PDA

Zobacz pełną wersję : SWAP D15b2 na D16A8 map sensor itp



xman
04-09-15, 10:36
Witam. Zrobiłem SWAP'a jak w temacie i mam malutkie schody. Osprzęt i wtyczki zostały z A8 (to jest silnik z Rovera) a instalacja jest z D15b2.

Pierwszy problem że z kompa wychodzą kable do map sensora ale giną gdzieś i nigdzie na grodzi się nie pojawiają ale to jest do ogarnięcia raczej. Tyle tylko że jak na krótko spiąłem map sensora to zniknęło napięcia na pompce paliwa. I czy jest tego jakieś rozwiązanie bo bije tylko błędem nr 13. Nic więcej.



Drugi problem a raczej zagadka to jest czujnik ponad filtrem oleju. Ten na jeden pin jest od oleju a po jego lewej stronie patrząc od tyłu (pomiędzy czujnikiem oleju a rozrządem) jest jakiś czujnik większy na dwa piny i one idą przez całą kabinę i wychodzą z drugiej strony do chłodnicy. Tak jakby czujnik włączenia wentylatora czy coś w podobie. Muszę to podpinać skoro instalacja cała zostaje z D15b2? Jest to potrzebne?

mirasek
05-09-15, 00:43
Wolne kable nie są od MAP sensora tylko od PA sensora (czujnika ciśnienia atmosferycznego), który u siebie miałeś w kompie, a tu jest zewnętrzny - musisz go zdobyć i wpiąć we wiązkę.

Zworkę wentylatora w EG miałeś na obudowie termostatu, tutaj jest w innym miejscu jak zauważyłeś. Musisz ją podpiąć bo wentylator nie ruszy.

xman
06-09-15, 07:19
Ok czyli z tamtymi kablami mam się podpiąć od kabli od zasilania wentylatora i ma chulać?


Najbardziej jest zastanawiające, że zanika napięcie na pompie paliwa jak ten sensor podpinałem...

Wszystko jest sprawne na 100% bo wyjęte z auta i w sumie do auta wsadzone.

Nie mam tego całego resistor boxa i czy to może być też przez niego coś? Bo w sumie auto pali i silnik ładnie chodzi.

mirasek
06-09-15, 11:42
W ten czujnik od wentylatora, przedłużasz i wpinasz kable z kostki która pierwotnie była na czujniku przy termostacie.

Jak masz wtryski niskoomowe to musisz je puścić przez resistor box'a. Jeśli nie było go w roverze oryginalnie, to widocznie są tam wysokoomowe.

Z tym PA sensorem trudno coś powiedzieć na odległość.