Zobacz pełną wersję : Problem z d13b7
W czym może tkwić problem d13b7 zamulony silnik. Jak wciśnie się gaz (bieg jałowy), kręci na obrotach, jak na chwilę puścimy i wciśniemy do końca, obroty stoją w miejscu a auto się dusi. Nie mogą się wzbić z powrotem do góry.
Problem może tkwić w wtryskiwaczach ? (Sonda lambda, aparat zapłonowy, przewody, filtr paliwowy wszystko nowe)
Wcześniej nie było filtra paliwowego (przez poprzedniego zj*ebanego wlasciciela) i auto paliwo strasznie duzo, swiece robily sie czarne, wtryski sie zapychaly syfem.
Problem moze tkwic rzeczywiscie w niesprawnych wtryskach? Błędów żadnych nie ma na komputerze.
Auto jezdzi po mechanikach, ale jeszcze do teraz problem nie został rozwiązany. Co drugi to lepszy... Jestem załamany.
Stolarz_ga
23-09-15, 17:46
Masz zamulenie też w dolnym zakresie tak do 3000-3500 rpm ? Jak tak wina jest tego że masz osprzęt z silnika 1.5 i mapa jak i ine dawki paliwa i tym podobne są pod ta pojemność musisz od kogoś poprosić o kość z mapą pod d13b7 , po prostu go przelewa teraz i dlatego nie ma mocy
Tak dokładnie ten problem tylko zastanawia mnie to dlaczego nie chodzi mi skoro innym na mpfi bez strojenia chodzi.
kaczka208D
23-09-15, 20:11
Zacznij od przeróbki kompa i wrzucenia mapy pod d13b7.
bez tego tez powinno chodzic.
no dobra. rozumiem napewno jest roznica pomiedzy tym czy ma sie dostrojonego kompa czy nie ale nie az do tego stopnia ze nie mozna w ogole ruszyc, bo ma taki spadek mocy.
A nie masz możliwości podmiany komputera do testu?
nie mam mozliwosci, znajomy patrzyl i mowil ze to problem moze byc z tps'em np itd
Dzisiaj odlaczylem wtyczke przy kolektorze od tpsu bodajze wtedy krecil ak poj*bany i nie muli nic. Odcinal bez problemu. Jak podlacze od razu zamula i obroty ida ale jak powoli wciskam gaz i nie do konca obr. Jak caly,wcisne to zamula i zamiast rosnac to maleja
kazik2_h9w3
23-09-15, 21:43
Dzisiaj odlaczylem wtyczke przy kolektorze od tpsu bodajze wtedy krecil ak poj*bany i nie muli nic. Odcinal bez problemu
Więc sprawdź samego tpsa tzn pomierz go
wiem wlasnie tylko musze miernik znalezc, dowiedzialem sie juz jakie maja byc wartosci itd
kazik2_h9w3
23-09-15, 21:58
Sam miernik kupisz za dwiedychy w castoramie
tps jest z prawej strony kolektora ?
kolega na forum pisal ze za aparatem zaplonowym do gory na kolektorze map sensor a nizej tps, to gdzie w koncu?
kaczka208D
24-09-15, 10:05
www.dodo-upgrades.nl/imswapd14a34.htm
Z tylu przepustnicy :)
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Po odłączeniu TPS'u wszystko jest w normie, zaraz po podłączeniu problem jest taki jak opisany na początku, że muli i nie kręci na obrotach.
Oznaka, że czujnik szlak trafił?
Stolarz_ga
24-09-15, 11:56
TPS jest trafny prawdopodobnie
jak to mozna wymienic i jakie mniej wiecej koszta?
kaczka208D
25-09-15, 10:06
No odkreca sie go chyba nie ? :D koszt 20-40 max za uzywke sprawna
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Znajomy ma do mnie wpaść to wszystko mi porobi, bo u mnie brak czasu. Mówi, że może to wyreguluje jeśli się jeszcze nadaje do użytku ten czujnik, a jak nie to założy drugi i wyreguluje. Jeszcze wyczyszczę niektóre rzeczy, mam nadzieję, ze będzie chodzić wszystko dobrze w końcu...
Nauczysz sie zeby na pale wszystkie nie wkladac odrazu, jak ktos przy skladaniu mpfi nie wyczyscil ssacy, przepustnice, krokowca to pozniej niz dziwnego ze cos nie dziala,
Do tego mape musisz odpowiednia wlozyc, na kompie z d15 nie bedzie to raczej dobrze jezdzic.
Kupilem po mpfi juz ale po jak *****istym. To poprzedni wlasciciel byl idiota bo nawet nie zalozyl filtra paliwa tylko polaczyl wezyki omijajac ten wazny element. Caly syf teraz siedzi w ukladzie a ja musze sie tego pozbyc. Za wszystkie ukryte wady o ktorych nie wspomnial. Mialem ochote mu po prostu strzelic w pape jak na Polaka przystalo ale rozsadek i rozum nie pozwolil na to bo gowna sie nie tyka a ja poprostu wszystko na spokojnie robie mozna powiedziec od zera. Wiec lepiej bym wyszedl kupujac tylko bude i kompletujac wszystko bo i tak musze i tak. Nauczka na przyszlosc.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.