Zobacz pełną wersję : Po swapie na MPFI gaśnie na wolnych obrotach plus inne cyrki.
Cześć, po swapie na wtrysk mam dziwny objaw, odpala mi ładnie ale, zaraz po odpaleniu obroty lecą na ok 3K po czym spadają tak nisko, że auto zazwyczaj gaśnie... wszystkie wężyki szczelne, podciśnienie ze skrzyni korbowej sprawdzone. Wtyczki na swoich miejscach, najdziwniejsze, że komputer w ogóle nie zapala chec'a, nie idzie tam żadne napięcie po przekręceniu zapłonu. Walnięty komputer ?
Dodam, że narazie komputer jest seryjny P06, także auto jest zalewane ale czy powinno gasnąć na wolnych ?
Zmieniałeś sondę na 4 żyłową?
Zmieniałeś sondę na 4 żyłową?
Sonda nie podlaczona, to moze byc przyczyna ?
Sonda ze składu spalin podaje informację do kompa o dopasowaniu składu mieszanki paliwo-powietrze. Podłącz sondę i zobacz czy będzie ok.
P.S Jaką wiązkę kabinową i silnikową stosowałeś? D15B2 czy D15B7 czy jeszcze inną?
Sonda ze składu spalin podaje informację do kompa o dopasowaniu składu mieszanki paliwo-powietrze. Podłącz sondę i zobacz czy będzie ok.
P.S Jaką wiązkę kabinową i silnikową stosowałeś? D15B2 czy D15B7 czy jeszcze inną?
Wiązka silnikowa D15B7 europa. Kabina D15B7 USDM
Mam sondę z 1 przewodem, podłączyć ją pod seryjny ECU ?
Martwi mnie, że komputer nie podaje napięcia na lampkę check, masy są sprawdzone, przekaźnik działa, pompa paliwa chodzi... chyba coś nie tak z komputerem mam.
sprawdz sobie wtyczki od krokowca i IAT.. moze masz zle pospinane.. moze byc w sumie uwalony komp..
Podłączyłem sondę i jest to samo
wiesko1261
26-08-15, 06:12
Wiązka silnikowa D15B7 europa. Kabina D15B7 USDM
Mam sondę z 1 przewodem, podłączyć ją pod seryjny ECU ?
Martwi mnie, że komputer nie podaje napięcia na lampkę check, masy są sprawdzone, przekaźnik działa, pompa paliwa chodzi... chyba coś nie tak z komputerem mam.
check -kontrolka ,ma zasilanie stałe po stacyjce(+) z zegarów ,a komp steruje masą :)
a z sonda jedno żyłowa będzie działać -będzie tylko wyrzucać check , potrzeba wyłączyć grzałkę w kompie
mi znowu, jak check palił się cały czas ( możliwe że zrobiłem zwarcie na kompie ) ,silnik chodził w trybie awaryjnym do 3.5tyś
zmieniałem kompa na inny , ale na wolnych chodził perfekcyjnie tylko po 3tyś strzelał w wydech :)
posprawdzaj kable ; krokowego ,mapsensor, tps połączenia -do kompa
schemat , miernik i po kolei ;)
Wiązka silnikowa D15B7 europa. Kabina D15B7 USDM
Mam sondę z 1 przewodem, podłączyć ją pod seryjny ECU ?
Martwi mnie, że komputer nie podaje napięcia na lampkę check, masy są sprawdzone, przekaźnik działa, pompa paliwa chodzi... chyba coś nie tak z komputerem mam.
a wiązkę która idzie ze skrzynki bezpieczników do licznika to z jakiego silnika pochodzi?
a wiązkę która idzie ze skrzynki bezpieczników do licznika to z jakiego silnika pochodzi?
D15b7
check -kontrolka ,ma zasilanie stałe po stacyjce(+) z zegarów ,a komp steruje masą :)
a z sonda jedno żyłowa będzie działać -będzie tylko wyrzucać check , potrzeba wyłączyć grzałkę w kompie
mi znowu, jak check palił się cały czas ( możliwe że zrobiłem zwarcie na kompie ) ,silnik chodził w trybie awaryjnym do 3.5tyś
zmieniałem kompa na inny , ale na wolnych chodził perfekcyjnie tylko po 3tyś strzelał w wydech :)
posprawdzaj kable ; krokowego ,mapsensor, tps połączenia -do kompa
schemat , miernik i po kolei ;)
Miedzy + z akumulatora a przewodem wychodzacym z kompa ktory odpowiada za check mam 12v z zaplonem i bez zaplonu caly czas tak samo. Czyli albo komputer padl albo jednak to nie jest sterowane masa
Dodam jeszcze, że pominąłem zawór FITV na ssaku czy to może być przyczyna ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.