Zobacz pełną wersję : B18c4+ JRSC
Pustynniak
24-09-15, 12:24
Witam
na aledrogo znalazłem taki setup http://allegro.pl/kompresor-jrsc-honda-civic-b18-b16-tuning-turbo-i5663420247.html i pytanie z mojej strony czy jest to opłacalny zakup i czy kojarzycie kogoś z małopolski kto by to ogarnął taki montaż? (na marginesie robiłem remont motoru i wsadziłem kute tłoki weiseco w oraz kute korbowody K1 wiadomo panewki itp.) Jakie osiągów mógł bym się spodziewać??
Jak masz kucizne to szkoda marnowac to na taki zestaw
Nie wiem jak z JRSC ale ja w swoim c4 z eatonem m62 przy doladowaniu 0,55 bara mam 242KM/261Nm
Pustynniak
24-09-15, 19:30
Furious jaki CI to chodziło ile dmuchało czemu zmiana?? ewentualnie etona m62 ??
Nie wiem jak z JRSC ale ja w swoim c4 z eatonem m62 przy doladowaniu 0,55 bara mam 242KM/261Nm
A przy turbo i tym samym doładowaniu masz 295-300KM i f chu** więcej momentu. Szkoda kasy na kompresory jeśli masz kuciznę. Dmuchniesz z turbo 1bar i dopiero będzie zabawka. Nie pamiętam tylko ile wypluje przy 1bar.
zalezy czy przy 1bar z TD 12tki czy z GT35 ;) Johnny, takie stwierdzenia z Twoich ust.. :p
Furious jaki CI to chodziło ile dmuchało czemu zmiana?? ewentualnie etona m62 ??
to była najlepsza modyfikacja silnika jaką miałem :) Byłem super zadowolony z JRSC. Wrażenie z jazdy jak autem wolnossącym z dużym momentem. Pompował od dołu i doładowanie nie spadało przed odcinką.
Wybaczcie za odkop, ale mam pytanie. Czy ktoś może mi wyjaśnić, gdzie przy kompresorze jrsc zakładamy pasek, by zachować klimę? I czy jrsc do b16 i b18 czymkolwiek się różnią?
Kompresor JRSC jest bezposrednio przykrecony do kolektora ssacego, wiec kompresor klimy zostaje z przodu, a pasek na JRSC zaklada sie miedzy JRSC a altkiem, a drugi miedzy altkiem a kolem pasowym ( alternator ma podwojne kolo). Miedzy B16 a B18 roznica jest w kolektorze ssacym. kompresor jest ten sam.
Dzięki wielkie za przybliżenie tematu.
Wdzię, że posiadasz taki zestaw. Ile w PL realnie trzeba sldać za kompletny zestaw do B16?
Mógłbyś zrobić zdjęcie układu pasków na kole pasowym z wału korbowego?
Ile trzeba dać ? Jeżeli miałby to być kompletny zestaw a nie sam kompresor i kolektorem, to trzeba dać około 5-7tyś. Zdjęcia cieżko zrobić bo jest tam na prawdę ciasno, w JRSC są dodatkowe dwa napinacze, do tego u mnie dochodzi jeszcze klima i wspomaganie.
U mnie właśnie też jest i klima i wspomaganie z których nie ma opcji żebym zrezygnował. Inaczej zakładałbym normalnego eatona zamiast klimy.
No nic, pozostaje szukać całego kompletu, bo jakoś przez ebay się cykam bo nie wiem co przyjdzie, a żeby w razie zwracać, to dużo strace na wysyłce i ewentualnym cle.
Zastanawia mnie tylko jeszcze to, jakbym kupił zestaw z innej b serii, czy uda sie to zamontować i jak to będzie działać. Zwykłe ssaki są w zasadzie (przynajmniej z tego co wiem) zamienne, to może zestaw z b18c4 albo b18c6 tez by podpasował jakby się trafił.
A jaką moc i moment uzyskałeś po zamontowaniu jrsc? Hamowałeś ją?
Mój zestaw ściągał poprzedni właściciel jako nowy z USA, wszystko bez problemowo było, z tym że ściągnięcie + motaż kosztowały go około 12tyś. Ssaki między b16 a b18 różnią się flanszą, także tak jak pisałem nie podejdzie Ci z żadnej B18, chyba że bedziesz przerabiał :)
Mój jeszcze nie hamowany, mam nadzieję że w tym roku uda się shamować finalny setup, bo jak na razie co chwile coś poprawiam ;) Według stroiciela 240hp/250nm powinno być, przy maksymalnym doładowaniu 0.8b.
Ja eatona z merca nigdy w życiu bym nie zamontował z powodu tego jak głośny on jest, i non stop to syczenie z blow offa, brrr masakra, jeżdzę autem codziennie i według mnie JRSC do codziennego użytkowania bije na głowę ''pospolite'' setupy.
Cóż, chciałbym się zamknąć na gotowo w 6 tys. z "budowaniem mocy", bo do tego planuję jeszcze remont silnika. Pozostaje mi tylko polować na zestaw do B16, a jak sie nie uda, to pójdę w stronę N/A.
Sprzęgło masz seryjne, czy jakiś stage 1 lub wyżej?
Poluj :) Może się uda :) szczerze polecam, jeździ się jak nie Hondą z powodu wysokiego niutona dostępnego zawsze :)
Sprzegło mam spiekowe, ale będę zmieniał na mniej hardcorowe, bo to jest aż nad to. Stage 1 w zupełności wystarcza.
GT-R a masz u siebie zrobione chłodzenie bo bez tego może być ciężko z 240hp/250 nm.
Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie ze mam, chlodnica wspawana w kolektor, do tego zewnetrzna pompa wody i druga chlodnica.
To myślę że jak najbardziej osiągalne. W kolektorze laminova czy coś innego? U mnie w b18 przy doladowaniu 0.6 wyszło 230km/230nm ale strojone było do jazdy codziennej także pewnie można ugrać więcej.
Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
Nie laminova, a jakiś custom, robił to Przema72 także lipy nie ma :) Też jeżdżę na codzień a co do mocy to okaże się niedługo :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.