one mają oznaczenia może? żeby mnie ktoś w butelke nie nabił...

Gorliś
08-10-15, 15:39
Raczej nie widze potrzeby wymiany wtryskow, B18C6 tez uzywalo wtryskow 240cc, jak zreszta wszystkie B-serie.

no_name21
08-10-15, 18:10
Jak nie to git, dobrze by było jakby sie ktoś jeszcze wypowiedział bo teraz to juz nie wiem...

garaż
08-10-15, 21:03
Raczej nie widze potrzeby wymiany wtryskow, B18C6 tez uzywalo wtryskow 240cc, jak zreszta wszystkie B-serie.
Tylko zwiększ ciśnienie na listwie :)(jedna z różnic B16a Vs B18C6. Większy wtrysk i większe ciśnienie to tylko plusy: lepsza atomizacja , krótszy czas wtrysku( między innymi więcej czasu na wymieszanie mieszanki- lepsze spalanie) . Wiem wiem , zaraz będą przykłady że ja śmigam na mniejszych i jest ok ,lecz w motorsporcie używa się właśnie wymaksowanych wtrysków oraz ciśnienia na listwie( np. DTM ). Jeśli można tanim kosztem sobie polepszyć lub zwiększyć margines bezpieczeństwa( to nie są nowe wtryski)to warto to zrobić. Kiedyś już gdzieś pisałem by też sprawdzić napięcie na pompie paliwa ( stara instalacja , słabe przewodnictwo , duży spadek napięcia) oraz samą pompę - ciśnienie pod obciążeniem(mają już swoje lata i jak wskazuje moja praktyka zbliża się powoli kres tych pomp). Pozdrawiam.

no_name21
09-10-15, 09:50
"Hey! Mam komplet wtrysków z H22, wydajność 280 ccm. Nie wymagają resistorboxa. P&P dla Ciebie. Cena 150 zł" prawda to, są takie wtryski? P&P z wtyczkami i wsio?
A żeby zwiększyc ciśnienie paliwa to jaki regulator będzie dobry - jakiś seria z innego czy aftermatket?

Furious
09-10-15, 13:35
Nie potrzebujesz większych wtrysków. Regulator weź seryjny z b18c4 czy b18c6

no_name21
09-10-15, 14:17
A ile bar ma b16 a b18? Pompy paliwa są takie same? Bo gdzieś widziałem że jak sprzedają regulatory to piszą że b16 i b18... To jak to z tym jest?

Furious
10-10-15, 22:43
są inne, wartości możesz sprawdzić w manualu

no_name21
13-10-15, 21:15
Tak wogóle to ile mocy może być szacunkowo po strojeniu z tego setupu?