PDA

Zobacz pełną wersję : [2.2 i-CTDi] Regeneracja pompy



Koronel
24-09-15, 08:09
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć od doświadczonych użytkowników Ufo VIII, tak profilaktycznie, czy jest możliwa regeneracja pompy wysokiego ciśnienia z naszych silników 2.2 Diesel? Nie ukrywam że jestem świeżo upieczonym właścicielem tego autka. Wybrałem je właśnie ze względu na podobno niezawodność i w miarę tanią eksploatację. Ale gdy śmiałem się ze znajomego, gdy ten oddawał wtryski i pompę z Focusa do regeneracji, zapytał się mnie jak będę się śmiał gdy ze swojego Civica kiedyś będę demontował pompę i miał regenerować.

George134
24-09-15, 20:26
Honda to nie focus [emoji23] niemartw sie na zapas mam przekulane 180tys polowe z tego na dobrej remapie i idzie jak szatan :) 2.2 to bardzo niezawodna jednostka jesli chodzi o silnik


Sent from my iPhone using Tapatalk

filipfm
24-09-15, 20:49
Nie sluszalem o problemach z pompa. Przedlifty mialy problem z kolektorem. Wszystkie maja problem ze sprzeglem, jak ktos nie umie jezdzic (tzn cisnie do podlogi od samego dolu) to wymiana sprzegla co druga wymiane oleju :) Po remapie sprzeglo szczegolnie zagrozone.

Generalnie wiekszosc wad wieku dzieciecego wyeliminowali zanim silnik trafil do Civica. Wczesniej przez 2 lata byl juz trenowany w Accordzie.

Znalazlem taki cytat :)

Inżynierowie Hondy wykonali kawał dobrej roboty. Silnik 2.2 i-CTDi jest jednym z najmniej kłopotliwych nowoczesnych motorów wysokoprężnych

George134
24-09-15, 21:34
Ztym sprzeglem to troche przegiales [emoji23] ogolnie honda miala wade fabryczna sprzegiel dopiero 3 edycja ze to tak ujme jest dosc solidna a chodzi dokladnie o docisk
Moje padlo przy 100tys zaczelo sie slizgac po wyczyszczeniu egr


Sent from my iPhone using Tapatalk

filipfm
24-09-15, 21:51
Ztym sprzeglem to troche przegiales [emoji23] ogolnie honda miala wade fabryczna sprzegiel dopiero 3 edycja ze to tak ujme jest dosc solidna a chodzi dokladnie o docisk
Moje padlo przy 100tys zaczelo sie slizgac po wyczyszczeniu egr


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wcale nie przegialem :) nie bylo wesolo. Faktycznie 3 rewizja byla juz zdecydowanie trwalsza, ale i tak pare osob przy 100k dokulaly sie 3 sprzegla ;)

buri
25-09-15, 10:36
Wcale nie przegialem :) nie bylo wesolo. Faktycznie 3 rewizja byla juz zdecydowanie trwalsza, ale i tak pare osob przy 100k dokulaly sie 3 sprzegla ;)

np. ja z tym ze pierwsze wymienilem przy 99kkm i od razu virus a potem jak pisze Filip - co 30kkm az w koncu zalozylem obecne przy 155kkm i latam do dzis

na chwile obecna przeszlo 216kkm nakulane i motor chodzi jak ta lala
bardziej niz o pompe zasadne byloby martwic sie o wtryski ze wzgledu na rozna jakosc paliwa w naszym pieknym kraju

filipfm
25-09-15, 10:42
True, o wtryskach już pare osób tu pisało

uniu1
25-09-15, 15:57
A co oznacza ta 3 wersja docisku? Jesli mam polifta z końcówki 2009 to którą moge miec wersje?

Tsubasa Ozora
25-09-15, 23:12
We wszystkich hondach są dwa filtry paliwa, wstępny przed pompą drugi w obudowie pompy jako ten główny, W dieslu w zbiorniku i drugi w komorze.
Jeśli ktoś załatwił wtryski w hondzie to nie przez jednorazowe tankowanie szlamu "bo musiał nalać na zadupiu żeby dojechać" tylko ciągłe lanie gnojówy w kółku rolniczym.
Z pompami wysokiego ciśnienia były problemy tylko w ACC z pierwszych partiach na wycieki ropy z obudowy.
Sprzęgło
Od 2006 22105-PGE-315
Od 2011 22105-PGE-325

filipfm
25-09-15, 23:35
W dieslu filtr w baku? Myslalem ze tylko benzyna ma filtr w baku. Przynajmniej w serwisowce wymiana filtra w dieslu jest opisana tego w komorze, pod filtrem powietrza.

Tsubasa Ozora
26-09-15, 17:12
W dieslu filtr w baku? Myslalem ze tylko benzyna ma filtr w baku. Przynajmniej w serwisowce wymiana filtra w dieslu jest opisana tego w komorze, pod filtrem powietrza.
Każda honda ma dwa filtry.
Wstępny i główny. W benzynie są dwa w zbiorniku jeden przed pompą paliwa czyli wstępny, drugi za pompa czyli główny.
W dieslu jeden przed smokiem w zbiorniku drugi w komorze silnika