Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : podpiecie wiazki z d16z6 do ecu z d15b7



astra
03-08-08, 08:24
witam
jest mozliwosc podpiecia wiazki z d16z6 do komputera z d15b7?
mialem robic mini me, ale chyba przejde narazie na mpfi.

Tompro
03-08-08, 09:14
Jeśli komputer będzie z D15B7 to nie ma problemu, bo ten z D16Z6 będzie Ci błąd VTEC'a zgłaszał. Ale zawsze można chipa wrzucić i kompa przeprogramować. Czyli podsumowując możesz dawać wiązkę od D16Z6 i będzie ok.

astra
03-08-08, 09:29
czyli kostka z wiazki z6 wejdzie plug-&play do ecu po6?jezeli tak to super,balem sie ze wiazka z6 ma inna kostke.a silnikowa tez podejdzie do gratow z b7?

Tompro
04-08-08, 12:56
Tak wejdzie bez problemu. Ja mam wiązke z D15B7 + 2 dodatkowe kabelki do VTEC'a i kompa oraz głowice od D16Z6. Wszystko jest tak samo. Przy Z6 w komorze silnika jest dodatkowa kostka do zaworu VTEC i tyle. Całą reszte podłączasz Plug & Play a tą od VTEC'a zostawiasz luzem i wszystko gra.

astra
04-08-08, 16:45
ok wielkie dzieki.

astra
18-10-08, 17:15
koledzy pomózcie.
moj mechanik nie potrafi sobie poradzic z wiazka.jezeli wiazka jest z automata to co trzeba w niej przerobic?

jero11
19-10-08, 14:46
do silnika wiązka powinna pasować bez problemu.
Mając skrzynię automatyczną jest tak że możesz odpalić silnik tylko na położeniu dzwigni zmiany biegów w pozycji P i chyba też N, dlatego trzeba zmostkować przewody które w tych pozycjach podają napięcie do odpowiedniego przekaźnika/odbiornika.
jeśli tego nie zrobisz to nie odpalisz silnika.
jeśli się nie mylę to w skrzyni automatycznej jest inny czujnik od prędkości jazdy niż w skrzyni manualnej więc to też prawdopodobnie trzeba będzie przerobić.
Na forum coś powinno być jak przerobić instalację/skrzynie AT na MT

astra
19-10-08, 16:42
do silnika wiązka powinna pasować bez problemu.
Mając skrzynię automatyczną jest tak że możesz odpalić silnik tylko na położeniu dzwigni zmiany biegów w pozycji P i chyba też N, dlatego trzeba zmostkować przewody które w tych pozycjach podają napięcie do odpowiedniego przekaźnika/odbiornika.
jeśli tego nie zrobisz to nie odpalisz silnika.
jeśli się nie mylę to w skrzyni automatycznej jest inny czujnik od prędkości jazdy niż w skrzyni manualnej więc to też prawdopodobnie trzeba będzie przerobić.
Na forum coś powinno być jak przerobić instalację/skrzynie AT na MT

wlasnie sobie przypomnialem ze mechanior mowil cos ze wtyczka do czujnika predkosci nie pasuje,wiec to chyba bedzie wiazka od automata:( , a kupowalem niby z manuala.
jaezeli ktos cos wie jakie kabelki trzeba zlaczyc i co z tym czujnikiem od predkosci to bardzo bym prosil o pomoc.ja tez sie biore za szukanie.
dzieki jero11 dardzo mi pomogles.

artek0903
20-10-08, 16:28
tylko jesli masz kompa od manuala to nie powinno byc problemu z odpaleniem

astra
20-10-08, 18:07
tylko jesli masz kompa od manuala to nie powinno byc problemu z odpaleniem

tak.komp jest z manuala,wszystkie czesci mam z manuala oprocz wiazki:( i teraz nie wiam jak ja przerobic

astra
04-11-08, 17:53
panowie,jest tez potrzeba wymiany wiazki ktora idzie na tyl?mechanik znow stoi w miejscu,bo mowi ze nie da sie polaczyc wiazki b7 z b2 co idzie na tyl i nie dziala pompa.ja mam juz dosc tej calej przekladi,auto stoi juz ponad miesiac u mechanika.

Please,dzisiaj musze wiedzic

astra
23-11-08, 16:37
witam
znow mam problem.
mechanik wreszcie zrobil mi te przekladke,tylko ze teraz polowa rzeczy mi nie dziala:mad:
narazie wziolem sie za centralny i ele.szybki i nie ma w drzwiach wtyczki pod ktora podlacza sie wiazke ktora idzie w drzwiach.zchylalem sie i patrzylem od strony bezpiecznikow i nic tam nie ma:eek:
wiazka wyglada tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1bb8da74be28a6e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a4cc805c3023c8.html
jest mozliwe zeby nie bylo tej wteczki?od strony pasazera jest wszystko ok.
mozna uciac te kostke i podpiac sie jakos pod wiazke?
rokoo opisywal tu,ze niby idzie.chodzi oczywiscie o szybki
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=17514

Ralfi
01-12-08, 13:33
Czyli prawdopodobnie nowa wiązka była z auta, gdzie nie ma elektrycznych szyb i wtedy tej kostki do lewych drzwi nie ma we wiązce, a ta do prawych drzwi jest (wiem, że to dość dziwne, ale też miałem taką wiązkę od d15b2, gdzie właśnie nie było elektrycznych szyb). Chociaż dość dziwne, że wiązka od wersji 1.6 nie ma elektryki, poszukaj dobrze. A napisz co jeszcze Ci nie działa?

astra
01-12-08, 19:32
w sobote ogarnolem szybki i centralny.nie dziala mi jeszcze klakson i wycieraczki na 1 biegu ida do polowy i zatrzymuja sie,na innych jest ok.mechanik dal dupy.
a dzisiaj jak by bylo jeszcze malo to zauwazylem ze ze zbiorniczka wyparowala woda i obawiam sie ze poszla uszczelka pod glowica,na korku od oleju jest maselko:( dolalem plynu i zobacze co sie bedzie dzialo.

Ralfi
01-12-08, 20:30
jak nie masz poduchy to pewnie nie podpięty kabelek przy kierownicy, który idzie do takiej blaszki, która pracuje podczas kręcenia kierownicą (jeśli oczywiście ściągał kierę. A przerywacz działa? To znaczy czy wycieraczki na tym 1 i 2 biegu po wyłączeniu wracają do pozycji pierwotnej? Bo nie działają rozumię w pracy przerywanej a nie na pierwszym biegu?

astra
02-12-08, 17:45
tak,chodzilo mi o prace przerywana,jak wlacze zeby caly czas pracowaly to jest ok.kierownica byla sciagana i jest bez poduchy,obczaje jutro z ta blaszka.dzieki za pomoc
pozdro

Ralfi
02-12-08, 21:25
No to jak Ci przerywacz nie dziala to pod kierownicą masz puche z bezpiecznikami. W jej tylniej częćści powinna byc taka druga mniejsza opisana puszka "integrated control unit". i w tą mniejszą puszeczkę wpięta jest wąska długa wyczka z kabelkami. Obczaj czy kabelki w tej wtyczce pokrywają się ze złączami w tej puszeczce, bo jak miałeś zmienianą wiązkę to mogą się nie pokrywać i trzeba niektóre poprzekładać, lub bardziej prosty powód, nie wpięta wtyczka. Pozdro

astra
03-01-09, 14:00
No to jak Ci przerywacz nie dziala to pod kierownicą masz puche z bezpiecznikami. W jej tylniej częćści powinna byc taka druga mniejsza opisana puszka "integrated control unit". i w tą mniejszą puszeczkę wpięta jest wąska długa wyczka z kabelkami. Obczaj czy kabelki w tej wtyczce pokrywają się ze złączami w tej puszeczce, bo jak miałeś zmienianą wiązkę to mogą się nie pokrywać i trzeba niektóre poprzekładać, lub bardziej prosty powód, nie wpięta wtyczka. Pozdro
kurcze dalej walcze ze spryskiwaczami.wszystko ogarnolem oprocz tych zasranych spryskiwaczy,a wtaka pogode jak teraz jest to nie da sie jezdzic bo cala szyba robi sie biala.
dzisiaj odkrecilem puszke bezpiecznikow i za cholere nie moge znalezc przewodow ktore ida do silniczkow.silniczki sa sprawne tylko nie dochodzi do nich napiecie.moze jeszcze ma ktos jakies pomysly.zaden mechanik nie ma czasu,albo smierdzi im robota.:cool:

astra
02-04-09, 20:43
witam.
odgrzewam kotleta bo dalej mam problem z wycieraczkami.na jedynce ida do polowy i stop,po jakims czasie znow troszeczke i tak dalej,a jak pociadne manetke w dol to musze ja trzymac,bo jak tylko puszcze to wycieraczki zatrzymoja sie.wymienilem cala skrzynke bezpiecznikow i dalej to samo.kabelki poktywaja sie z pinami w integrated control unit.gdzie szukac problemu?morze kabelki w integrated control unit trzebo inaczej pozamieniac.jak bylby ktos taki dobry i cyknol fotke tej kostki.