PDA

Zobacz pełną wersję : pytania o uklad hamulcowy wspoma przy wire



Baru
18-09-15, 18:13
Witam jestem posiadaczem ej2 i wlasnie jestem w trakcie robienia wire. Po drodze napotkalem pare kwesti ktore nie daja mi spokoju. Mam nadzieje ze ktos mi pomoze ;)

1. Uklad hamulcowy. Chce pominac korektor sily hamowania. Pytanie jak podlaczyc wezyki. Z pompy hamulcowej wychodza dwa na korektor i sa odpowiednio rozdzielane jeden na kolo przednie i po przekatnej tylne i drugi analogicznie. Czy nalezy je polaczyc trojnikiem wlasnie w ten sposob czy jako innaczej.
Druga kwestia to przewody hamulcowe. Jakie srednice przewodow sa fabrycznie i jaki wplyw na hamulce bedzie mialo zastosowanie grubszych przewodow.
A tak przy okazji to chcial bym rozwiac swoja niewiedze takze odnosnie swapu hebla na wiekszy. Jako ze mam ej2. To wynika ze powinienem miec tam tarcze 242 i tyl bebny. Czy przekladka produ na wieksze wiaze sie ze zmiana zwrotnicy czy mozna sie ograniczyc do samego swapu tarcz i zaciskow. Ikwestia tylu czy montaz wentylowanych tarcz zamiast zwyklych tez wiarze sie ze zmiana zaciskow.

2. Uklad wspomagania. Z racji tego ze nie chce pozbywac sie wspomy pomyslalem o schowaniu brzydkiego zbiorniczka na podszybiu. I tu moje pytanie czy wieksza wysokosc zbiorniczka i jego wielkosc (wyspawanie wlasnej puszeczki ktora sie tam.zmiesci) ma wplyw na dzialanie wspomagania.

Tsubasa Ozora
23-09-15, 22:49
Jeśli chodzi o korektor, to nie wiem jak sobie wyobrażasz jazdę samochodem bez niego, chyba że chcesz żeby np tylne koła hamowały mocniej od przednich.
Przewody hamulcowe te stalowe lub miedziane mają tylko jeden wymiar w hondach czyli 4,8mm
Na 262 bez problemu nie trzeba nic zmieniać prócz pompy hamulcowej
Nie wiem skąd weźmiesz zaciski pod tylne tarcze wentylowane chyba że założysz przednie z D13 i zrobisz hydro ręczny
Tylko druga sprawa przy takich eksperymentach bez korektora ani rusz.
Zbiorniczek możesz nawet na dachu zamontować