Zobacz pełną wersję : Regulacja ręcznego
Krzysztof1969
03-10-15, 19:47
Po wymianie bębnów bo było dududududud!! Zwłaszcza przy hamowaniu z dużej prędkości. Mechanior podkręcił regulację samoregulatora tak że hamuje mi po pierwszym klik po zaciągnięciu..? W dodatku w prawym kole mam klepanie po zaciągnięciu ręcznego? Wydaje mi się że powinno być kilka kliknięć co najmniej 5 no i nie wiem czy bębny są równe. W każdym razie dudnienie prawie ustało, chodź częsciowo przy dużej prędkości jeszcze słychać, oczywiście dużo słabiej. Jak mam wyregulować ręczny żeby było jak ma być. Przy hamowaniu zwykłym nie tłucze..? Dodam jeszcze że stoczyłem stare bębny i mam przygotowane do zamontowania, pomalowane oczyszczone. W ten sposób będę mógł to jakoś sprawdzić jeśli chodzi o owal nowych bębnów.
Tsubasa Ozora
03-10-15, 21:04
Jak nie masz o tym pojęcia to się za to nie bierz.
Jak chcesz wrócić na stare bębny to trzeba będzie popuścić na samo regulatorach a one mają zabezpieczenie, szkoda Twojego czasu daj to innemu mechanikowi.
Krzysztof1969
04-10-15, 10:49
Jesli wiesz jak wyregulowac to prosze bardzo napisz jesli zas nie masz pojecia nie udzielaj sie bo nic to nie wnosi ani nie wyjasnia.Pokrecic sa moregulatorem umie nawet male dziecko. Daruj wiec sobie rady ktore sa po nic gdybys przeczytal co napisalem pewnie bys nie draznil glupim wpisem. Wlasnie mechanik z Bozej laski tak mi wyregulowal wiec wole zrobic to sam jak wiele innych rzeczy w moim aucie ni narazajac sie na kolejny wydatek po to zeby jakis lamaga i partacz mial nadzieje ze jest dobrze. Jasne. Prosze wiec jesli kto ma z sam naprawiam lub wie i moze napisac jak wyregulowac reczny to prosze o info chodzby na priw zeby kolejny nabijacz postow nie marudzil.
Cześć
Na początku sprawdź ile kliknięć ma ręczny. Tzn. dla tarczo-bębnów jest 8 do 9 kliknięć.
Do regulacji zdejmujesz osłonę ręcznego i ustawiasz za pomocą jednej nakrętki skok.
Później na bębnach ustawiasz jaki ma być docisk okładzin. Koła ma zatrzymać, zablokować
nie później niż te 8-9 kliknięć. Tu już sobie ustawisz jak Uważasz.
Te 8-9 kliknięć przewidziane jest dla Civica 5D, Stream.
Myślę, że dla 3D jest tak samo. Natomiast dla 4D jest to 6-7 kliknięć.
Jeżeli dla 3D są inne wartości, to proszę Forumowiczów o poprawienie mnie.
Wypowiadamy się tylko na temat systemu "tarczo-bębny".
Krzysztof1969
04-10-15, 22:09
Ok dzieki ale to wszystko jest mi wiadome. Napisalem wyzej ze spec mechanik podciagnal na samoregulatorze tak ze mam 1 klik i nastepne blokuje kola z tym ze w lewym jesze mi cos wali przy zaciagnietym dla tego tez pytam bo musze zebrac informacje i wziac sie za to samemu na podworku.
Cześć
Sprawa prosta, ale ciężko wytłumaczyć. Podaje link do tematu
z serwisów-ką
Link: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?11804-Linki-do-stron-dot-serwis%F3wki-i-katalogu-cz%EA%B6ci
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.