PDA

Zobacz pełną wersję : Oryginał b16a2 + blok b16a1



alwin
21-09-15, 12:23
Witam , jako że mój blok silnika nadaje się tylko do remontu, moze nawet do smieci, znalazłem doprężony blok b16a1 na dobrych częściach, tłokach nadwymiarowe PCT ( JDM B16B). Pisałem z właścicielem który to sprzedaje i zapewniał mnie że będzie to operacja plug&play. Czy to prawda? Zdejmuję mój dół, zakłam b16a1 i koniec? Czy jakieś mody jednak będą potrzebne? jestem dopiero raczkujący w temacie dlatego ufam specom.

Fawor
21-09-15, 14:13
Prawda.

CeeJay
21-09-15, 14:32
Przed odpaleniem przydało by się zmierzyć odległość pomiędzy tłokiem w górnym jego położeniu, a otwartym zaworem na zapiętych "vtecowych" krzywkach wałków rozrządu. Nie wiadomo jak bardzo jest splanowana twoja głowica. W manualu z tego co pamiętam jest podane że wysokość fabrycznej głowicy b16 powinna wynosić 142mm +-0,05mm, także możesz sobie pomierzyć jeszcze zawczasu i orientacyjnie będziesz wiedział jak się sprawa ma :)

Fawor
23-09-15, 23:04
Z technicznej strony tak, ale z innej, mając w pamięci, ze ten blok jeździł z wałkami które miały ponad 2mm większy wznios niż seria...'chyba' nie będzie to problemem ;)