PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1,3 V gen HB opłaca się?



Talon
13-09-15, 09:49
Witam!

Od razu piszę że nie wiem czy w dobrym dziale ale napiszę. A więc przymierzam się do kupna hani i tutaj zastanawiam się nad V lub VI. Cena tak do 6tyś i znalazłem dobrą V tylko nie wiem czy cena nie jest wygórowana więc pytam się czy cena idzie w parze z osiągami. Poniżej zdjęcia i opis. Pozdrawiam!


Witam!
Na sprzedaż Honda Civic V gen HB. Honde kupiłem 07.05.2015 ponieważ potrzebowałem samochodu który będzie mi służył do jazdy dziennej. Po zakupie Honda poszła pierwsze do blacharza na reperaturki nadkoli i burty i następnie do lakiernika gdzie były malowane:
-lewy i prawy tylny błotnik
-lewy przedni błotnik
-zderzak tył
-burta
-lotka

Do tego całe auto zostało przepolerowane. Do malowania można oddać jeszcze przedni zderzak i przedni prawy błotnik, ale ja już tego nie robiłem gdyż nie wygląda najgorzej. Podłoga i progi zdrowe bez rdzy, dziur, pianek montażowych, szpachli i innych cudów! Zaraz po lakierowaniu oddałem auto do mechanika który wymienił kilka rzeczy, dokładny opis niżej.

Ubezpieczenie do: 31.03.2016
Przegląd do: 22.08.2016

Koła:
-Felgi AEZ 15' 4x100 7j et38 ze świeżo spolerowanym rantem, proste, nie pogięte.
-opony letnie Firestone Firehawk 195/50/15 (oblecą jeszcze jeden sezon)
-komplet 4 stalówek 15' na zime wraz z oponami zimowymi

Silnik:
-seryjny D13B2 odblokowany na 89KM
-wymienione filt powietrza, paliwa, oleju wraz z olejem, oraz płyn chłodniczy
-nowe przewody wysokiego napięcia
-nowe świece NGK Racing
-dolot seria
-do tego został ustawiony zapłon, wyczyszczony i wyregulowany gaźnik. Przeczyszczony został też silniczek krokowy.

Zawieszenie:
-amory seria
-sprężyny -60/40 TaTechnix
-nowe tulejki w zawieszeniu z tyłu
-nowe końcówki drążka kierowniczego
-nowy płyn w układzie wspomagania

Układ hamulcowy:
-seria, wymieniony nowy płyn hamulcowy, odpowietrzony cały układ

Układ wydechowy:
-kolektor seria
-środkowy Walker
-końcowy WM sport
-całość uszczelniona i pomalowana sprayem żaroodpornym

Wnętrze:
-fotele przednie i kanapa z Kanadyjki stan idealny
-plastiki kompletne, nie połamane, nic nie trzeszczy i nie odstaje

Body Kit:
-lampy przednie Black
-ambery przód
-lotka Spoon
-lampy tył USDM
-trzeci "stop" pod lotką
-komplet nowych listw na całym aucie

Honda była robiona z myślą jazdy przez najbliższe 2 lata, lecz sprzedaje teraz gdyż trafiła mi się okazja na inne auto od znajomego. Auto oddaje w komplecie z felgami zimowymi. Auto idealne pod swapa na mocniejszy silnik Emotikon smile

NIE MAM NIC DO UKRYCIA! ZGADZAM SIE NA KONTROLE AUTA W DOWOLNEJ STACJI DIAGNOSTYCZNEJ NA KOSZT KUPUJĄCEGO!

Cena do negocjacji! 5599zł

http://img08.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_1_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-czechowice-dziedzice_rev001.jpghttp://img09.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_3_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-honda_rev001.jpghttp://img08.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_5_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-slaskie_rev001.jpghttp://img07.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_6_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-_rev001.jpghttp://img07.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_7_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-_rev001.jpghttp://img08.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284626511_8_644x461_honda-civic-13-v-gen-hb-po-blacharce-wspomaganie-okazja-5599zl-_rev001.jpg

PlushaQ
13-09-15, 14:10
Za tą*cenę dupy nie urywa ;)

Stolarz_ga
13-09-15, 14:39
Niewarto EG3 kupować , nawet w bdb stanie , problemy z gażnikiem , chleje tyle samo co 1.6 D16Z6 a mocy żadnej , wszelkie mody to grube operacje tpyu inny bak przewody elektryka ;\ miałem i taniej było kupić całe inne auto

Talon
13-09-15, 14:53
To za ile by się opłacało taką kupić?

Albo polecilibyście jakąś w śląskim lub ~~200km od żywca V albo VI

Znalazłem parę

1. http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-v-tec-skora-czerwona-alcantara-niespotykana-elekt-klima-zadbana-114-km-ID6yaLjz.html#c9d35d3132
2. http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-honda-civic-vi-ej9-1-4-polecam-czerwona-rakieta-ID6yaEP7.html#ca6e188f4b

kamil39
16-09-15, 08:09
Niewarto EG3 kupować , nawet w bdb stanie , problemy z gażnikiem , chleje tyle samo co 1.6 D16Z6 a mocy żadnej , wszelkie mody to grube operacje tpyu inny bak przewody elektryka ;\ miałem i taniej było kupić całe inne auto jesli ktos szuka budy dla mocniejszego silnika, albo planuje swap, to sienie oplaca racja,
ale jakie problemy z gaznikiem????
Kazde eg3 praktycznie ma silnik w stanie igla, nie bierze oleju itp
eg4 i eg5(w tej kwocie z dobra blacha nie kupisz raczej eg5) to beda truchla robiace zaslone dymna... a w przypadku eg4 zostaje tylko praktycznie bak z pompa , a wiazki i tak trzeba robic przy swapie.
Przy 20 sto paroletnim aucie nie kierowałbym sie cena, tylko stanem budy, czy podloga progi zdrowe itd,
A z komentarzami za ta cene dupy nie urywa... to jest masakra, bo teraz ludzie oczekuja ze za 3 tys kupia bez rdzy eg, to jest niemozliwe !!
Ja kupilem za kolo 3 tys eg3, ale musze wlozyc 2 razy ttyle zeby te auto wygladalo...
Jak patrzysz z ekonomicznego punktu to poszukaj mlodszego auta w podobnej cenie, jesli lubisz model to nie patrz na cene tylko priorytetowo zdrowa buda.

PlushaQ
16-09-15, 12:41
A z komentarzami za ta cene dupy nie urywa... to jest masakra, bo teraz ludzie oczekuja ze za 3 tys kupia bez rdzy eg, to jest niemozliwe !!

Gdzie napisałem, że kupi za 3000zł bez rdzy? Twierdzę, że za te pieniądze za jakie jest wystawione to EG3, które pokazał, dostanie auto rówież po blacharce, z mocniejszą już na starcie jednostką i z wysokim prawdopodobieństwem, że na pokładzie będzie chociażby elektryka szyb, luster itp.

jedna_brew
17-09-15, 21:16
hej,

osobiście kupiłem eg3 za 3 kafle. doprowadzenie blacharki do jako takiego stanu kosztowało 1000 zeta, bo część prac wykonałęm sam. do tego lakierowanie. już na samym początku wydałem około 2,5 tys żeby honda w miarę wyglądała i jeździła - czyli wyniosło mnie to do kupy 5,5 tys.

innymi słowy - jeśli blacharka w tej hani jest naprawdę w porządku - podłoga, progi, jeśli biegi wchodzą jak trza, zawiecha nie stuka a silnik nie żre oleju, ewentualnie wydech jest w nierdzewce, to jet to cena po kosztach remontu. kupując stary samochód należy kierować się jego stanem. to że ten sam rocznik z teoretycznie mocniejszym silnikiem można kupić taniej, to nie bez przyczyny. poza tym podstawowe mody eg3 - podciśnienia, kolektor 4-2-1, większy wydech, filtr powietrza k&n, ewentualny podwójny gaźnik czy przestawienie kąta wyprzedzenia zapłonu to najprawdopodobniej najtańsze dodatkowe KM na rynku i po tych zabiegach żaden zdrowy d13b2 nie będzie mułowaty. u siebie zrobiłem część z tych modyfikacji i jestem po prostu zadowolony z posiadania prostego, niezawodnego i naprawdę zrywnego samochodu. ludzie, to waży przecież coś koło 900 kilo,wystarczy tylko nauczyć się że honda przyspiesza powyżej 4 tys obr/min i frajda jest przednia.