xman
04-09-15, 10:36
Witam. Zrobiłem SWAP'a jak w temacie i mam malutkie schody. Osprzęt i wtyczki zostały z A8 (to jest silnik z Rovera) a instalacja jest z D15b2.
Pierwszy problem że z kompa wychodzą kable do map sensora ale giną gdzieś i nigdzie na grodzi się nie pojawiają ale to jest do ogarnięcia raczej. Tyle tylko że jak na krótko spiąłem map sensora to zniknęło napięcia na pompce paliwa. I czy jest tego jakieś rozwiązanie bo bije tylko błędem nr 13. Nic więcej.
Drugi problem a raczej zagadka to jest czujnik ponad filtrem oleju. Ten na jeden pin jest od oleju a po jego lewej stronie patrząc od tyłu (pomiędzy czujnikiem oleju a rozrządem) jest jakiś czujnik większy na dwa piny i one idą przez całą kabinę i wychodzą z drugiej strony do chłodnicy. Tak jakby czujnik włączenia wentylatora czy coś w podobie. Muszę to podpinać skoro instalacja cała zostaje z D15b2? Jest to potrzebne?
Pierwszy problem że z kompa wychodzą kable do map sensora ale giną gdzieś i nigdzie na grodzi się nie pojawiają ale to jest do ogarnięcia raczej. Tyle tylko że jak na krótko spiąłem map sensora to zniknęło napięcia na pompce paliwa. I czy jest tego jakieś rozwiązanie bo bije tylko błędem nr 13. Nic więcej.
Drugi problem a raczej zagadka to jest czujnik ponad filtrem oleju. Ten na jeden pin jest od oleju a po jego lewej stronie patrząc od tyłu (pomiędzy czujnikiem oleju a rozrządem) jest jakiś czujnik większy na dwa piny i one idą przez całą kabinę i wychodzą z drugiej strony do chłodnicy. Tak jakby czujnik włączenia wentylatora czy coś w podobie. Muszę to podpinać skoro instalacja cała zostaje z D15b2? Jest to potrzebne?