Zobacz pełną wersję : Centralny zamek z pilota.
Witam
Wiem ze temat byl poruszany kilkukrotnie ale jest kilka wersji i juz nie wiem co myslec i jak zrobic. Mam honde civic 1.5 94r. coupe z zamkiem centralnym na klucz. kupilem sterownik i silownik. moglby ktos szczegolowo krok po kroku napisac co i jak gdzie i dlaczego ? wiem ze silownik slae zamontowac w drzwiach do istniejacego ciegna a centralke do +12v. Ale gdzie najlepiej i czy trzeba przepuszczac kabel przez drzwi ? W niektorych forach pisze ze w drzwiach juz jest sterownik. bylbym bardzo wdzieczny bo jestem poczatkujacy w tych klockach.
Skoro już masz fabryczny zamek centralny sterowany kluczykiem, to żadne dodatkowe siłowniki Ci nie będą potrzebne. Mało tego, te twoje mimo że 21 letnie pewnie i tak są lepszej jakości niż chińszczyzna. Nie mam do tego schematu ale jeśli niczego nie znajdziesz, to musisz wybadać, czy przy przekręcaniu kluczyka sygnał idzie z siłownika, czy też jest jakiś mikrostyk w mechaniźmie zamka, nie wiem jak to jest w hondzie. Dalej weryfikujesz czy ten sygnał to +12V czy też może Masa (no czy zamek sterowany plusem czy minusem) i wpinasz się w oryginalną centralkę przewodem sygnałowym z nowej centralki. Jeśli nowa centralka nie ma potrzebnego sygnału (tzn.ma tylko plus albo tylko minus) to jeszcze będzie potrzebny przekaźnik, który ten sygnał dostarczy. Na upartego nie potrzebujesz nawet miernika, wystarczy próbuwka z żaróweczką. Żarówka będzie nawet lepsza, bo wybłyska co się dzieje gdy działa oryginalny centralny i ułatwi rozkminienie tego.
Zrobione. Zajelo mi to 4 godziny ale dziala. silownik byl potrzebny wymienilem centralke podpialem wszystko opierajac sie na roznych wypowiedziach. najbardziej pomogla mi ta strona http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=c_z ale dzieki za checi :) .
Wydaje mi się, że można to zrobić bez wymiany siłownika ale zostawiając starą centralkę. W sumie na jedno wychodzi, grunt, że działa ^_^
Ale nie rozumiesz. Wczesniej byl cz na kluczyk nie na pilot. i w drzwiach nie bylo silownika od kierowcy.
Potwierdzam, W drzwiach kierowcy nie ma oryginalnie siłownika centralnego, bo i po co miał by być skoro otwiera się kluczykiem. Ludzie montowali w drzwi siłownik z drzwi tylnych lewych z sedana lub uniwersalny.
No teraz to rozumiem :) Poprostu błędnie myślałem, że od strony pasażera też zamknie się auto centralnym z kluczyka. Lata temu mieliśmy Mietka 190, tam fabryczny central bez pilota działał nawet po przekręceniu kluczyka w pokrywie bagażnika.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.