Zobacz pełną wersję : Przekładnia kierownicza (maglownica / magiel), a wspomaganie V EG4.
Witam, ostatnio zaczęło mi coś okropnie skrzypieć podczas skręcania i zastanawiam się czy to już nie początek końca maglownicy.. Zacząłem szukać innej i na myśl przyszło mi pytanie. Czy maglownica z Civa bez wspomagania podejdzie pod Civa ze wspomaganiem? Chodzi mi o to, czy magiel bez wspomagania jest przystosowany aby go ewentualnie podłączyć pod wspomaganie?
Dodam jeszcze, że skrzypienie dochodzi z maglownicy i dopiero po przejechaniu paru kilometrów, na "ciepłym silniku" i to nie zawsze. Czasami skrzypnie na zimnym. Inne pomysły?
Czy maglownica z Civa bez wspomagania podejdzie pod Civa ze wspomaganiem?
Podejdzie, ale...
czy magiel bez wspomagania jest przystosowany aby go ewentualnie podłączyć pod wspomaganie?
Nie jest przystosowany, nie zrobisz wspomagania na maglu bez wspomagania, to chyba logiczne :)
Inne pomysły?
Dolne sworznie wahaczy.
Odpalilem silnik, Civ na lewarek i skrzypi z przodu od strony pasazera. I to centralnie od maglownicy.. Nie chodziło mi o to, ale już nie będę się nad tym rozwodził..
Czyli wychodzi na to, że jednak magiel?
Może być jeszcze drążek kierowniczy i końcówka drążka. Magiel raczej jak się sypie to dostaje luzów i stuka przy każdym ruchu. Jak masz wspomaganie to jeszcze lubi cieknąć jak się coś psuje. Skrzypienie to na 90% nie jest wina maglownicy. Najczęściej skrzypi sworzeń tak jak pisze mirasek.
92damian92
11-09-15, 00:10
zgadza sie, mi skrzypialo i stukalo wiec wymienilem sworzen dolnego wahacza oraz gornego i jest ok. ewentualnie tuleje wahaczy. ale dla swietego spokoju podnies ja, odczep koncowki od zwrotnicy i sprawdz czy nie ma luzow. warto sprawdzic bo jak mi sie magiel posypal to na zakrecie mi kierownice zblokowalo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.