PDA

Zobacz pełną wersję : F20B7 sohc vetc z czapą H22A potrzebna pomoc



BLACKDEVIL
05-10-15, 21:42
Siemka jako ,że wszyscy swapują na H22A czy inne takie ja znalazłem dla siebie inne rozwiązanie bardziej oryginalne ;-) jako ,że mam F20B7 i wiem już ,że czapa z H22A pasuje i jest zamienna chciał bym robić sobie takiego franka ;-) dzisiaj liczyłem ratio i wyszło mi 13,11 na trzy warstwowej uszczelce jednak wiadomo ,że trzeba by stroić na 98plus ale mnie bardziej ciekawi czy ktoś może obliczyć mi jaka jest moc szacowna takiej konstrukcji biorąc pod uwagę ,że będzie to latać do 8tysi max odcinka.Wiem ,że trzeba przejść z OBDII na OBDI i zmienić kilka osprzętów ale mnie bardziej interesuje jaka mogła by być moc wyjściowa. informacja na tyle ważna aby wiedzieć czy gra warta kasy i zachodu ;-)

qureku.
05-10-15, 22:41
informacja na tyle ważna aby wiedzieć czy gra warta kasy i zachodu ;-)

pamietaj, że wsadzenie F serii, to to samo co wsadzanie H- customowe łapy i pólosie, nie wspominajac o strojenie.

BLACKDEVIL
05-10-15, 22:49
silnik już siedzi dawno w aucie i wszystko jest git ale mi chodzi czy warto się w to bawić bo jak mam 147KM w serii a po czapie wyjdzie 170 czy 179 to lipa i lepiej kupić H22A bo kupić głowice i wszystko inne to połowa zakupu swapu

kamilgt
05-10-15, 23:54
Jakim cudem wyszło Ci takie wysokie CR ? Czapka H22 odpręża piec względem głowicy z Fserii. A jakie CR ma ten F20B7 ? ~9.5:1 ?

F22Z2 150KM z założoną głowicą H22, jednak odprężone ze względu na docelowe turbo pokazało 190KM 200Nm bez walki o każdego kunia.

Znajomy teraz jest również w trakcie zakładania głowicy H22 na blok F22, wkrótce będę to stroił. Jednak to też będzie jeździło w turbo. :)

Aż tak całkowicie p&p nie podchodzi głowica, chodzi o kanały blok/głowica i kilka innych rzeczy.

BLACKDEVIL
06-10-15, 22:11
siema ;-)takie mi wyszło w honda compresion więc takie podałem a F22Z2 to trochę inna konstrukcja..inna uszczelka pod głowicę...oraz inne połączenie głowica blok a juz nie wspomnę o umiejscowieniu wylotowych gdzie w F22Z2 jest ( 0-0-0-0 ) a w F20B7 i b5 jest (0--0-0--0) i jest ponoć wymienna bez przeróbek a CR jest chyba 9,8-1 a w H22A masz wiele większe CR więc w jaki sposób odpręża?? pytam bo może coś pominąłem ;-) jakby takie 190 by mi wyszło to był bym szczęśliwy ;-)

kamilgt
06-10-15, 22:31
Większą pojemność ma komora spalania w głowicy H22, co za tym idzie odpręża. Chociaż dokładnie nie znam tych nowszych Fserii także nie powiem dokładnie co i jak, starsze Fserie i różne Hserie mam dość dobrze rozpykane. ;) Myślę, że jak byś zdobył w dobrym pieniążku głowicę i różne graty i samemu wszystko składał to można się pobawić bo jak komuś zapłacić za taką przeróbkę to nie wiem czy nie wyjdą koszta podobne do zakupu H22, a jednak zawsze 2setki dodatkowej pojemności na plus. :)

BLACKDEVIL
07-10-15, 16:18
spoko ;-) właśnie u mnie koszty robi głowica i uszczelka w sumie ;-) aparat zapłonowy i ssący bedę miał z H22A7 po kosztach i wydechowy też a rozbierać będę sam i składać też z kolegą który ma acco type r turbo i sam wszystko robił i ma swój duży warsztat na parę stanowisk tak więc tu jest wszystko ;-) co do głowicy z H22 to myślałem,że ma mniejszą komorę spalania bo tam wysokie Cr jest ale zawsze można zebrać trochę przed montażem głowicę ;-) bo i tak chcę ją oddać do obróbki kanałów

krzysiek93.3
07-10-15, 19:46
Aż tak całkowicie p&p nie podchodzi głowica, chodzi o kanały blok/głowica i kilka innych rzeczy
a co tam trzeba przerabiać?

FaziRBK
07-10-15, 22:26
Na necie idzie znaleźć filmiki ze składania takich franków i dokładnie na jednym to gość pokazuje co i jak z kanałami :)

kamilgt
07-10-15, 23:40
co do głowicy z H22 to myślałem,że ma mniejszą komorę spalania bo tam wysokie Cr jest ale zawsze można zebrać trochę przed montażem głowicę
H22 jest doprężone tłokami. Wiesz nie wiem dokładnie jaką masz pojemność komory spalania w swoim F20 , a w kalkulatorze jest to uogólnione dla różnych F serii, jednak widziałem już kilka głowic z Fserii i nie sądzę, żeby wszystkie miały taką samą pojemność komory spalania. Tak samo z tłokami, trzeba by znaleźć dokładne dane tłoków żeby wyliczyć CR. Ale na pewno będzie znaczna po prawa z czapką dohc vtec no i wygląd. :)

Aparat zapłonowy ori z H22A7 się nie nada żeby móc to stroić na OBD1/P28. Bo nie ma on wszystkich czujników które są potrzebne komputerowi P28.

BLACKDEVIL
08-10-15, 19:40
aparat będę miał z H22A JDM a co do reszty to się zgadzam i właśnie tu jest cały pic ;-)

kamilgt
08-10-15, 22:50
To do dzieła, ten piec masz w Civicu ?

BLACKDEVIL
09-10-15, 21:12
silnik siedzi w accord CG4 coupe usa teraz z Eg5 się przesiadłem na coś wygodniejszego ;-)