Schumacher
23-10-05, 13:08
hej, dawno mnie tu nie bylo ale juz probuje nadazyc za postami
1)wiec tak dzwonienie zniknelo bylo malo oleju....(niewiem jak moglem do tego dopuscic) i teraz po wyjeciu stozka znowu pali duzo tzn 10 l przy jedzie jak emeryt dla mnie cos nie tak:( tzn zauwazylem ze jak wyjalem stozek to zresetowalem kompa i bylo ok przez jakies 2 tankowania tzn jakeis 3-4 dni, wychodzi na to zebym musial resetowac kompa co 4 dni zeby palila 7 litrow
check sie nie zapalil ani razu!!!
i teraz ostatnio zauwazylem jeszcze ze nie opadaja mi obroty czasem tzn czesto zamiast 850-900 stoja 1100-1200, temperatura silnika ok.
chyba mnie czeka czyszczenie calego dolotu i wszystkich czujnikow, bo mam tam troche syfu
to moze byc przez to ze tak duzo pali i te obroty tak faluja
czekam chlopaki na Wasze propozycje
pozdrawiam
1)wiec tak dzwonienie zniknelo bylo malo oleju....(niewiem jak moglem do tego dopuscic) i teraz po wyjeciu stozka znowu pali duzo tzn 10 l przy jedzie jak emeryt dla mnie cos nie tak:( tzn zauwazylem ze jak wyjalem stozek to zresetowalem kompa i bylo ok przez jakies 2 tankowania tzn jakeis 3-4 dni, wychodzi na to zebym musial resetowac kompa co 4 dni zeby palila 7 litrow
check sie nie zapalil ani razu!!!
i teraz ostatnio zauwazylem jeszcze ze nie opadaja mi obroty czasem tzn czesto zamiast 850-900 stoja 1100-1200, temperatura silnika ok.
chyba mnie czeka czyszczenie calego dolotu i wszystkich czujnikow, bo mam tam troche syfu
to moze byc przez to ze tak duzo pali i te obroty tak faluja
czekam chlopaki na Wasze propozycje
pozdrawiam