Zobacz pełną wersję : Ustawienie rozrzadu d15b7, wielka prośba
Witam. Pomysły się skończyły więc chciałbym zapytać ludzi, którzy robili, mają i widzą jak ustawić. Parę postów niżej pisałem o kopceniu i czarnych świecach. Nie chcę powielać tematu, przy przejściu na mpfi zmieniłem wałek rozrządu na z2 plus kółko y7. Chciałbym zapytać, jak ma być poprawnie ustawiony rozrząd przy takich zmianach i czy te zmiany mogą powodować czarne kopcenie. Napiszę jak ustawiłem rozrząd. Wyczytałem gdzieś na forum, że wałek z2 z kółkiem y7 trzeba ustawić na godzinę 7 jak w d16. Założyłem nowy wałek i ustawiłem na znaki ze starym, ori kółkiem z b2, na godzinę 7. Zamieniłem stare kółko na nowe z y7 i na nim zrobiłem sobie cechę na godzinę 7. Wał u stawiłem na celownik w obudowie. Silnik dalej kopci, nie reaguje na zmianę położenia aparatu. Wrzucę fotkę jak to wygląda. Z góry dziękuję za wszelkie pomocne sugestie.
http://s10.ifotos.pl/mini/rozrzadjp_spqqerx.jpg (http://ifotos.pl/z/spqqerx/)
mariuszmaxs
22-09-15, 18:06
przyłóż kółka klinami do siebie i wtedy odrysuj znacznik z godziny 7.
i mam ustawić kółko z y7 ma godzinę 7 ?
Stolarz_ga
23-09-15, 17:51
Tak jak kolega pisze , w seryjnej b7 jak kumpel zmieniał wałek z kółkiem to zrobił identycznie , b2 ma inny wałek względem b7 więc i rozrząd nie wiele może się różnić , zapłon na lampę próbowałeś przy okazji zrobić ?? Najlepiej stroboskop będziesz widział od razu
wrzuciłem stary wałek i stare koło, kopci na czarno tak samo, nie mam już pomysłów
Tsubasa Ozora
25-09-15, 22:27
map sensor sprawdz
podmieniłem i to samo niestety. Nie wiem co go boli, nie wkręca się równo na obroty i jak spadają to zatrzymują się na ponad 1000, a po chwili nagle spadają na te 800 i wtedy kopci
Tsubasa Ozora
26-09-15, 16:14
Dziwne, wychodzi na to że masz za bogatą mieszankę.
Odpinaj po kolei czujniki, zacznij od sondy, przejedz się kawałek, później czujnik temperatury.
Jest opcja że masz walnięty któryś czujnik w aparacie zapłonowym, najlepiej podmienić na inny sprawny.
Parę razy spotkałem się również z uszkodzoną uszczelką pod kolektorem ssącym objaw był podobny.
Ustawiałeś zapłon lampą ? Ja ustawił się aparat ? na środku regulacji czy inaczej ? Jeśli na środku to rozrząd jest ok. Czy kombinowałeś coś z przepustnicą ? Czy map sensor ma na pewno połączenie z podciśnieniem ?
ustawił się na środku, ustawiany na lampę. Nic z przepustnicą nie robiłem, map sesnor podmieniałem od kumpla i dalej kopci. Nie schodzi płynnie z obrotów, tak jak pisałem wczerśniej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.